Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam

przy eksporcie z rhino do maxa, mam takie bugi (zaznaczone na czerwono) jest ich pełno, raczej nie jest to wina modelu bo za każdym razem kiedy eksportuję plik (3ds) są one w innych miejscach, może coś pomożecie

pozdrawiam

 

bbs2su.th.jpg

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bo przy exporcie muszisz ladnie ustawic mesha mniejsze polygony odpowiednie wartosci do odpowiedniego obiektu

Napisano
  • Autor

bawiłem sie tym suwaczkiem zmniejszającym i zwiększajacym ilosc poly ale to mało daje (a raczej nic)

a może jest jakiś inny format który sobie lepiej z tym radzi niż 3ds ??

Napisano

hmm a może zerknij czy max obsługuje iges, wtedy z rhino exportujesz jako iges odpowiedniego typu i w maxie importujesz nurbsy :)

Napisano

bo suwaczek jest bo jest a i tak wiekszosc trzeba recznie znaczy numerki wprowadzic ;)

Napisano
  • Autor

--> masater

próbowałem już eksportować do igesa ale nic to nie dało dalej te błędy pozostają

-->Bzyku

pobawię sie jeszcze tymi "numerkami" jak tak mówisz

 

dzięki za pomoc

Napisano
  • Autor

-->zipper

w cuda wierzysz ?? :)

a tak poważnie to nie wiem za co się jeszcze złapać, kombinowałem z ustawieniami mesha ale cholera wie jakie wartości tam wpisywać żeby to przyniosło jakiś skutek a w pomocy rhino nic o tym nie ma (chyba boją się przyznać że coś zchrzanili )

Napisano

jak co dlugosci edgesów i te minimalne i te maxymalne dwa pierwsze to raczej maxymalne kąty pomiedzy edgesami itp. cala sztuka tkwi w dobraniu odpowiednich wartosci tak podpowiedz maksymalna dlugosc edgesow jest wazna nawet bardzo

Napisano

Tak jak bzyku mowi, maksymalna dlugosc krawedzi odgrywa istotna role;

 

Ja np mam taki problem - eksport z rhino do 3ds w postaci .3ds, uzyskuje w efekcie element gladki jak pupa niemowlecia (nie zawsze :p) ale mam np jedna siatke na calym elemencie i dodatkowo siatki na tym samym elemencie tak jakby pociete... te pociete musze za kazdym rzem wyrzucac... zaraz zapodam screen z tym czyms...

Napisano

3ds_1.jpg

 

 

3ds_2.jpg3ds_3.jpg3ds_4_rhino.jpg

 

Na 1 siateczka przerzucona z rhino, na kolejnym odsunelem te dziwne dodatkowe siatki; pomijajac fakt, ze w viewporcie jakies dziwne przezroczyste sie porobily e siatki - to tez jest dla mnie zagadka ;)

 

Na 2 render z 3ds, ale i tak troche dziwnie to wyglada tak jakby w srodkowej czesci bylo bardzie wypukle, hmmm, nie wiem...

 

Na 3 siatka z Rhino;

 

Jakie sugestie?

Napisano

troche przesadziles z max dlugoscia edgesów sa za male i co znaczy przezroczyste bo mi sie wydeje ze masz poprostu zle normale przy tych meshach a dokladniej w rhino surfy maja zly direction surfow

Napisano

No sa przesadzone, tzn sa male :) bo to bylo dla testow...

 

A jak spr/zmienic te srf direction w Rhino?

 

I tak z grubsza jezlei mozesz to mi powiedz co to jest.

Napisano
A ty jak ustawiasz dlg krawedzi?

 

Wszystko zależy od konkretnego przypadku, od konkretnego surfa/solida, nie ma złotych środków! :)

Napisano

Fakt,W sumie logiczne :)

Ok, zabieram sie do pracy :)

 

Aha, co do srf dir to na niektorych rhino mi pada ;]

Napisano

niech ktos zrobi vraya do rhino

 

dobre z tym max edge szkoda ze tego nie widzialem ale dlaczego to tak duzo wazy eh ja kce nowe komputer

Napisano

zanim rhino sie rozwinie na tyle by mozna bylo wnim renderowac to kupa czasu minie Uvmaping proceduralne tekstury swiatla nawet kamery to moze nie wczesniej niz w rhino 6,7 o ile mcneel bedzie chcial isc w ta strone

Napisano
  • Autor

to nawet niech zostanie ten flamingo (w końcu nie jest taki zły) tylko niech zmienią coś z tym teksturowaniem te narzędzie jest hmm... co tu dużo gadać raczej kiepściutkie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności