Napisano 7 Maj 200519 l Nurtuje mnie jedna sprawa. Jak wiadomo każdy poligon można rozbić na trójkąty, a czy da się wykonać operację odwrotną? zaznaczoną grupę trójkątów zamienić na poligon, albo kilka mniejszych poligonów w jeden większy?
Napisano 7 Maj 200519 l wystarczy usunąć edge pomiędzy nimi. Tylko nie delete. W poly jest przycisk 'remove'.
Napisano 7 Maj 200519 l a ja zapytam : czy da sie to zrobic za pomoca jakiegos skryptu ?? Bo np jak mam obiekt ktory ma 10000 trojkatow to nie bede chyba usuwal edges pomiedzy nimi recznie ^^''
Napisano 7 Maj 200519 l raczej tak na skryptach się nie znam, tylko będziesz musiał opisać, które krawędzie mają 'zniknąć'. Tak na prawdę one i tak nie znikają tylko stają się niewidoczne. Jak wyeksportujesz obiekt do 3ds to zobaczysz wszystkie krawędzie.
Napisano 7 Maj 200519 l Autor surfes properties - auto edge, tam ustawia sie parametr i gotowe. jeszcze nie wiem co to za parametr, chyba dystans. zapomniałam dodać że najpierw convert to editable mesh. VGT Edit Jak coś zapomnisz - edytuj posty, zamiast pisać jeden pod drugim
Napisano 7 Maj 200519 l Jest skrypt, który potrafi "zkwadracic" siatke. Quadrangulate się nazywa z tego co pamiętam.