danilo2 Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 Witam, to jest mój 2-gi WIP na tym forum, ale mam nadzieje, że będzie to pierwszy skończony:) Mam zamiar zrobić animację postaci, a potem ta postać ma zamieniać się w jakiegoś zombie lub coś innego - jeszcze dokładnie nie wiem, ale na razie zamieszczam początek: modeling - 3dsmax7 i z brush, rendering ze względu na szybkość na razie skanline, a potem będzie vray.
mistrz3d Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 niop troche za duzo tych wglebien, szczegolnie pod szczena... ale ogolnie to fajny kolo taki hooligan bo wyglada na poobijanego.. czuje ze wyjdzie z niego fajny modelek
danilo2 Napisano 25 Maj 2005 Autor Napisano 25 Maj 2005 dzięki, a tak poza tym to to nie ma być "zwykły" gość tylko taki odrażający z takimi właśnie wgłębieniami :) muszę jeszcze tylko dorobić zmarszczkii sądzę że będzie ok... a tak poza tym to wgłębienia te mam na morpherze, czyli w każdej chwili będę mógł zmniejszyć :)
JunioR Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 ta twarz kojazy mi sie z prawdziwym dresiarzem z kijem i z czyms tam jeszcze co oni sobie noszą, więc nie musisz przemieniac go w jakiegos potwora, wystarczy ze mu dresy załozysz to juz bedzie straszny (czytac jako zart) hehehehehehe. a co do pracki to nawet spoko sie zapowiada, powodzenia!
danilo2 Napisano 25 Maj 2005 Autor Napisano 25 Maj 2005 mały update - coś mi nie pasuje z klatą :) nie mogę jej dobrze dobrać - co trzeba zmienić? edit: no i oczywiście przejście między głową a resztą będzie poprawione ;)
MalwiX Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 zdecydowanie za maly korpus w porownaniu z glowa ;) a raczki jakie tycie... :D
SUPER_OkO Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 jest duzo zaduza..a ramiona za male a w szczegolnosci dlonie..wygladaja jak doklejone z tego darmowego kolesia z 3dtotal..ale mniejsza z tym dlon ludzka jest wielkosi twarzy..a wszczegolnosci u takich gachow jak twoj powinny byc duzo wieksze...klata jest poporostu zabardzo do przodu wypchane..i przyniej ramiona wygladaja jakby sie zapadly..no i raczki i przed ramie wygladaja jak u zgrabnej kobity..OGOLNIE tak cipku zmniejszyc klate..szczegolnie z tylu..powiekszyc ramiona..troche do gory bardziej masywne..raczki nie pasuja zupelnie...twarzunia fajowa jest..a te wglebienia nadaja mu characteru...tamci nie wiedza co pisali..no ale reszta nie pasuje do twarzy jak koles ma morde przepita..to napewno nie bedzie mial klaty jak supermen chyba ze od dziecka sterydy mu babcie w tylek wciskala...narazie to tyle
ZiBi_PL Napisano 26 Maj 2005 Napisano 26 Maj 2005 kolo wyglada fajnie- tylko korpus niepasi. taki kark to musi miec mase, ale glowa wyglada super !!!
danilo2 Napisano 26 Maj 2005 Autor Napisano 26 Maj 2005 dzięki za komentarze! zwiększyłem mu masę rąk, wydłużyłem tors i jak? >Super_oko to nie ma być pijak tylko włąsnie taki packer z zakazaną mordą ;P
SUPER_OkO Napisano 26 Maj 2005 Napisano 26 Maj 2005 NO juz wyglada lepiej..zamieszczam sciage...popatrz na przedramie jak wyglada dokladnie..uwaga jest taka ..jak koles ma taki dupny kark..to nie moze miec takich ramion...moze sa cofniete do tylu za bardzo albo..za nisko nie wiem poeksperymentuj sobie ..powieksz..zrob kilka kopii pliku no i porzesowaj te vertexy bardziej zdecydowanie
asfalton Napisano 26 Maj 2005 Napisano 26 Maj 2005 twarz mi sie bardzo podoba jest wyrazista i widac na niej wiele partji miesni, natomiast reka ma zle proporcje, wydaje mi sie ze jakby gosc opuscil reke to lokiec znalazlby sie troche za wysoko(o wysokosc kciuka), wiec przedramie powinno byc dluzsze, jeszcze nie wiem czy atletyczny korpus pasuje do takiego schabowatej glowy z poterznym miesniem trapezowym(trapezius), za ciosem powinietes troche tez dopakowac trojglowy miesien (deltoideus) i reszte ramienia. mam nadzieje ze sie za bardzo nie czepiam, ale pisze jak mysle (musze poszukac ksiazki do anatomi, w ktorej wszystko jest czarno na bialem ,zeskanuje i wysle) powodzenia :D
KLICEK Napisano 26 Maj 2005 Napisano 26 Maj 2005 glowa i cialo sa z roznych bajek nie pasuja do siebie calkowicie
danilo2 Napisano 26 Maj 2005 Autor Napisano 26 Maj 2005 wielkie dzięki. super oko zaraz to poprawię , a przynajmniej spróbuję :) asfaltoon jakbyś wysłał te skany to byłbym bardzo wdzięczny :) Zaraz spróbuję to naprawić :)
KLICEK Napisano 26 Maj 2005 Napisano 26 Maj 2005 poprostu nie wiem co jest z tym modelem ale chyba proporcje sa nie tak, bo ten model mimoze jest jest calkiem fajny jest zarazem calkiem dziwny :D kark spoko kaptury mu daj bardziej na bary i koniecznie daj mu obojczyk i popraw cycki. Koniecznie spraw sobie jakies refki :)
danilo2 Napisano 26 Maj 2005 Autor Napisano 26 Maj 2005 Na obecnym etapie mam pewien problem - mam głowę z morphingiem i tors (obrazek 2) jak je połączyć, tylko tak aby morphing został i aby wydawało się że jest to jeden obiekt, nie tak jak na obrazku 1? Są to objekty High Poly, dlatego też zabawa z siatką nie wchodzi w grę.... Jak to zrobić?
danilo2 Napisano 26 Maj 2005 Autor Napisano 26 Maj 2005 Na początek sorki że tak pod sobą, ale jest zmiana planów - będzie to robot, coś jak terminator, do gry (filmiku), którą robię i mam nadzieję że kiedyś skończę ;) i teraz mam pytanie - jak sądzicie czy lepiej dać mu tors, jakieś ubranie czy może mechanizm lub coś innego? No i dalej proszę o informację, jak można połączyć te twa kawałki gościa w poście wyżej, aby morphing dalej działał...
ZiBi_PL Napisano 26 Maj 2005 Napisano 26 Maj 2005 zdecydowanie za chudy ten tors. i miesnie malo widoczne. niestety nadal widac ze glowa jest z innej bajki
danilo2 Napisano 27 Maj 2005 Autor Napisano 27 Maj 2005 tors jeszcze poprawie tylko jak da się to połączyć? Może ktoś wie?
JunioR Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 bardziej go hmmm..... napompuj by pasował tors do głowy bo jak narazie to troche jak mutant bedzie wyglądał ;) mój 400 post yeahh :):)
SUPER_OkO Napisano 28 Maj 2005 Napisano 28 Maj 2005 Polaczenie...przed morfingiem dodajesz do glowy modifier edit mesh...pozniej dajesz atach dolanczasz tors...laczysz wszystkie vertexy..i masz morfing dziala tylko na glowe wtedy..bla bla bla...wlasnie widzialem jakis teledysk w TV i jak porownac lapy jakie mial koles..2xchudszy od twojego..a lapy byly ze 3xszersze..twoj hebel ma lapy(ramiona) jak jakis dzieciak..zalanaczam obrazek...poprawiony przezemnie w ps...to w czerwonym kuleczku...moze troche przesadzilem ..ale wyglada napewno lepiej..tak mi sie wydaje
GaS Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 danilo2 -> wiecej mięśni na klacie, klata ma być mocna i wielka :D wtedy mordka sama się wpasuje, ręce tak samo więcej mięśni, niech je będzie widać, niech mięczaki drżą na widok naszego dresiaża xD btw. witam wszystkich ;)
danilo2 Napisano 21 Czerwiec 2005 Autor Napisano 21 Czerwiec 2005 dzięki Gas, na pewno to uwzględnie - niedługo wielki update :) Tego gościa już połączyłem, a teraz zostaje tylko czysta zabawa z Zbruhem, tak więc niedługo pokaże co mi z niego wyjdzie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się