Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam , mam mały problemik - od czego a raczej co przestawic/podkręcic w vray'u żeby pozbyć się tych zaciemnień ??

11ax1.jpg

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bounces daj na 20

 

wylacz autosearch

 

wartosc search daj na 1/20 wysokosci pomieszczenia (ja daje zazwyczaj na 10 cm)

 

max density na 1/5 wartosci search radius

 

max photons na 0

 

 

multiplier zostaw na 1 :P i zamiast tu manipulowac to lepiej zob to w color maping

 

reszta bez zmian ...

 

zwiekszajac search radius mozesz sie pozbyc tych naroznikow ale wydluzysz czas renderu ...

 

z resztą :

http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/tutorials_pmap.htm

http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/render_params_photonmap.htm

Napisano

tak ;]

 

zapomnialem jeszce zebys zwiekszyl ilosc photonow ;]

 

chyba wiesz gdzie to sie robi ;]

 

jak nie (lub komus sie to przyda) :

 

zakladka system w ustawieniach rendera > light setings > wartosc diffuse subdv.

Napisano
  • Autor

nieśmiej sie teraz z tego pytania ;) im więcej tych kropok białych podczas tworzenia mapy fotonów tym lepiej dla tych ciemnych rogów ?

Napisano

te kropki to sample irradiance mapy i nie maja nic wspolnego z silnikiem liczenia photonow ...

Napisano
  • Autor

nop ale zwiekszając search dist jest ich mnij or więcej :D, no czekaj zaraz zarzuce render z nowymi ustawieniami

Napisano

Jakie bugi? To pięknie podkreślone zakamarki, prawie jak w brazilu, ja to chciałbym takie umieć robić ale mi nigdy nie wychodzą :D

Napisano
Jakie bugi? To pięknie podkreślone zakamarki, prawie jak w brazilu, ja to chciałbym takie umieć robić ale mi nigdy nie wychodzą :D

 

RE: jezli samo ci tak nie wyjdzie to zawsze mozesz tam jakies ""Ujemne"" swiatło włożyc...wiem ze noramlnie nie ma ujemnego swiatla ale w max'e jest:D

pozdro

Napisano

dla hindusa sie piernik włączyl i nazeka ;]

 

baldack - to bylo modne w scanline gdy oswietlales scene 246246 swiatel omini ;]

Napisano

nie oplacalne ;] strasznei zwalnia a wolee wpakowac wiecej fotonow do swiatel i zmniejszyc search dist.

 

praktycznei wychodzi podobnie ... bo i tak przy koncowej scenie bedizesz zwiekszal ilosc fotonow ;]

Napisano

eee no moze ale ja mam za malo ramu by sobie pykac max density 0 i walic jeszcze duzo photonow, convex zalatwia sprawe dla mnie. czy duzo dluzej to by cza bylo sprawdzic, niesadze by to byla duza roznica.

Napisano

hindus a model jest w jakich jednostkach? Jeśli w cm to zamień na mm albo przeskaluj model zmniejszając go do 10%, powinno zadziałać :D

Napisano
  • Autor

ej no nie mówcie tylko że te bugi normalnie wyglądają ;) przecie to jakaś poracha...acha cały model to jeden editable poly, toż to jakieś gdzyby pleśniowe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności