Napisano 23 Maj 200519 l witam przy eksporcie z rhino do maxa, mam takie bugi (zaznaczone na czerwono) jest ich pełno, raczej nie jest to wina modelu bo za każdym razem kiedy eksportuję plik (3ds) są one w innych miejscach, może coś pomożecie pozdrawiam
Napisano 23 Maj 200519 l bo przy exporcie muszisz ladnie ustawic mesha mniejsze polygony odpowiednie wartosci do odpowiedniego obiektu
Napisano 24 Maj 200519 l Autor bawiłem sie tym suwaczkiem zmniejszającym i zwiększajacym ilosc poly ale to mało daje (a raczej nic) a może jest jakiś inny format który sobie lepiej z tym radzi niż 3ds ??
Napisano 24 Maj 200519 l hmm a może zerknij czy max obsługuje iges, wtedy z rhino exportujesz jako iges odpowiedniego typu i w maxie importujesz nurbsy :)
Napisano 24 Maj 200519 l bo suwaczek jest bo jest a i tak wiekszosc trzeba recznie znaczy numerki wprowadzic ;)
Napisano 24 Maj 200519 l Autor --> masater próbowałem już eksportować do igesa ale nic to nie dało dalej te błędy pozostają -->Bzyku pobawię sie jeszcze tymi "numerkami" jak tak mówisz dzięki za pomoc
Napisano 25 Maj 200519 l Autor -->zipper w cuda wierzysz ?? :) a tak poważnie to nie wiem za co się jeszcze złapać, kombinowałem z ustawieniami mesha ale cholera wie jakie wartości tam wpisywać żeby to przyniosło jakiś skutek a w pomocy rhino nic o tym nie ma (chyba boją się przyznać że coś zchrzanili )
Napisano 25 Maj 200519 l jak co dlugosci edgesów i te minimalne i te maxymalne dwa pierwsze to raczej maxymalne kąty pomiedzy edgesami itp. cala sztuka tkwi w dobraniu odpowiednich wartosci tak podpowiedz maksymalna dlugosc edgesow jest wazna nawet bardzo
Napisano 7 Czerwiec 200519 l Tak jak bzyku mowi, maksymalna dlugosc krawedzi odgrywa istotna role; Ja np mam taki problem - eksport z rhino do 3ds w postaci .3ds, uzyskuje w efekcie element gladki jak pupa niemowlecia (nie zawsze :p) ale mam np jedna siatke na calym elemencie i dodatkowo siatki na tym samym elemencie tak jakby pociete... te pociete musze za kazdym rzem wyrzucac... zaraz zapodam screen z tym czyms...
Napisano 7 Czerwiec 200519 l Na 1 siateczka przerzucona z rhino, na kolejnym odsunelem te dziwne dodatkowe siatki; pomijajac fakt, ze w viewporcie jakies dziwne przezroczyste sie porobily e siatki - to tez jest dla mnie zagadka ;) Na 2 render z 3ds, ale i tak troche dziwnie to wyglada tak jakby w srodkowej czesci bylo bardzie wypukle, hmmm, nie wiem... Na 3 siatka z Rhino; Jakie sugestie?
Napisano 7 Czerwiec 200519 l troche przesadziles z max dlugoscia edgesów sa za male i co znaczy przezroczyste bo mi sie wydeje ze masz poprostu zle normale przy tych meshach a dokladniej w rhino surfy maja zly direction surfow
Napisano 7 Czerwiec 200519 l No sa przesadzone, tzn sa male :) bo to bylo dla testow... A jak spr/zmienic te srf direction w Rhino? I tak z grubsza jezlei mozesz to mi powiedz co to jest.
Napisano 7 Czerwiec 200519 l direction = przod i tyl surfa bo gdzies musi byc przod by byl tez tyl np. tu http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=5509
Napisano 7 Czerwiec 200519 l _Dir -> srf -> Flip :) Zalatwilo sprawe :) A ty jak ustawiasz dlg krawedzi?
Napisano 7 Czerwiec 200519 l A ty jak ustawiasz dlg krawedzi? Wszystko zależy od konkretnego przypadku, od konkretnego surfa/solida, nie ma złotych środków! :)
Napisano 7 Czerwiec 200519 l Fakt,W sumie logiczne :) Ok, zabieram sie do pracy :) Aha, co do srf dir to na niektorych rhino mi pada ;]
Napisano 7 Czerwiec 200519 l niech ktos zrobi vraya do rhino dobre z tym max edge szkoda ze tego nie widzialem ale dlaczego to tak duzo wazy eh ja kce nowe komputer
Napisano 8 Czerwiec 200519 l zanim rhino sie rozwinie na tyle by mozna bylo wnim renderowac to kupa czasu minie Uvmaping proceduralne tekstury swiatla nawet kamery to moze nie wczesniej niz w rhino 6,7 o ile mcneel bedzie chcial isc w ta strone
Napisano 10 Czerwiec 200519 l Autor to nawet niech zostanie ten flamingo (w końcu nie jest taki zły) tylko niech zmienią coś z tym teksturowaniem te narzędzie jest hmm... co tu dużo gadać raczej kiepściutkie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto