Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nurtuje mnie jedna sprawa. Jak wiadomo każdy poligon można rozbić na trójkąty, a czy da się wykonać operację odwrotną? zaznaczoną grupę trójkątów zamienić na poligon, albo kilka mniejszych poligonów w jeden większy?

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 836
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

bingo, wielkie dzieki. najprostrze rzeczy najtrudniej jest znalesć :DD

Napisano

a ja zapytam : czy da sie to zrobic za pomoca jakiegos skryptu ?? Bo np jak mam obiekt ktory ma 10000 trojkatow to nie bede chyba usuwal edges pomiedzy nimi recznie ^^''

Napisano

raczej tak na skryptach się nie znam, tylko będziesz musiał opisać, które krawędzie mają 'zniknąć'. Tak na prawdę one i tak nie znikają tylko stają się niewidoczne. Jak wyeksportujesz obiekt do 3ds to zobaczysz wszystkie krawędzie.

Napisano
  • Autor

surfes properties - auto edge, tam ustawia sie parametr i gotowe. jeszcze nie wiem co to za parametr, chyba dystans.

 

zapomniałam dodać że najpierw convert to editable mesh.

 

VGT Edit

Jak coś zapomnisz - edytuj posty, zamiast pisać jeden pod drugim

Napisano

Jest skrypt, który potrafi "zkwadracic" siatke. Quadrangulate się nazywa z tego co pamiętam.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności