Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

nie powinienem tu tego umieszczac bo jest tak slabe ze az boli :P ale nie wiem co by tu jeszcze dodac.

mam w zamysle zrobic animke z udzialem tego pojazdu.

pojazd jest wzorowany (nie jest to kopia i nigdy nie miala byc, jedynie mial byc wzorowany) na vanshipie ze swietnej anime "Last Exile"...

no.. koniec lania wody (i tak pewnie nikt tego nie czyta :P)...

 

(ps. wiem ze swiatlo kiepskie, jeszcze poprawie.. zostalo tak na szybkiego wklejone)

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

masa kadluba jest zbyt wielka zeby tylnia konstrukcja to utrzymala.. dodaj jakies wzmocnienia.. po za tym jezeli to jast napedzane jakims gazem lub paliwem.. to mozesz wymodelowac wyloty spalin . Kokpit pilota tez moglby byc bardziej urozmaicony.. ale to zalezy tylko od Twojej inwencji tworczej.. popracuj jeszcze nad tym pojazdem..

Napisano

skrzyrzowanie u-boota, wana i miksera :D

Fajne i orginalne

PS. Nie podoba mi sie tekstura kadłuba a zwłaszcza te ciemne plamki na jego powierzchni

Gość raminez
Napisano

ciekawy pomysl ...wiem ze jest to WIP ale troszeczke wiecej elementow i bedzie ciekawiej ...pozdro

Napisano

dziekuje za wskazowki i uwagi, popracowalem troszke i mysle ze jest lepiej.

 

(to z przodu jeszcze dopracuje.. jak rozpracuje do czego ten element mial sluzyc.. mam na razie 2 wersje ale jeszcze zaczekam, to u gory, ta kapsulka.. tam najprawdopodobniej beda dzialka, ponadto poprawilem sylwetke kadluba, te "skrzydelka", to pod tymi "skrzydelkami", i troszke innych pierdolek :))

 

zapraszam do dalszych ocen, porad, uwag.

Napisano

Ze szczegółami dużo lepiej wygląda.

Drobna uwaga: maska jest bardzo długa i przed owiewką się jeszcze wypukla więc pilot pewnie nic nie widzi :) i owiewki są bardzo niskie(no chyba że o to ci chodziło, to spoko)

Model bardzo fajny.

Pozdro

Napisano

widze ze zainteresowanie wielkie, ciekawe czy to wina tragiocznego wykonania czy beznadziejnego pomyslu :)

po przeprowadzce dorwalem sie wreszcie do kompa i przeprobilem troche naped, dodalem troche uzbrojenia, zmienilem larier i inne blachostki, oto co wyszlo:

Napisano

no nabiera kształtów, jeszcze trochwe wiecej detali na piszyciu by się przydało, ale jest super. Fajny materiał poszycia.

Napisano

jakoś nadal nie podchodzi mi "latający samochód - coś tam", ale wykonanie nie jest wcale złe, ja bym na twoim miejscu pomyślał jednak o jakimś logicznym napędzie, może coś na rodzaj UFO, albo jakieś silniki odrzutowe

 

pozdro

Napisano

alez to nie jest samochod, ani latajacy samochod ani nic z tych rzeczy :)

moze go z deczka przypomina.. sam nie wiem, ale jest to jakis tam pojazd futurystyczny badz fantasy :)

a naped.. hmm.. logiczny.. ala ufo? raczej nie :)

po tych ost modyfikacjach jest chyba bardziej sensowny niz ten mikser, wiec raczej zostawie... moze jeszcze jakies modyfikacje dojda, zobaczymy

 

myslalem nad tym czy by nie dodac dzialka dla tego nawigatora (siedzenie za pilotem), a detali na poszyciu.. sam nie wiem co by mozna tu jeszcze dodac, pomysle moze cos mi wpadnie do glowy jeszcze :)

 

dzieki za komentarze

Napisano

Ciekawa koncepcja. Ja bym tylko jeszcze jakoś wzbogacił bok kadluba. Co prawda niby ma być to łódź, ale tam się aż prosi o jakieś skrzelokształtne wywietrzniki po bokach, bo ta płaszczyzna jest zbyt jednolita. Ponadto będziesz miał do animki kolejny ruchomy element, który będzie się zamykał przy zanurzaniu i otwierał wynurzaniu. Ludek out, albo do remontu.

Napisano

hmm... ciekawy pomysl z tymi wywietrznikami, ale nie wiem czy sie uda, jakos nie moge ich tam wpasowac nigdzie :)

a ludzik..hm... jak tak stala normalnie wydawalo sie dobrze, riggowanie tez jakos szlo ale jak juz chcialem ja tutaj usadzic okazalo sie ze 50% pracy jest zrabana, dlatego jestem ciekaw.. czy do wywalenia model czy postawa/umiejscowienie ?

Napisano

Model do poprawy, pozycja do zmiany. Niech to będzie jakaś zwyczajna poza, bo to opieranie się jest na razie mocno nieprzekonujące. Zresztą sam widzisz, ze do realizmu to temu jeszcze brakuje. Strój też dziwny jakiś. On też wymaga dopracowania.

Napisano

hmm... troszeczke porpawilem ten modelik, tą reke, ta spodnice (teraz sie chyba lepiej uklada), tą noge tez inaczej zrobilem, i kilka nieiwelkich porpwek z dlonia, ktorej nie widac za bardzo zreszta :P

ponadto dodalem cos w tle i kilka pierdolek na pierwszy plan.

 

88pg.th.jpg

Napisano

Już lepiej, choć pannna nadal lewituje nad tym "błotnikiem". Popracuj nad fałdami ubrania, bo na razie ich brakuje, a to one nadają tkaninie realizmu. Buty są ciężkie, jakby były z ołowiu. Mógłbyś je zmniejszyć, uczynić lżejszymi. Pamietaj, że kobiety mają drobne stopy.

Napisano

oooo lpshinoda coś dawno cię nie czytałem :)

Model jest nawet nawet, same textury są do "D" są po prostu według mnie zamało szczegółowe... samo texturowanie jest całkiem całkiem, zastanawia mnie z jakich tutków sie uczyłeś (powiec z jakich), czy też sam się nauczyłeś??

 

Acha i pokaż jakiegoś renderka z GI (Global Illumination) bo ja tu nic nie widze, takie GI może dodać sporo klimatu.

Napisano

jedyne tutki z jakich korzystalem to te maxowe by widziec jak co dziala i gdzie jest, jakis czas temu, praktycznie jestem samoukiem, choc nienajlepiej mi to idzie :)

teksturki moze fakt, nie sa najlepsze, tekstury pojazdy to mapka dolaczana do maxa, reszta to zabawa noisem, mixem itp

render to zwykly scanline, nic nadzwyczajnego ;)

GI postaram sie dodac :) moze jak zmienie render...

 

dzieki za dobre slowo

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności