Hindus Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 witam , mam mały problemik - od czego a raczej co przestawic/podkręcic w vray'u żeby pozbyć się tych zaciemnień ??
Marcin Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 bounces daj na 20 wylacz autosearch wartosc search daj na 1/20 wysokosci pomieszczenia (ja daje zazwyczaj na 10 cm) max density na 1/5 wartosci search radius max photons na 0 multiplier zostaw na 1 :P i zamiast tu manipulowac to lepiej zob to w color maping reszta bez zmian ... zwiekszajac search radius mozesz sie pozbyc tych naroznikow ale wydluzysz czas renderu ... z resztą : http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/tutorials_pmap.htm http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/render_params_photonmap.htm
Hindus Napisano 13 Maj 2005 Autor Napisano 13 Maj 2005 pisząc search radius masz na myśli search dist ?
Marcin Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 tak ;] zapomnialem jeszce zebys zwiekszyl ilosc photonow ;] chyba wiesz gdzie to sie robi ;] jak nie (lub komus sie to przyda) : zakladka system w ustawieniach rendera > light setings > wartosc diffuse subdv.
Hindus Napisano 13 Maj 2005 Autor Napisano 13 Maj 2005 nieśmiej sie teraz z tego pytania ;) im więcej tych kropok białych podczas tworzenia mapy fotonów tym lepiej dla tych ciemnych rogów ?
Marcin Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 te kropki to sample irradiance mapy i nie maja nic wspolnego z silnikiem liczenia photonow ...
Hindus Napisano 13 Maj 2005 Autor Napisano 13 Maj 2005 nop ale zwiekszając search dist jest ich mnij or więcej :D, no czekaj zaraz zarzuce render z nowymi ustawieniami
Hindus Napisano 13 Maj 2005 Autor Napisano 13 Maj 2005 nadal są, zmieniam mase ustawień ale nie wiem od czego
SansSerif Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 Jakie bugi? To pięknie podkreślone zakamarki, prawie jak w brazilu, ja to chciałbym takie umieć robić ale mi nigdy nie wychodzą :D
Bacry Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 bo w vray'u zależy dużo od geometrii, czy ściany, podłoga sufit to jeden obiekt czy kilka?
Baldack Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 Jakie bugi? To pięknie podkreślone zakamarki, prawie jak w brazilu, ja to chciałbym takie umieć robić ale mi nigdy nie wychodzą :D RE: jezli samo ci tak nie wyjdzie to zawsze mozesz tam jakies ""Ujemne"" swiatło włożyc...wiem ze noramlnie nie ma ujemnego swiatla ale w max'e jest:D pozdro
polka dot Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 Baldack .......... :) hindus nie wiem o co ci chodzi :P
Marcin Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 dla hindusa sie piernik włączyl i nazeka ;] baldack - to bylo modne w scanline gdy oswietlales scene 246246 swiatel omini ;]
Bobby_digital Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 convex hull area estimate sluzy wlasnie do zmneijszenia efektu of black corners.
Marcin Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 nie oplacalne ;] strasznei zwalnia a wolee wpakowac wiecej fotonow do swiatel i zmniejszyc search dist. praktycznei wychodzi podobnie ... bo i tak przy koncowej scenie bedizesz zwiekszal ilosc fotonow ;]
Bobby_digital Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 eee no moze ale ja mam za malo ramu by sobie pykac max density 0 i walic jeszcze duzo photonow, convex zalatwia sprawe dla mnie. czy duzo dluzej to by cza bylo sprawdzic, niesadze by to byla duza roznica.
SansSerif Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 hindus a model jest w jakich jednostkach? Jeśli w cm to zamień na mm albo przeskaluj model zmniejszając go do 10%, powinno zadziałać :D
Hindus Napisano 14 Maj 2005 Autor Napisano 14 Maj 2005 ej no nie mówcie tylko że te bugi normalnie wyglądają ;) przecie to jakaś poracha...acha cały model to jeden editable poly, toż to jakieś gdzyby pleśniowe
SansSerif Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 to zmniejsz moc świateł a mocno zwiększ dark multiplier
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się