Ser Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 Nurtuje mnie jedna sprawa. Jak wiadomo każdy poligon można rozbić na trójkąty, a czy da się wykonać operację odwrotną? zaznaczoną grupę trójkątów zamienić na poligon, albo kilka mniejszych poligonów w jeden większy?
Bacry Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 wystarczy usunąć edge pomiędzy nimi. Tylko nie delete. W poly jest przycisk 'remove'.
Ser Napisano 7 Maj 2005 Autor Napisano 7 Maj 2005 bingo, wielkie dzieki. najprostrze rzeczy najtrudniej jest znalesć :DD
imprecis Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 a ja zapytam : czy da sie to zrobic za pomoca jakiegos skryptu ?? Bo np jak mam obiekt ktory ma 10000 trojkatow to nie bede chyba usuwal edges pomiedzy nimi recznie ^^''
Bacry Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 raczej tak na skryptach się nie znam, tylko będziesz musiał opisać, które krawędzie mają 'zniknąć'. Tak na prawdę one i tak nie znikają tylko stają się niewidoczne. Jak wyeksportujesz obiekt do 3ds to zobaczysz wszystkie krawędzie.
Ser Napisano 7 Maj 2005 Autor Napisano 7 Maj 2005 surfes properties - auto edge, tam ustawia sie parametr i gotowe. jeszcze nie wiem co to za parametr, chyba dystans. zapomniałam dodać że najpierw convert to editable mesh. VGT Edit Jak coś zapomnisz - edytuj posty, zamiast pisać jeden pod drugim
kozioo Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 Jest skrypt, który potrafi "zkwadracic" siatke. Quadrangulate się nazywa z tego co pamiętam.
polka dot Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 ser co do tego remove - hotkey to backspace - moze ci przyspieszyc :)
Rekomendowane odpowiedzi