luisam Napisano 23 Maj 2005 Napisano 23 Maj 2005 witam przy eksporcie z rhino do maxa, mam takie bugi (zaznaczone na czerwono) jest ich pełno, raczej nie jest to wina modelu bo za każdym razem kiedy eksportuję plik (3ds) są one w innych miejscach, może coś pomożecie pozdrawiam
Bzyku Napisano 23 Maj 2005 Napisano 23 Maj 2005 bo przy exporcie muszisz ladnie ustawic mesha mniejsze polygony odpowiednie wartosci do odpowiedniego obiektu
luisam Napisano 24 Maj 2005 Autor Napisano 24 Maj 2005 bawiłem sie tym suwaczkiem zmniejszającym i zwiększajacym ilosc poly ale to mało daje (a raczej nic) a może jest jakiś inny format który sobie lepiej z tym radzi niż 3ds ??
masater Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 hmm a może zerknij czy max obsługuje iges, wtedy z rhino exportujesz jako iges odpowiedniego typu i w maxie importujesz nurbsy :)
Bzyku Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 bo suwaczek jest bo jest a i tak wiekszosc trzeba recznie znaczy numerki wprowadzic ;)
luisam Napisano 24 Maj 2005 Autor Napisano 24 Maj 2005 --> masater próbowałem już eksportować do igesa ale nic to nie dało dalej te błędy pozostają -->Bzyku pobawię sie jeszcze tymi "numerkami" jak tak mówisz dzięki za pomoc
luisam Napisano 25 Maj 2005 Autor Napisano 25 Maj 2005 -->zipper w cuda wierzysz ?? :) a tak poważnie to nie wiem za co się jeszcze złapać, kombinowałem z ustawieniami mesha ale cholera wie jakie wartości tam wpisywać żeby to przyniosło jakiś skutek a w pomocy rhino nic o tym nie ma (chyba boją się przyznać że coś zchrzanili )
Bzyku Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 jak co dlugosci edgesów i te minimalne i te maxymalne dwa pierwsze to raczej maxymalne kąty pomiedzy edgesami itp. cala sztuka tkwi w dobraniu odpowiednich wartosci tak podpowiedz maksymalna dlugosc edgesow jest wazna nawet bardzo
LeoPardo Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 Tak jak bzyku mowi, maksymalna dlugosc krawedzi odgrywa istotna role; Ja np mam taki problem - eksport z rhino do 3ds w postaci .3ds, uzyskuje w efekcie element gladki jak pupa niemowlecia (nie zawsze :p) ale mam np jedna siatke na calym elemencie i dodatkowo siatki na tym samym elemencie tak jakby pociete... te pociete musze za kazdym rzem wyrzucac... zaraz zapodam screen z tym czyms...
LeoPardo Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 Na 1 siateczka przerzucona z rhino, na kolejnym odsunelem te dziwne dodatkowe siatki; pomijajac fakt, ze w viewporcie jakies dziwne przezroczyste sie porobily e siatki - to tez jest dla mnie zagadka ;) Na 2 render z 3ds, ale i tak troche dziwnie to wyglada tak jakby w srodkowej czesci bylo bardzie wypukle, hmmm, nie wiem... Na 3 siatka z Rhino; Jakie sugestie?
Bzyku Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 troche przesadziles z max dlugoscia edgesów sa za male i co znaczy przezroczyste bo mi sie wydeje ze masz poprostu zle normale przy tych meshach a dokladniej w rhino surfy maja zly direction surfow
LeoPardo Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 No sa przesadzone, tzn sa male :) bo to bylo dla testow... A jak spr/zmienic te srf direction w Rhino? I tak z grubsza jezlei mozesz to mi powiedz co to jest.
Bzyku Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 direction = przod i tyl surfa bo gdzies musi byc przod by byl tez tyl np. tu http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=5509
LeoPardo Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 _Dir -> srf -> Flip :) Zalatwilo sprawe :) A ty jak ustawiasz dlg krawedzi?
SansSerif Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 A ty jak ustawiasz dlg krawedzi? Wszystko zależy od konkretnego przypadku, od konkretnego surfa/solida, nie ma złotych środków! :)
LeoPardo Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 Fakt,W sumie logiczne :) Ok, zabieram sie do pracy :) Aha, co do srf dir to na niektorych rhino mi pada ;]
polka dot Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 niech ktos zrobi vraya do rhino dobre z tym max edge szkoda ze tego nie widzialem ale dlaczego to tak duzo wazy eh ja kce nowe komputer
luisam Napisano 8 Czerwiec 2005 Autor Napisano 8 Czerwiec 2005 niech ktos zrobi vraya do rhino Święte słowa
Bzyku Napisano 8 Czerwiec 2005 Napisano 8 Czerwiec 2005 zanim rhino sie rozwinie na tyle by mozna bylo wnim renderowac to kupa czasu minie Uvmaping proceduralne tekstury swiatla nawet kamery to moze nie wczesniej niz w rhino 6,7 o ile mcneel bedzie chcial isc w ta strone
luisam Napisano 10 Czerwiec 2005 Autor Napisano 10 Czerwiec 2005 to nawet niech zostanie ten flamingo (w końcu nie jest taki zły) tylko niech zmienią coś z tym teksturowaniem te narzędzie jest hmm... co tu dużo gadać raczej kiepściutkie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się