Jump to content

RAM do 200zl


blood_brother

Recommended Posts

Witam.

 

Przymierzam sie do zakupu RAMu gdyz moje 256 juz mi nie starcza.

Chcialem sie was zapytac co byscie polecili w cenie do 200zl. Czy warto inwestowac w duala i kupic 2x256 czy kupic 1x512 i dorzucic do tych 256 co mam? Mam Elixiry 400MHz. Z checia bym kupil 1GB ale na razie nie stac mnie chociaz mooooze uda mi sie namowic tate do wspoludzialu przy zakupie:) I tu tez klania sie pytanie jaki i czy 1x1024 czy 2x512. Ale 1GB stoi pod wielkim znakiem zapytania wiec musze sie na razie poprzestac na 512:)

 

Z gory dziekuje za pomoc.

 

edit:

Co to sa za pamieci DDR2??

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

to czy dual czy single zależy od tego, jaki masz procesor, a konkretnie jaki socket, poza tym ceny pamięci tak poleciały na ryj, że już za ~300zł możesz mieć 2x512mb TwinMOS :) najlepsze ceny chyba są na http://www.proline.pl , a przynajmniej ja nigdzie nie widziałem tańszych kości i lepszej obsługi, opchnij Elixiry na Allegro za 70zł (jak się uda), dołóż ok. 250 i masz 1gb ramu :)

 

pozdrawiam

 

P.S. najlepiej podaj swój aktualny konfig, wtedy będzie łatwiej podpowiedzieć, bo naprzykład pamięci firmy TwinMOS nie zawsze lubią się z płytami głównymi firmy Abit

Link to comment
Share on other sites

Moj sprzet:)

 

Procesor: Sempron 2400 Socket A

Plyta glowna: ASRock K7VT4A+

Grafika: Radeon 9200 Atlantis 128MB DDR

Dysk: Seagate Barracuda 80GB

 

To chyba wszystko.

 

Tych kosci co mam na razie nie sprzedaje bo tata nie dlugo bedzie skladal sobie komputer to mu sie przydadza.

Link to comment
Share on other sites

na Socket A nie ma co się bawić w Dual, w takim razie polecam kupno jednej kostki 512mb 400MHz Cl2.5, a w razie potrzeb w przyszłości dokupienie drugiej

 

pozdrawiam

 

P.S. DDR2 to nowy standard pamięci obsługiwanych jak dotąd jedynie przez najnowsze procesory Intela

Link to comment
Share on other sites

bo różnica wydajności między Single a Dual Channel w starych Athlonach to 2 może 4%, a z tym 1gb to nie masz co czekać, kup teraz jedną kość a później dokupisz drugą, zestawy są dobre gdy chcesz kości mocno podkręcać (a chcesz?), teoretycznie gwarantuje to, że obie kości są selekcjonowane z tej samej serii, a więc powinny mieć identyczne osiągi, ale w praktyce nie zaszkodzi nawet jak masz kości dwóch różnych firm :)

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Moge kupic jedna 512 teraz druga pozniej ale to sie wiaze z wiekszym obciazeniem mojego portfela bo gdy kupie dwie na raz jako komplet to latwiej bedzie mi przekonac tate do pomocy w kupnie:) Pomysle jeszcze.

Co do podkrecania to na razie nie mam tyle kasy by eksperymentowac ze sprzetem i kupic cos w zmian jak cos popsuje:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy