Jump to content

Featured Replies

Posted

witam , mam mały problemik - od czego a raczej co przestawic/podkręcic w vray'u żeby pozbyć się tych zaciemnień ??

11ax1.jpg

  • Replies 20
  • Views 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

bounces daj na 20

 

wylacz autosearch

 

wartosc search daj na 1/20 wysokosci pomieszczenia (ja daje zazwyczaj na 10 cm)

 

max density na 1/5 wartosci search radius

 

max photons na 0

 

 

multiplier zostaw na 1 :P i zamiast tu manipulowac to lepiej zob to w color maping

 

reszta bez zmian ...

 

zwiekszajac search radius mozesz sie pozbyc tych naroznikow ale wydluzysz czas renderu ...

 

z resztą :

http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/tutorials_pmap.htm

http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/render_params_photonmap.htm

tak ;]

 

zapomnialem jeszce zebys zwiekszyl ilosc photonow ;]

 

chyba wiesz gdzie to sie robi ;]

 

jak nie (lub komus sie to przyda) :

 

zakladka system w ustawieniach rendera > light setings > wartosc diffuse subdv.

  • Author

nieśmiej sie teraz z tego pytania ;) im więcej tych kropok białych podczas tworzenia mapy fotonów tym lepiej dla tych ciemnych rogów ?

te kropki to sample irradiance mapy i nie maja nic wspolnego z silnikiem liczenia photonow ...

  • Author

nop ale zwiekszając search dist jest ich mnij or więcej :D, no czekaj zaraz zarzuce render z nowymi ustawieniami

Jakie bugi? To pięknie podkreślone zakamarki, prawie jak w brazilu, ja to chciałbym takie umieć robić ale mi nigdy nie wychodzą :D

Jakie bugi? To pięknie podkreślone zakamarki, prawie jak w brazilu, ja to chciałbym takie umieć robić ale mi nigdy nie wychodzą :D

 

RE: jezli samo ci tak nie wyjdzie to zawsze mozesz tam jakies ""Ujemne"" swiatło włożyc...wiem ze noramlnie nie ma ujemnego swiatla ale w max'e jest:D

pozdro

dla hindusa sie piernik włączyl i nazeka ;]

 

baldack - to bylo modne w scanline gdy oswietlales scene 246246 swiatel omini ;]

nie oplacalne ;] strasznei zwalnia a wolee wpakowac wiecej fotonow do swiatel i zmniejszyc search dist.

 

praktycznei wychodzi podobnie ... bo i tak przy koncowej scenie bedizesz zwiekszal ilosc fotonow ;]

eee no moze ale ja mam za malo ramu by sobie pykac max density 0 i walic jeszcze duzo photonow, convex zalatwia sprawe dla mnie. czy duzo dluzej to by cza bylo sprawdzic, niesadze by to byla duza roznica.

hindus a model jest w jakich jednostkach? Jeśli w cm to zamień na mm albo przeskaluj model zmniejszając go do 10%, powinno zadziałać :D

  • Author

ej no nie mówcie tylko że te bugi normalnie wyglądają ;) przecie to jakaś poracha...acha cały model to jeden editable poly, toż to jakieś gdzyby pleśniowe

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy