Napisano 13 Maj 200519 l witam , mam mały problemik - od czego a raczej co przestawic/podkręcic w vray'u żeby pozbyć się tych zaciemnień ??
Napisano 13 Maj 200519 l bounces daj na 20 wylacz autosearch wartosc search daj na 1/20 wysokosci pomieszczenia (ja daje zazwyczaj na 10 cm) max density na 1/5 wartosci search radius max photons na 0 multiplier zostaw na 1 :P i zamiast tu manipulowac to lepiej zob to w color maping reszta bez zmian ... zwiekszajac search radius mozesz sie pozbyc tych naroznikow ale wydluzysz czas renderu ... z resztą : http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/tutorials_pmap.htm http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/render_params_photonmap.htm
Napisano 13 Maj 200519 l tak ;] zapomnialem jeszce zebys zwiekszyl ilosc photonow ;] chyba wiesz gdzie to sie robi ;] jak nie (lub komus sie to przyda) : zakladka system w ustawieniach rendera > light setings > wartosc diffuse subdv.
Napisano 13 Maj 200519 l Autor nieśmiej sie teraz z tego pytania ;) im więcej tych kropok białych podczas tworzenia mapy fotonów tym lepiej dla tych ciemnych rogów ?
Napisano 13 Maj 200519 l te kropki to sample irradiance mapy i nie maja nic wspolnego z silnikiem liczenia photonow ...
Napisano 13 Maj 200519 l Autor nop ale zwiekszając search dist jest ich mnij or więcej :D, no czekaj zaraz zarzuce render z nowymi ustawieniami
Napisano 13 Maj 200519 l Jakie bugi? To pięknie podkreślone zakamarki, prawie jak w brazilu, ja to chciałbym takie umieć robić ale mi nigdy nie wychodzą :D
Napisano 13 Maj 200519 l bo w vray'u zależy dużo od geometrii, czy ściany, podłoga sufit to jeden obiekt czy kilka?
Napisano 13 Maj 200519 l Jakie bugi? To pięknie podkreślone zakamarki, prawie jak w brazilu, ja to chciałbym takie umieć robić ale mi nigdy nie wychodzą :D RE: jezli samo ci tak nie wyjdzie to zawsze mozesz tam jakies ""Ujemne"" swiatło włożyc...wiem ze noramlnie nie ma ujemnego swiatla ale w max'e jest:D pozdro
Napisano 13 Maj 200519 l dla hindusa sie piernik włączyl i nazeka ;] baldack - to bylo modne w scanline gdy oswietlales scene 246246 swiatel omini ;]
Napisano 13 Maj 200519 l convex hull area estimate sluzy wlasnie do zmneijszenia efektu of black corners.
Napisano 13 Maj 200519 l nie oplacalne ;] strasznei zwalnia a wolee wpakowac wiecej fotonow do swiatel i zmniejszyc search dist. praktycznei wychodzi podobnie ... bo i tak przy koncowej scenie bedizesz zwiekszal ilosc fotonow ;]
Napisano 13 Maj 200519 l eee no moze ale ja mam za malo ramu by sobie pykac max density 0 i walic jeszcze duzo photonow, convex zalatwia sprawe dla mnie. czy duzo dluzej to by cza bylo sprawdzic, niesadze by to byla duza roznica.
Napisano 13 Maj 200519 l hindus a model jest w jakich jednostkach? Jeśli w cm to zamień na mm albo przeskaluj model zmniejszając go do 10%, powinno zadziałać :D
Napisano 14 Maj 200519 l Autor ej no nie mówcie tylko że te bugi normalnie wyglądają ;) przecie to jakaś poracha...acha cały model to jeden editable poly, toż to jakieś gdzyby pleśniowe
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto