Ser Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 witam, oto mój majnowszy modelik, zegarek fuji: model jest prawie skończony, zrobienie materiałów i wyrenderowanie maleństwa będzie dla mnie wyzwaniem ;) trzymajcie kciuki.
Pawelkos Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 ha jestem pierszy :), nie wiem jak ten model wyglada w rzeczywistosci ale wyszedl ci ladnie, zobaczymy jak ci pojdzie render pozdro
ZiBi_PL Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 w sumie to texury takim wyzwaniem nie sa nie ? w koncu to metal wiec az tak zle nie bedzie :P tylko ustawic to dobrze , swiatelka itp i bedzie cool :D pozdro
JunioR Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 w sumie to texury takim wyzwaniem nie sa nie ? w koncu to metal wiec az tak zle nie bedzie :P pozdro Oj chyba sie z toba nie zgadzam, w duzej czesci to wlasnie od textur zalezy wyglad modelu, zegarka, auta itp. A co do zegarka to b. fajnie i trzymam kciuki.
Ser Napisano 16 Maj 2005 Autor Napisano 16 Maj 2005 lpshinoda: box modeling (NURNS iterations 2 przy rendreringu)
lpshinoda Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 Ser - świetnie to wygląda, jaki czas renderu? V-ray? jaki masz sprzęt? ile to ma poly? pozdro
Ser Napisano 16 Maj 2005 Autor Napisano 16 Maj 2005 no i model skonczony, oto załanczam siateczke. modelik ma ok 26500 faces do renderingu zagenszczony do ok 279500 faces. renderuje go mentalem, co do czasu renderingu to kto to wie co będzie finalnie, jak na razie occlusion map z sampling na 256 filtrowanie box sampling min 1, max 4 rozdzielczocs 640 na 480 4min 31s. sprzet to P4 2,8 podkrecony na 3,6 :), 512 RAM, plyta ASUS P5P800
The One Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 Bardzo dobry model, jeszcze tylko oteksturujesz i bedzie miodzio. Powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się