Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam ;)

Postanowiłem rozpocząć kolejne autko - tym razem BMW 1 :D

Wiem, że nie ma zbyt dużo do oceniania, ale już nie mogłem wytrzymać, żeby pokazać :P

Update'y nie będą zbyt często - raz, że nie mam zbytnio czasu, a dwa, że chcę robić to dokładnie ;)

Czekam na oceny i komentarze :>

  • Odpowiedzi 107
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

skoro nalegasz ;) troche trójkątów jest i to widać :P wywal ten gril czy jak to w bumach sie zwie bo mało widać z tej siatki, okolice łączenia błotnika i maski to poraszka..ale pracuj pracuj..pozdrawiam

Napisano

Thx za komenta ;P

No z tym łączeniem to rzeczywiście nie za ładnie to wyszło, ale pracuję nad tym...

Załączam siatkę bez grilla:

Napisano

między innymi popraw prawy górny róg koło lamp (przypatrz sie dokładnie widać troszke) a jak mozesz to zapodaj render z lakierem + odbicia to zobaczymy gdzie jest naprawde krzywo ;) pozdro.

Napisano

hindus -> na Twoja prośbę render z lakierem ;)

lonek16 -> masz rację - niektóre zagięcia są zbyt 'miękkie', poprawię je ;)

Aha, przy okazji poprawiłem to w rogu świateł i łączenie między błotnikiem, a nadkolem...

Napisano
między innymi popraw prawy górny róg koło lamp (przypatrz sie dokładnie widać troszke) a jak mozesz to zapodaj render z lakierem + odbicia
zapodaj tam jakieś pożddne hdrii bo mało co widać odbicia :/ i daj ujęcie z ukosa żeby więcej reszty samochodu było widać bo tu tylko maske widać:P
Napisano

no i widać choćby to że na samym środku zderzaka jak idzie ta półeczka to odbicie sie załamuje - n asamym środku verteź jest za wysoko chyba ;) przyjrzyj sie pod tym słupkiem na środku - jest też wiele innych ;) wiesz o co mi chodzi ?

Napisano

no wiesz to hdrii to tylko tak na chwile żeby zobaczyć gładkośc powierzchni ;) możesz dodać pare boxów następnym razem białych żeby zoaczyć jak to wygląda po odbiciu ;) pozdro.

Napisano

Bug :P Właśnie muszę popracować nad wykończeniem tej maski :\

 

||edit:

Dodałem kilka rzeczy w wozie...

Nie wiem tylko skąd się wziął ten biały prostotącik w lewym dolnym rogu :\

Napisano

widze, że auto coraz bardziej nabiera kształtów, fajnie się zapowiada, kiedyś sam zacząłem BMW, ale nigdy go nie skończyłem...... szkoda tylko, że takie nikłe zainteresowanie tym wątkiem

 

pozdro

Napisano

Mi sie podoba;) Chcialbym zobaczyc siateczke bo nigdy nie wychodzily mi samochody w poly:)

hindus -->> wedlug mnie jak ktos daje updata:P to nie powinien edytowac postu gdyz nie pojawi sie on na samje gorze i nikt nie bedzie wiedziec o tym ze jest tu cos nowego:)

POZDRAWIAM

Napisano
Chcialbym zobaczyc siateczke

Mówisz - masz ;)

Właśnie się renderuje BMW, więc wkrótce pojawi się updacik :P

|| edit:

Już jest update ;)

Czekam na komenty... ;]

Napisano
hindus -->> wedlug mnie jak ktos daje updata:P to nie powinien edytowac postu gdyz nie pojawi sie on na samje gorze i nikt nie bedzie wiedziec o tym ze jest tu cos nowego:)
tylko że jak ostatni post należy do niego a on pod spodem wstawia jeszcze dwa to właśnie tak to wygląda jakby chciał żeby jego wątek był zauważony :P a jak nei napisali po jego jednym poście to jak jeszcze 2 to nie wydaje mi sie żeby to coś zmieniło :P jak możesz to te siatki to ty m inie renderuj tylko daj screenshoota z viewporta :P tak będzie najlpiej
Napisano

wymodeluj, przyniesie ci to więcej satysfakcji po skończeniu całości projektu, poza tym moim zdaniem jest to lepsze rozwiązanie, może nie łatwiejsze, ale jak dla mnie..... powiedziałbym bardziej sportowe,

 

pozdro

Napisano

jesus pokazuj screeny bez renderku tzn z viewporta najlepiej a jak juz renderujesz to bez lakieru i nie przepalone - tak mnie nauczyli na forum :P i rzeczywiście tak jest lepiej, raz od świeta z lakierem ale nie cały czas, i cześciej siatke ale nie reoderowaną tylko z viewporta :/ arghh bo ostatno nam zapodajesz renderowane ;) a tego posta z rzędu to ci nigdy nie wybacze :P powstała skaza na sercu i już zawsze będe pamiętał :P cos mi ten zderzak jakoś dziwnie wygląda. pozdro.

Napisano

lpshinoda -> nie ja projektowałem to autko ;PP

 

Kolejny update... Już widzę trochę bugów, które muszę poprawić :\

W tym min. miejsce koło światła przeciwmgielnego przedniego, boczną szybę przednią oraz listwę dookoła niej...

Napisano

Nie miejcie mi za złe za drugiego z rzędu posta :P ale jutro wyjeżdżam i nie będzie mnie (i zarazem update'ów) aż do niedzieli ;)

Update:

Napisano

Ups... trzeci post pod rząd ^^

Po dłuuugiej przerwie wróciłem :D Wróciłem razem z 'tyłkiem' BMW :D

Widzę już parę niedociągnięć, ale to się poprawi później ;)

Dzisiaj może jeszcze zapodam screen z lakierem (i może hdri)...

Czekam tymczasem na oceny/komentarze :D

 

|| edit:

Jest już lakier, na razie bez hdri...

 

|| edit nr2:

Jest też lakier z hdri, siatkę zapodam jutro :P

Napisano

nie wiem czy tak ma być, ale dziwnie wygląda ta lewa dolna krawędź zderzaka tylnego, ogólnie nie widze błędów, ładnie wygląda z HDRI, dawaj siateczke,

 

pozdro

Napisano

Thx za komenta :]

Co do tego zderzaka to starałem się jak najlepiej to zrobić, i wyszło wg. mnie nawet dobrze ;)

Zapodaję siatkę... Nie jest za piękna, ale przynajmniej nie ma bugów jako takich ;)

Napisano

jesli moge sie czepic sitaki to nie ktore vertexy, edgy sa nie potrzbene bez pomyslu i wogole najgorzej jest kolo nadkola i swiatla (tylniego) :) aha i jeszcze rowki psuja caly efekt bo samochod nawet nawet:):)

pozdro

Napisano

Hmm w niektórych miejscach dawalem chamfer nawet na 0,001 do 0,003, więc chyba dosyć mały? :P

Malusieńki update - klosze świateł przednich...

Zabieram się chyba powoli za modelowanie świateł :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności