Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

tytuł mówi chyba sam za siebie postać podczas walki na arenie.wiem że jest jeszcze kilka błędów ale proszę o komentarze :)

 

  • Odpowiedzi 40
  • Wyświetleń 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a wiesz ze wysokosc czlowieka to 7x wysokosc glowy? ;), taka jedna z podstaw rysowania/tworzenia ludzi ;)

Napisano

Przy takiej muskulaturze nóg (dobra - tylko za małe wcięcia tam gdzie kosty) to rączki są jak u dzewczynki zwłaszcza od łokcia. Czekam na update

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

jeśli chodzi o kanony to 7x głowa to standard dla człowieka 170- 180 cm zrostu jeśli chodzi o herosów antycznych dopuszczelny jest 8x modół i tak właśnie zamierzam go trochę przerysować. a jeśli chodzi o nogi to chyba przedobrzyłem w stosunku do reszty

Napisano

Oooo całkiem wypasione hehe podoba mis ie , kurde dobre to jest , bardzo dobre :D

 

Podoba mi sie jego młot konkretny i textura zbroji tez jest niczego sobie hehe

Napisano

Glowa jest zdecydowanie za mala :)...Kanony nie kanony to ci cos nie tak z obleczen wyniklo bo glowa jest ewidentnie za mala

Napisano
  • Autor

przyznaję się bez bicia że głowa za mała. nie skupiałem się na niej bo od początku miała być ta pała zakuta w jakiś garnek. ale poprawie.czekam na kolejne uwagi.

Napisano
  • Autor

i jeszcze kolejne części garderoby. i przy okazjii pytanie czym najlepiej zrobić szmatę (na biodra) żeby ją ładnie pozaginać pofalować i ewentualnie później zanimować?? proszę o pomoc.

Napisano

jak narazie 98% wszystko dobrze ale 2% te te dlonie male !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! powinien miec lapy jak bochenki chleba

Napisano

AP. Lewa dłon nienaturalnie zgieta.. Przy takim młocie i takim zgieciu nadgarstka jego stawy wyglądają pewnie jak ser...

 

A co do pierwszego screena :D

Ja mam takie umiesnione nogi :)... Powaga :D..

Napisano
  • Autor

cześć dzięki za komentarze. na coniektórych elementach się nie skupiałem specjalnie bo i tak w planie miały być przysłonięte częściami zbroi ale poprawki wprowadzę niebawem. Mam teraz inny problem mianowicie jak sprawić by szmata poruszła się i układała w momencie zmiany pozycji postaci??? proszę o pomoc...

Napisano

Jak dla mnie to wypasik nie zabrdzo wiem jak ci pomuc w tym co ciebie mczy , jak czytalme to i dla mnie zaczeło byc to interesujące bo tak czasmai jak nadal siłem przyciągania i wiatru to moge spróbowac by to samo sie poruszało hehe ale tak jak ty chcez hmm nie wiem ?

Napisano

hmm...bardzo mi się to podoba...ciekaw jestem...tła...jakie dash pod gladiatora...może z tego wyjść całkiem niezła pracka...powodzenia :D

Napisano

Żeby szmata sie poruszała musisz najpierw zaanimować ruchy postaci. Potem do szmaty użyć jakiegoś plugina do robienia ubrań np simcloth albo stitch\'a poustawiać kolizje z ciałem i innymi elementami ubioru no i \"zapuścić\" plugin żeby zrobił wyliczenia. Przynajmniej ja tak robie.

Napisano
  • Autor

powoli zacząłem się zajmować tłem. chcę postawić gościa na piaszczystym podłożu areny zbliżonej do koloseum. problem może się pojawić wraz z pojawieniem się tłumów na widowni ale będę kombinował na razie w tym kierunku.Tymczasem wstępniak :)

Napisano
  • Autor

powoli zacząłem się zajmować tłem. chcę postawić gościa na piaszczystym podłożu areny zbliżonej do koloseum. problem może się pojawić wraz z pojawieniem się tłumów na widowni ale będę kombinował na razie w tym kierunku.Tymczasem wstępniak :)

Napisano
  • Autor

powoli zacząłem się zajmować tłem. chcę postawić gościa na piaszczystym podłożu areny zbliżonej do koloseum. problem może się pojawić wraz z pojawieniem się tłumów na widowni ale będę kombinował na razie w tym kierunku.Tymczasem wstępniak :)

Napisano

Pewnie próbujesz załączyc obrazek większy niż 80KB i dlatego nic z tego nie wychodzi.:)

Napisano
  • Autor

cześć. mam kolejny problem wynikający z niewiedzy, a mianowicie jak zlinkować zespolić połączyć np głowę bipa z hełmem albo maską żeby poruszły się wraz z ruchem głowy??? proszę o w miare jasne podpowiedzi...

Napisano
  • Autor

koloseum dopracuje narazie ogólny zarys i proporcje mam zamiar dodać jeszcze kolumny być może jakieś rzeźby i takie żaluzje czy kotary które rozpostarte nad widownią dawały cień oglądającym.

Napisano

hmm ladnie...a co do tego bipeda i helma...to niestety nie wiem....jedynie co moge poradzic to zatahuj ten helm z glowa..

 

pozdr

Napisano
  • Autor

cześć troszku sie ostatnio zaniedbałem ale podrzucam nowe obrazki wypowiedzcie się na temat...

dzięki nara

Napisano
  • Autor

wiem że jeszcze troszke muszę popoprawiać ustawienie postaci, śmatę oraz texturkę co myślicie???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności