AGmakonts Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 Wow to mój 2 WIP:) Robiłem budyneczek do maxprojecta ale w pewnym momęcie to co robiłem przestało się nadawać i poszło we własną strone. Nazwałem to baza wojskowa bo nie maiłem innego pomysłu. Na razie jest tyle ile jest nie pytajcie co to bo narazie można to nazwać "wesołą twórczością" koncept jest taki by z tym czyms ustawić jakąś brame albo hangar jeszcze nie wiem. Narazie zajmuje się tym powiedzny a właściwie tą platformą. W rusztowaniu będą rury (chyba 3) u góry jakaś lampa, antana i jeszcze napewno coś. Wiem że balustrady są toporne ale taki był koncept by wszystko było troszke takie "nie piękne". To pudło to będzie konsola do obsługi jakis rzeczy. W najbliższym czasie wyłoni się ostatecznie końcowy charakter tej sceny. A tu pierwsze rendery.
Hindus Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 hehe życze powodzenia ;) na razie za mało widać żeby było co powiedzieć - to może przyczepie sie do grubości wiązadeł rusztowania - nie za grube ? pozdrawiam
ZiBi_PL Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 jesli moge cos powiedziec na temat "tematu" to moze z tej wiezy by dalo rade zrobic skocznie dla spadochronazy ? niewiem, tak mi sie nasunelo. jesli ci sie spodoba ten pomysl to wez go pod uwage :-) milej pracy. zobaczymy co z tego bedzie :-)
The One Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 Te trusztowania wyglądają za bardzo masywnie, chyba ze o to ci chodziło Pozdro
AGmakonts Napisano 24 Maj 2005 Autor Napisano 24 Maj 2005 Owszem rusztowanko w zasadzie miało być masywne ale chyba i tak przesadziłem. Postaram się to odchudzić. ZiBi_PL --> Pomysł dobry ale raczej nie wypali a) Nie chce odchodzić od konceptu 2) ja za cholere postaci nie wymodeluje;)
ZiBi_PL Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 spoko :P tak mi sie tylko nasunelo na mysl to. twoj koncept tez jest cool :D zobaczymy jak sie okarze w praniu :-) czekam na kolejny update
JunioR Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 jak narazie to b. mało, ale wydaje mi sie ze dasz rade i to edzie jakas spoko scenka :) powodzenia.
AGmakonts Napisano 24 Maj 2005 Autor Napisano 24 Maj 2005 Powoli zaczyna widać ogólny zarys scenki. Wrzucam mały update
The One Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 To w tle to hangar czy schron ? Jesli hangar to powinien miec inny dach. Jesli schron do grubszy dach. Powodzenia
The One Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 To w tle to hangar czy schron ? Jesli hangar to powinien miec inny dach. Jesli schron do grubszy dach. Powodzenia
JunioR Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 no juz fajnie sie cos powoli wykształca, bardzo podoba mi sie render, tzn. taki czysciutki i wogle ;) powodzenia.
AGmakonts Napisano 25 Maj 2005 Autor Napisano 25 Maj 2005 A więc tak: Dach! Dach będzie bardziej urozmaicony, będż tam rury, kraty i inne rzeczy oraz w pewnej "wypustce" okno dla kontroli.
AGmakonts Napisano 25 Maj 2005 Autor Napisano 25 Maj 2005 Ach ciągle mało ale i tak więcej. Mam do was pytanie: czy dawać te osłony przy drabinie czy nie trzeba??
prabab Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 Niezbyt rozumiem co masz na myśli mówiąc "osłonki przy drabinie" :). Ale jeżeli ma zamiar być ładniej... Czemu nie? Osobiście czekam na tekstury.
JohnZi Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 moglbys pociagnac dalej w kolo kable z napieciem zwisajace na jakis slupach... taka moja sugestia ale jak juz masz jakis plan to go nie zmieniaj
Jens Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 nie wiem co ta mala lampa ma oswietlic tak wysoko :> ogolem prace ida do przodu jak widze :> ale poogladaj sobie fotki baz albo stacji :>
ZiBi_PL Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 taka mala lampka pewnie jest do oswietlenia drabinki. mnie tam sie to coraz bardzije podoba. Czy zamierzasz dodac jakis sprzet wojskowy ? pojazdy , itp ?
mkk3a Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 fajny nawet sie prezentuje - tez kiedys tworzyłem baze pustynną, ale w sumie projekt upadł, bo poległem przy teksturowaniu - mam nadzieje ze tobie sie uda :) co do schodów to chyba powinny być tam barierki - 5 stopni po około 20cm to w sumie 1m - a przy takiej wysokość przepisy chyba już wymagają aby były barierki (choc moge sie mylic) co do budynku w tle - jesli to schron to chyba i tak dach nie musi byc grubszy, bo schron raczej będzie pod ziemią. ale brame przesuń bo za tą wieżą niezbyt dobrze wygląda co do wieży - zamiast latarni jakieś mocne halogeny (jak na meczach pilkarskich) chyba by było lepsze. i jeszcze musi miec takie małe coś z czerwoną lampką na górze, aby samoloty i smiglowcye nie wleciały w to w nocy
AGmakonts Napisano 25 Maj 2005 Autor Napisano 25 Maj 2005 Nad halogenami pomyśle bo to dobry pomysł, co do barierki na schodkach to cały czas się zastanawiam czy ją dawać czy nie bo wedle konceptu ma to raczej być wszystko takie wiecie nie nowe, nie ładne, brudne i miejscami niebespieczne, ale skoro dodałem zabaespieczenie przy drabinie to i dodam chyba też tu. Brama raczej nie będzie mysiała być przesuwana bo to nie jest ostateczne ustawienie kamery a pozatym nie jest ona najwazniejsza, służy raczej jako tło. A ten budynek w tle to chyba bedzie jednak magazyn a nie schron czy hangar. Zastanawiem się czy nie zmienić tytułu na np: "baza wydobywcza" albo "baza koloni przemysłowej" lub na coś w tym stylu. Powracając do tego magazyny to cały czas nie wiem jak zrobić ten przeklety dach. Budynek nie jest niski i raczej jego dach będzie przy końcu kadru więc nie moge się rozpedzać lecz z drugiej strony nie moge go tak zostawic. Nosze się z zamiarem dodania jakieś anteny na tym słupie oraz ze 2 wentylatory przy bramie. A przy okazji zamieszczam efekty ostatnich 2 H (tak długo bo przez 3/4 tego czasu myślałem co zrobić:))
AGmakonts Napisano 26 Maj 2005 Autor Napisano 26 Maj 2005 Słuchajcie mam problem nie natury techncznej lecz "pomysłowej":). Nie zabardzo wiem jak zagospodarować plac między zbiornikami a wieza. Pojazd chyba odpada z dwuch powodów 1) nie moge przesadzać z poly bo już teraz komp ledowo ciągnie 2) raczej nie wyszedł by ładny
asfalton Napisano 26 Maj 2005 Napisano 26 Maj 2005 yo zastap te obiekty obiektami dummy (zniknij je i odizoluj) i wstaw jakas dostawcza ciezarowke, a pozatym dobrze to wyglada, puki co.... a jeszcze moze murek zastapic drutem kolczastym (takstura) ee wsataw agregat pradotworczy na kolkach, chyba tak to sie nazywa(taka skrzynka na kolkach), jeszcze hangary mozna by bylo wstawic, nie powinny miec zbyt duzo poly ps mam nadzieje ze nie napisalem zbyt chaotycznie :) powodzenia
AGmakonts Napisano 26 Maj 2005 Autor Napisano 26 Maj 2005 Oj cichutko cośik tu ostatnio. Ostatnie małe postępy.
ZiBi_PL Napisano 26 Maj 2005 Napisano 26 Maj 2005 coraz lepiej. mam tylko male ale: czy wrota do hangaru nie sa zbyt "kosmiczne" ?
AGmakonts Napisano 31 Maj 2005 Autor Napisano 31 Maj 2005 A nawet nie myślcie że już tego nie robie, a robie ile się da zrobić w przerwach między utworami Judas Priest;) Taki skromnu updeit dla odkopania tematu i pokazania że żyje, pozatym jestem zwolennikiem subtelnych update'ów bo sam lubie patrzeć jak wszystko powstaje krok po kroku. Dach to jeszcze wersja beta;)
danilo2 Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 no to teraz ja - generalnie b.ładnie, tylko: 1. na dole lewej dziury wentylatora ta ściana coś jest taka krzywa (wchodzi do środka dziury) 2.kabel zwisający z wieży na samym szczycie przechodzi przez metalową belkę. Ogólnie fajnie wygląda :)
DraB Napisano 1 Czerwiec 2005 Napisano 1 Czerwiec 2005 Licze na to że będzie tu zamęt. Znaczy sie, pelno ludzików może w tle jakiś wybuch :) takie rzeczy
AGmakonts Napisano 1 Czerwiec 2005 Autor Napisano 1 Czerwiec 2005 No jak już mwiłem ludzi nie bedzie chyba że zrobie to jak w Vizkach ludzie robia plane'ami i texturkami ale raczej nie. Jeśli chodzi o jakieś wybychu to może aż tak przesadnie nie bedzie ale napewni jakiś płomień się znajdzie, ale dobiero jak obcykam do końca aure. Napewno znajdzie sie tu także jeszcze więcej rur, pewnikiem jeszcze beczki a jest nawet szansa na ciężarówke. Zastanawiam się nad dodaniem jakieś siatki pomiędzy drogą a zbiornikami, czekam na wasze sugestie w tej sprawie bo nie chce za bardzo kompa meczyć, a że nic tu nie bedzie rozwiazane teksturami to zezre to ze 500K poly. Co do tych bugów to wiem o nich ale narazie ich niebęde poprawiał bo w mega detale wejde potem narazie chcę otrzymać ogólny plan co gdzie jak i niestety jeszcze wiele ogółów zostało do wymyślenia i zrobienia. Cały czas szukam referek więc ciagle mam jakieś pomysły, i ty prosba do was byście po znalezieniu w necie jakieś fotki magazynów itp wstawiali je tutaj będe bardzo wdzięczny.
AGmakonts Napisano 9 Czerwiec 2005 Autor Napisano 9 Czerwiec 2005 Witajcie! Ten wielki update już w krótce. Scena narazie wstaneła w martwym punkcie ponieważ chwilowo nie jestem w stanie robić renderów wszystkiego bo maszyna nie daje rady i boje się o plik (mimo 8 kopii porozmieszczanych u kumpli). Powoli zaczynam się interesowac teksturami, i mam już co do nich pewien koncept którym zamieżam się podzielić (niżej). Kolejną rzeczą co do której nie mam końcowej pewności jest proponowana wdcześniej cięzarówka. Otóz mam mniejwięcej trzy wyjscia, a mianowicie: stara ciężarówa, okrągła, z silnorem przed szoferką, normalna SCANIA lub jakis lekko S-F transporter. Zważając na to iż scenka jest troszke SF to cały czas myśle o ostetnim wariancie, lecz nie chce z tego robić kompletnych SW więc pytam was o zdanie, która zrobić? ------------------------------------------------------------------------ TEXTURY: Myśle że wszystko zostanie utrzymane w metalowych klimatach. Ściany bazy zamieżam zrobić z metalowych płyt połączonych nitami (nity modelowane), jakiś numer czy coś takiego obok drzwi namalowany żóltą farbą, lekko juz zdrapany. Ziemia będzie pokryta wielkimi betonowymi płytami z pomiędzy których wychodzi mech (tu także przerwy modelowane). Cała wieża bedzie mieszaniną żółtego, czerwonego, czarnego i rdzy, a podest pod nia wykonany z aluminowych, tłoczonych blach a poręcze pomalowane w czarno-żółte pasy miejscami porysowane do gołego błyszczącego metalu a miejscami przybrudzone rdzą. Teraz pora na zbiorniki, one będą białe ale także nie bez wszechobecnej rdzy oraz znaków ostrzegających o łatwopalności zawartości. Droga do bazy będzie raczej całą zardzewiała wykluczając miejsca po których jada koła codziennie wyjeżdżających konwoii górników. Znad dachu z wylotów kanałów wentylacycjnych oraz jeszcze nie powstałych kominów będzie się wydobywała mieszanka kużu, pary i dymu. Niebo jasne lecz zasnute chmurami i przysłonione smogiem. Całość ogółem nie bedzie czysta, bedzie wiele brudu, korozji oraz zniszczeń.
JohnZi Napisano 9 Czerwiec 2005 Napisano 9 Czerwiec 2005 zamiary to ty masz, zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce, ale mam nadzieje ze ci wszystko wyjdzie tak jak to sobie zaplanowales
AGmakonts Napisano 9 Czerwiec 2005 Autor Napisano 9 Czerwiec 2005 Owszem zamiary zamiarami a umiejętności umiejetnościami ale to Wy najlepiej wiecie na ile jestem dobry już. A to wynik przedostatnich zmagań a tego wielkiego update to pokaże jak sie uda wyrenderować.
Ufooox Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 Ładne, ale jakieś takie niewymiarowe... niektore rzeczy są za duże, a niektore za male.. Patrząc np. na silosy i na sciane, czy beczki... :|
illy Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 po tym opisie wyzej az sie zainteresowalem ta praca :)
AGmakonts Napisano 11 Czerwiec 2005 Autor Napisano 11 Czerwiec 2005 Proporcje są tylko na pozór złe. Tak naprawde beczki są o dobrych wymiarach w stosunku do wieży a silosy, cóż one są naprawde wielkie bo to nie dokońca real tylko lekko SF. illy i mw4d - liczyłem na to że napiszecie.
AGmakonts Napisano 14 Czerwiec 2005 Autor Napisano 14 Czerwiec 2005 Update, mały bo mały ale czasu ostatnio nie mam a nie chcę by wątek zdechł. Myśle że mam już 60% modeli i że we wrześniu znajdzie się to w galeri.
Ufooox Napisano 14 Czerwiec 2005 Napisano 14 Czerwiec 2005 Nie no, calkiem w porządku :) Czekam na finał ;] Pozdr.
mort Napisano 16 Czerwiec 2005 Napisano 16 Czerwiec 2005 eee...dorób na tej wieży piorunochron bo ci radyjko szlag trafi :D
JunioR Napisano 16 Czerwiec 2005 Napisano 16 Czerwiec 2005 no fajnie, fajnie ci to idzie ! zycze powodzenia w dalszej pracy :)
Hindus Napisano 16 Czerwiec 2005 Napisano 16 Czerwiec 2005 hehe...far cry 2 :] daj może jakiś właz albo jakies skomplikowany model na pierwszym planie...a i fajnei by wyglądało jakbys położył jakieś płyty betonowe na zimie - ale nei textura tylko wymodelowane , fajnie by to wyglądało ;) to tylko moje odczucia moge sie mylić pozdro.
AGmakonts Napisano 16 Czerwiec 2005 Autor Napisano 16 Czerwiec 2005 mort -> o piorunochronie pomyśle jednakże nie moge zbytnio przesdzać bo mi kadru nie starczy hindus -> O jakim włazie mówisz? Jeden już jest za wieżą. Powiedz dokładniej bo może coś fajnego z tego wyjdzie. A co do płyt to ja mam zamiar je modelowac jak najbardziej ale dopiero potem bo scenka już kapie od nadmiernych poly;) Dzięki za komenty postaram się przed bitwą jeszcze cos zrobić.
Baton Napisano 18 Czerwiec 2005 Napisano 18 Czerwiec 2005 Hmm... dziwnie to modelujesz. Niektore miejsca sa za bardzo low-poly a w innych znowu jest przesyt. Po co Ci taka gesta siatka na rurach ? Z takiej odleglosci nawet nie bedzie widac ze nie jest idealnie prosta, a nawet jak to dobra teksturka zalatwi sprawe. Jak bedziesz taki rozrzutny z poly pozniej mozesz miec male problemy przy renderingu.
Hindus Napisano 18 Czerwiec 2005 Napisano 18 Czerwiec 2005 po prawej msz taką duża przestrzeń nie zagdopodarowaną, nei wiem dlaczego i jaki jest ogólny koncept także :P
AGmakonts Napisano 18 Czerwiec 2005 Autor Napisano 18 Czerwiec 2005 Cóż... SIatka może i gesta, wiem przesadziałm gdzieniegdzie ale większość z tego da się jeszcze szubko odchudzic a co do przestrzeni to koncept mam taki ogólny, nie mam pomysłu na każdy piksel dlatego myśle na bierząco co by tu fajnie wyglądało. Przed bitwą dam jeszcze jedem upik.
Chalek Napisano 19 Czerwiec 2005 Napisano 19 Czerwiec 2005 modele i pomysl fajne, ale jakos nie czuje, zeby to sie ladnie kleilo w jedna scene. Na przyklad te rury sa tak ni w 5 ni w 10 w tym miejscu. Brakuje jakiegos lacznika. Poza tym bardzo ok.
AGmakonts Napisano 19 Czerwiec 2005 Autor Napisano 19 Czerwiec 2005 Skoro tak twierdzisz... ale to nadal nie wszystko teraz bede robił tą scenke coraz bardziej przemysłową i lekko wydobywczą więc my.śle że to bedzie się trzymać kupy
AGmakonts Napisano 5 Lipiec 2005 Autor Napisano 5 Lipiec 2005 LUDZIE NIE BIJCIE wiem wiem jest bitwa ale na tym kompie nie mam pliików z miastem bitwowym więc dopieszczam w wolnych chwilach to TTo taki skromny test oświetlenia co nie oznacza że koniec z modelami
tweety Napisano 5 Lipiec 2005 Napisano 5 Lipiec 2005 LUDZIE NIE BIJCIE Masz przerąbane ;) Jak na Bazę kolonii przemysłowej stanowczo za mało. Zacytuję słowa Leru: "pusto, pusto, pusto..." skupiłeś się na wieży. to dobrze, ale już w prawym rogu (przy beczkach) pozostał goły plane. Tak samo spraw się tyczy przestrzeni za tymi wielkimi bekami. Pytanie: co to jest: taka skrzynia stojąca przy tych dwóch wielkich bekach?? Chalek w sumie ma trochę racji. W każdym obiekcie przemysłowym rury mają jakiś konkretny cel. Tutaj wygląda to trochę nieprzemyslanie. Pytanie2: ta podłoga czy też ziemia to będzie beton czy może jakiś piasek czy coś innego?? pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się