Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jeśli chodzi o kanony to 7x głowa to standard dla człowieka 170- 180 cm zrostu jeśli chodzi o herosów antycznych dopuszczelny jest 8x modół i tak właśnie zamierzam go trochę przerysować. a jeśli chodzi o nogi to chyba przedobrzyłem w stosunku do reszty

Napisano

Oooo całkiem wypasione hehe podoba mis ie , kurde dobre to jest , bardzo dobre :D

 

Podoba mi sie jego młot konkretny i textura zbroji tez jest niczego sobie hehe

Napisano

przyznaję się bez bicia że głowa za mała. nie skupiałem się na niej bo od początku miała być ta pała zakuta w jakiś garnek. ale poprawie.czekam na kolejne uwagi.

Napisano

i jeszcze kolejne części garderoby. i przy okazjii pytanie czym najlepiej zrobić szmatę (na biodra) żeby ją ładnie pozaginać pofalować i ewentualnie później zanimować?? proszę o pomoc.

Napisano

AP. Lewa dłon nienaturalnie zgieta.. Przy takim młocie i takim zgieciu nadgarstka jego stawy wyglądają pewnie jak ser...

 

A co do pierwszego screena :D

Ja mam takie umiesnione nogi :)... Powaga :D..

Napisano

cześć dzięki za komentarze. na coniektórych elementach się nie skupiałem specjalnie bo i tak w planie miały być przysłonięte częściami zbroi ale poprawki wprowadzę niebawem. Mam teraz inny problem mianowicie jak sprawić by szmata poruszła się i układała w momencie zmiany pozycji postaci??? proszę o pomoc...

Napisano

Jak dla mnie to wypasik nie zabrdzo wiem jak ci pomuc w tym co ciebie mczy , jak czytalme to i dla mnie zaczeło byc to interesujące bo tak czasmai jak nadal siłem przyciągania i wiatru to moge spróbowac by to samo sie poruszało hehe ale tak jak ty chcez hmm nie wiem ?

Napisano

hmm...bardzo mi się to podoba...ciekaw jestem...tła...jakie dash pod gladiatora...może z tego wyjść całkiem niezła pracka...powodzenia :D

Napisano

Żeby szmata sie poruszała musisz najpierw zaanimować ruchy postaci. Potem do szmaty użyć jakiegoś plugina do robienia ubrań np simcloth albo stitch\'a poustawiać kolizje z ciałem i innymi elementami ubioru no i \"zapuścić\" plugin żeby zrobił wyliczenia. Przynajmniej ja tak robie.

Napisano

powoli zacząłem się zajmować tłem. chcę postawić gościa na piaszczystym podłożu areny zbliżonej do koloseum. problem może się pojawić wraz z pojawieniem się tłumów na widowni ale będę kombinował na razie w tym kierunku.Tymczasem wstępniak :)

Napisano

powoli zacząłem się zajmować tłem. chcę postawić gościa na piaszczystym podłożu areny zbliżonej do koloseum. problem może się pojawić wraz z pojawieniem się tłumów na widowni ale będę kombinował na razie w tym kierunku.Tymczasem wstępniak :)

Napisano

powoli zacząłem się zajmować tłem. chcę postawić gościa na piaszczystym podłożu areny zbliżonej do koloseum. problem może się pojawić wraz z pojawieniem się tłumów na widowni ale będę kombinował na razie w tym kierunku.Tymczasem wstępniak :)

Napisano

cześć. mam kolejny problem wynikający z niewiedzy, a mianowicie jak zlinkować zespolić połączyć np głowę bipa z hełmem albo maską żeby poruszły się wraz z ruchem głowy??? proszę o w miare jasne podpowiedzi...

Napisano

koloseum dopracuje narazie ogólny zarys i proporcje mam zamiar dodać jeszcze kolumny być może jakieś rzeźby i takie żaluzje czy kotary które rozpostarte nad widownią dawały cień oglądającym.

Napisano

hmm ladnie...a co do tego bipeda i helma...to niestety nie wiem....jedynie co moge poradzic to zatahuj ten helm z glowa..

 

pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności