Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wow to mój 2 WIP:)

Robiłem budyneczek do maxprojecta ale w pewnym momęcie to co robiłem przestało się nadawać i poszło we własną strone. Nazwałem to baza wojskowa bo nie maiłem innego pomysłu. Na razie jest tyle ile jest nie pytajcie co to bo narazie można to nazwać "wesołą twórczością" koncept jest taki by z tym czyms ustawić jakąś brame albo hangar jeszcze nie wiem. Narazie zajmuje się tym powiedzny a właściwie tą platformą. W rusztowaniu będą rury (chyba 3) u góry jakaś lampa, antana i jeszcze napewno coś. Wiem że balustrady są toporne ale taki był koncept by wszystko było troszke takie "nie piękne". To pudło to będzie konsola do obsługi jakis rzeczy. W najbliższym czasie wyłoni się ostatecznie końcowy charakter tej sceny. A tu pierwsze rendery.

  • Odpowiedzi 58
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hehe życze powodzenia ;) na razie za mało widać żeby było co powiedzieć - to może przyczepie sie do grubości wiązadeł rusztowania - nie za grube ?

pozdrawiam

Napisano

jesli moge cos powiedziec na temat "tematu" to moze z tej wiezy by dalo rade zrobic skocznie dla spadochronazy ? niewiem, tak mi sie nasunelo. jesli ci sie spodoba ten pomysl to wez go pod uwage :-) milej pracy. zobaczymy co z tego bedzie :-)

Napisano

Owszem rusztowanko w zasadzie miało być masywne ale chyba i tak przesadziłem. Postaram się to odchudzić.

 

ZiBi_PL --> Pomysł dobry ale raczej nie wypali

a) Nie chce odchodzić od konceptu

2) ja za cholere postaci nie wymodeluje;)

Napisano

spoko :P tak mi sie tylko nasunelo na mysl to. twoj koncept tez jest cool :D zobaczymy jak sie okarze w praniu :-) czekam na kolejny update

Napisano

Niezbyt rozumiem co masz na myśli mówiąc "osłonki przy drabinie" :). Ale jeżeli ma zamiar być ładniej... Czemu nie? Osobiście czekam na tekstury.

Napisano

moglbys pociagnac dalej w kolo kable z napieciem zwisajace na jakis slupach... taka moja sugestia ale jak juz masz jakis plan to go nie zmieniaj

Napisano

nie wiem co ta mala lampa ma oswietlic tak wysoko :> ogolem prace ida do przodu jak widze :> ale poogladaj sobie fotki baz albo stacji :>

Napisano

taka mala lampka pewnie jest do oswietlenia drabinki. mnie tam sie to coraz bardzije podoba.

Czy zamierzasz dodac jakis sprzet wojskowy ? pojazdy , itp ?

Napisano

fajny nawet sie prezentuje - tez kiedys tworzyłem baze pustynną, ale w sumie projekt upadł, bo poległem przy teksturowaniu - mam nadzieje ze tobie sie uda :)

co do schodów to chyba powinny być tam barierki - 5 stopni po około 20cm to w sumie 1m - a przy takiej wysokość przepisy chyba już wymagają aby były barierki (choc moge sie mylic)

co do budynku w tle - jesli to schron to chyba i tak dach nie musi byc grubszy, bo schron raczej będzie pod ziemią. ale brame przesuń bo za tą wieżą niezbyt dobrze wygląda

co do wieży - zamiast latarni jakieś mocne halogeny (jak na meczach pilkarskich) chyba by było lepsze. i jeszcze musi miec takie małe coś z czerwoną lampką na górze, aby samoloty i smiglowcye nie wleciały w to w nocy

Napisano

Nad halogenami pomyśle bo to dobry pomysł, co do barierki na schodkach to cały czas się zastanawiam czy ją dawać czy nie bo wedle konceptu ma to raczej być wszystko takie wiecie nie nowe, nie ładne, brudne i miejscami niebespieczne, ale skoro dodałem zabaespieczenie przy drabinie to i dodam chyba też tu. Brama raczej nie będzie mysiała być przesuwana bo to nie jest ostateczne ustawienie kamery a pozatym nie jest ona najwazniejsza, służy raczej jako tło. A ten budynek w tle to chyba bedzie jednak magazyn a nie schron czy hangar. Zastanawiem się czy nie zmienić tytułu na np: "baza wydobywcza" albo "baza koloni przemysłowej" lub na coś w tym stylu. Powracając do tego magazyny to cały czas nie wiem jak zrobić ten przeklety dach. Budynek nie jest niski i raczej jego dach będzie przy końcu kadru więc nie moge się rozpedzać lecz z drugiej strony nie moge go tak zostawic. Nosze się z zamiarem dodania jakieś anteny na tym słupie oraz ze 2 wentylatory przy bramie. A przy okazji zamieszczam efekty ostatnich 2 H (tak długo bo przez 3/4 tego czasu myślałem co zrobić:))

Napisano

Słuchajcie mam problem nie natury techncznej lecz "pomysłowej":). Nie zabardzo wiem jak zagospodarować plac między zbiornikami a wieza. Pojazd chyba odpada z dwuch powodów

1) nie moge przesadzać z poly bo już teraz komp ledowo ciągnie

2) raczej nie wyszedł by ładny

Napisano

yo zastap te obiekty obiektami dummy (zniknij je i odizoluj) i wstaw jakas dostawcza ciezarowke, a pozatym dobrze to wyglada, puki co....

 

a jeszcze moze murek zastapic drutem kolczastym (takstura)

 

ee wsataw agregat pradotworczy na kolkach, chyba tak to sie nazywa(taka skrzynka na kolkach), jeszcze hangary mozna by bylo wstawic, nie powinny miec zbyt duzo poly

 

ps mam nadzieje ze nie napisalem zbyt chaotycznie :) powodzenia

Napisano

A nawet nie myślcie że już tego nie robie, a robie ile się da zrobić w przerwach między utworami Judas Priest;)

Taki skromnu updeit dla odkopania tematu i pokazania że żyje, pozatym jestem zwolennikiem subtelnych update'ów bo sam lubie patrzeć jak wszystko powstaje krok po kroku.

 

rusztowanie103yg.jpg

Dach to jeszcze wersja beta;)

Napisano

no to teraz ja - generalnie b.ładnie, tylko:

1. na dole lewej dziury wentylatora ta ściana coś jest taka krzywa (wchodzi do środka dziury)

2.kabel zwisający z wieży na samym szczycie przechodzi przez metalową belkę.

Ogólnie fajnie wygląda :)

Napisano

No jak już mwiłem ludzi nie bedzie chyba że zrobie to jak w Vizkach ludzie robia plane'ami i texturkami ale raczej nie. Jeśli chodzi o jakieś wybychu to może aż tak przesadnie nie bedzie ale napewni jakiś płomień się znajdzie, ale dobiero jak obcykam do końca aure. Napewno znajdzie sie tu także jeszcze więcej rur, pewnikiem jeszcze beczki a jest nawet szansa na ciężarówke. Zastanawiam się nad dodaniem jakieś siatki pomiędzy drogą a zbiornikami, czekam na wasze sugestie w tej sprawie bo nie chce za bardzo kompa meczyć, a że nic tu nie bedzie rozwiazane teksturami to zezre to ze 500K poly. Co do tych bugów to wiem o nich ale narazie ich niebęde poprawiał bo w mega detale wejde potem narazie chcę otrzymać ogólny plan co gdzie jak i niestety jeszcze wiele ogółów zostało do wymyślenia i zrobienia. Cały czas szukam referek więc ciagle mam jakieś pomysły, i ty prosba do was byście po znalezieniu w necie jakieś fotki magazynów itp wstawiali je tutaj będe bardzo wdzięczny.

Napisano

Witajcie!

Ten wielki update już w krótce. Scena narazie wstaneła w martwym punkcie ponieważ chwilowo nie jestem w stanie robić renderów wszystkiego bo maszyna nie daje rady i boje się o plik (mimo 8 kopii porozmieszczanych u kumpli). Powoli zaczynam się interesowac teksturami, i mam już co do nich pewien koncept którym zamieżam się podzielić (niżej). Kolejną rzeczą co do której nie mam końcowej pewności jest proponowana wdcześniej cięzarówka. Otóz mam mniejwięcej trzy wyjscia, a mianowicie: stara ciężarówa, okrągła, z silnorem przed szoferką, normalna SCANIA lub jakis lekko S-F transporter. Zważając na to iż scenka jest troszke SF to cały czas myśle o ostetnim wariancie, lecz nie chce z tego robić kompletnych SW więc pytam was o zdanie, która zrobić?

------------------------------------------------------------------------

TEXTURY:

 

Myśle że wszystko zostanie utrzymane w metalowych klimatach. Ściany bazy zamieżam zrobić z metalowych płyt połączonych nitami (nity modelowane), jakiś numer czy coś takiego obok drzwi namalowany żóltą farbą, lekko juz zdrapany. Ziemia będzie pokryta wielkimi betonowymi płytami z pomiędzy których wychodzi mech (tu także przerwy modelowane). Cała wieża bedzie mieszaniną żółtego, czerwonego, czarnego i rdzy, a podest pod nia wykonany z aluminowych, tłoczonych blach a poręcze pomalowane w czarno-żółte pasy miejscami porysowane do gołego błyszczącego metalu a miejscami przybrudzone rdzą. Teraz pora na zbiorniki, one będą białe ale także nie bez wszechobecnej rdzy oraz znaków ostrzegających o łatwopalności zawartości. Droga do bazy będzie raczej całą zardzewiała wykluczając miejsca po których jada koła codziennie wyjeżdżających konwoii górników. Znad dachu z wylotów kanałów wentylacycjnych oraz jeszcze nie powstałych kominów będzie się wydobywała mieszanka kużu, pary i dymu. Niebo jasne lecz zasnute chmurami i przysłonione smogiem. Całość ogółem nie bedzie czysta, bedzie wiele brudu, korozji oraz zniszczeń.

Napisano

Owszem zamiary zamiarami a umiejętności umiejetnościami ale to Wy najlepiej wiecie na ile jestem dobry już.

 

A to wynik przedostatnich zmagań a tego wielkiego update to pokaże jak sie uda wyrenderować.

rusztowanie117uk.th.jpg

Napisano

Proporcje są tylko na pozór złe. Tak naprawde beczki są o dobrych wymiarach w stosunku do wieży a silosy, cóż one są naprawde wielkie bo to nie dokońca real tylko lekko SF.

 

illy i mw4d - liczyłem na to że napiszecie.

Napisano

hehe...far cry 2 :] daj może jakiś właz albo jakies skomplikowany model na pierwszym planie...a i fajnei by wyglądało jakbys położył jakieś płyty betonowe na zimie - ale nei textura tylko wymodelowane , fajnie by to wyglądało ;) to tylko moje odczucia moge sie mylić pozdro.

Napisano

mort -> o piorunochronie pomyśle jednakże nie moge zbytnio przesdzać bo mi kadru nie starczy

 

hindus -> O jakim włazie mówisz? Jeden już jest za wieżą. Powiedz dokładniej bo może coś fajnego z tego wyjdzie. A co do płyt to ja mam zamiar je modelowac jak najbardziej ale dopiero potem bo scenka już kapie od nadmiernych poly;)

 

Dzięki za komenty postaram się przed bitwą jeszcze cos zrobić.

Napisano

Hmm... dziwnie to modelujesz. Niektore miejsca sa za bardzo low-poly a w innych znowu jest przesyt. Po co Ci taka gesta siatka na rurach ? Z takiej odleglosci nawet nie bedzie widac ze nie jest idealnie prosta, a nawet jak to dobra teksturka zalatwi sprawe. Jak bedziesz taki rozrzutny z poly pozniej mozesz miec male problemy przy renderingu.

Napisano

Cóż... SIatka może i gesta, wiem przesadziałm gdzieniegdzie ale większość z tego da się jeszcze szubko odchudzic a co do przestrzeni to koncept mam taki ogólny, nie mam pomysłu na każdy piksel dlatego myśle na bierząco co by tu fajnie wyglądało. Przed bitwą dam jeszcze jedem upik.

Napisano

modele i pomysl fajne, ale jakos nie czuje, zeby to sie ladnie kleilo w jedna scene. Na przyklad te rury sa tak ni w 5 ni w 10 w tym miejscu. Brakuje jakiegos lacznika. Poza tym bardzo ok.

Napisano

Skoro tak twierdzisz... ale to nadal nie wszystko teraz bede robił tą scenke coraz bardziej przemysłową i lekko wydobywczą więc my.śle że to bedzie się trzymać kupy

Napisano

LUDZIE NIE BIJCIE

wiem wiem jest bitwa ale na tym kompie nie mam pliików z miastem bitwowym więc dopieszczam w wolnych chwilach to

 

TTo taki skromny test oświetlenia co nie oznacza że koniec z modelami

rusztowanie136vq.jpg

Napisano
LUDZIE NIE BIJCIE

Masz przerąbane ;)

Jak na Bazę kolonii przemysłowej stanowczo za mało. Zacytuję słowa Leru:

"pusto, pusto, pusto..."

skupiłeś się na wieży. to dobrze, ale już w prawym rogu (przy beczkach) pozostał goły plane. Tak samo spraw się tyczy przestrzeni za tymi wielkimi bekami.

Pytanie: co to jest: taka skrzynia stojąca przy tych dwóch wielkich bekach??

Chalek w sumie ma trochę racji. W każdym obiekcie przemysłowym rury mają jakiś konkretny cel. Tutaj wygląda to trochę nieprzemyslanie.

Pytanie2: ta podłoga czy też ziemia to będzie beton czy może jakiś piasek czy coś innego??

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności