Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Originally posted by Vogel

Mam nadzieję że będziecie się mocno trzymać \"papierowej\" wersji gry i świat będzie mroczny, na wskroś przegniły i przygnębiający...

 

Stary Świat... Miejsce, gdzie heroicznym wyczynem jest przeżycie kolejnego szarego dnia, gdzie przemoczeni deszczem i pokryci błotem bohaterowie stawiają czoła niepohamowanej fali degeneracji i chaosu, będąc niczym więcej niż kamykami opierającymi się furii rzeki... Miejsce, gdzie ponure miasta pną się ku niebiosom, gnijąc od korzeni; gdzie rozsiane po całym Imperium wioski oddają się mrokowi lub giną w strumieniach krwi i cierpienia; wreszcie miejsce, które przemierzają elfy i krasnoludy, roniąc łzy nad utraconą świetnością i bezowocnie poszukując swojego miejsca w obcym świecie ludzi... Stary Świat... Zadaj sobie pytanie: Jak umrę? I tak żyj...

 

Vogel spoko. Swiat bedzie gdzie niegdzie wygladal powiedzmy normalnie, czyli na tyle podobnie do rzeczywistych lasow itd na ile bedziemy potrafili to zrobic. Jednak bedzie tez mnostwo miejsc skazonych chaosem, mrocznych i przerazajacych (mam nadzieje).

PS:Znasz jakies stronki z warhammerowskimi artworkami itp?

Pozdrawiam

Napisano

Chciałbym wam przedstawić Sylwiusza w pierwszym poście jest określany jako \"kumpel informatyk\". To z nim zaczołem tworzyć grę on jest jak go nazwał Phantom headmaster of \"Kryształy Lorien\" :D

Napisano

aha RadX - zakładam, że jeśli nie uzyskamy licencji na Warhammera to zmienimy świat aby się nagiął do scenariusza i ruszymy. Nie robimy tego hobbystycznie bo znalazł się sponsor gotowy wyłożyć kasę na 1,5 roczną produkcję wraz z wyposażeniem studia i dobrymi płacami.....

 

....zatem najpierw popatrzę jak Wam wyszło a potem....

 

.... potem pogadamy ;)

 

pozdrawiam

i jakby co będę dziś na piwq w Qult Clubie... [piwo]

Napisano

Jak piywko to tylko wy stolycy.

Wy to robicie w pełni profesjonalnie a my się bawimy i podnosimy własne umiejętności.

Gratuluję sponsora !!

 

Napisano

Po kilku godzinach piepszenia się z oporną materią (problemy techniczne) wreszcię mogę przedstawić Tawernę z pierwszej strony w całej okazałości i z enginu gry.

Niestety taka tekstura jest domyślna.

Napisano

Hehehe banalne to jest to co wymodziłem po 2 godzinach poznawania programu. Zobacz jakie to olbrzymie i środek jest nie głupio zagospodarowany na dole bar, na pierwszym piętrze 3 izby dla mniej zamożnych na 2 piętrze 2 duże dla bogatych no i strych z belkami stropowymi.

Co rozumiesz przez popraw na zewnątrz ??

Generalnie odbanalni to tekstura chociarz to zwyczajna tawerna więc banalną musi być no i nie chcę przeginiać z ilością ścianek chyba, że masz jakiegoś pomysła konkretnego ??

 

Ciekawostka: Czy wiecie, że w naszej grze przez pewnien czas było żałożenie, iż do każdego budynku będzie można wejść ??

Napisano

chodzi mi o wygląd samego budynku...nie ma tam jakiegoś pasaża...balkonu...brak mu urozmaicenia...nawet dach jest równy z resztą...i nie ma np...okien w dachu...to się zwie chyba okiennica...czy jakoś tak...:)

Napisano

Hihihihi mylisz się dach nie jest równy mało tego nawet połowy nie ma :D jest to spowodowane błedem przy \"przenoszeniu\" do prefaba. Ale masz rację muszę jakiś balkonek walnąć.

Napisano

Modele pokazuję chronologicznie a więc pozycja nr 2 to kopia knajpy w Jaworkach (chyba się nie mylę co do miejscowści choć dochodzenie pokaże), która mnie szalenie zainspirowała. Wystruj i jedzienie miała nie kiepskie ach [wow][piwo]

Napisano

RadX a Qult club jest w Stolycy :) napiłbyś się piwa a nie siedział nocke przy Maxie ;)

 

pozdrawiam[piwo]

 

PS: Popracujcie nad teksturami zgodnie z zasadą, że każdy face może mieć inną teksturkę a nie tą samą lub używajcie tekstur łączonych

 

PSS: Robicie to profesjonalnie - my komercyjnie :)

Napisano

Jako obiecałem tako zrobiłem.

Powiedziałem, że pewnie nie długo zrobie dużego updejta poleciałem jednym sumptem i dotrzymałem słowa ale na dziś już koniec jest już późno i jestem zmęczony idę spać [ziewa]

Mam nadzieję, że będę częściej takie robił a teraz czekam na posty. [winko]

Napisano
Originally posted by boowa

RadX a Qult club jest w Stolycy :) napiłbyś się piwa a nie siedział nocke przy Maxie ;)

 

pozdrawiam[piwo]

 

PS: Popracujcie nad teksturami zgodnie z zasadą, że każdy face może mieć inną teksturkę a nie tą samą lub używajcie tekstur łączonych

 

PSS: Robicie to profesjonalnie - my komercyjnie :)

Oj zgadzam się ale dzisiejszy dzień poświęciłem na zrobienie kilku rzeczy.

A co do tekstur to prawie na 100% ja się nie będę ich tykał w ogóle (chyba, że przy ich kreacji jak mi zapowiedział Phan) bo Phanom je będzie robił a Sylwiusz nakładał na obiekty.

Napisano

to dobrze - ja miałem z tym problem - spędziłem tydzień z cyfrówką na Ostrowie tumskim we Wrocławiu :) ale mam 3 płyty teksturek :)

Napisano

no i tu może być mały problem...mam kamere cyfrową (JVC) ale cholera nie stać mnie narazie na Firewire\'a do kompa...żeby ją podłączyć...niestety nie ma wbudowanego USB...więc z texturkami będzie zabawa...

 

Rad a co ty myślisz...ty tesh będziesz robił textury...które ja będe zatwierdzał albo wywalał...co ty myślisz...nic nie robić byś chciał...lol...

 

pozdro...

Napisano
Originally posted by Phantom

no i tu może być mały problem...mam kamere cyfrową (JVC) ale cholera nie stać mnie narazie na Firewire\'a do kompa...żeby ją podłączyć...niestety nie ma wbudowanego USB...więc z texturkami będzie zabawa...

 

Rad a co ty myślisz...ty tesh będziesz robił textury...które ja będe zatwierdzał albo wywalał...co ty myślisz...nic nie robić byś chciał...lol...

 

pozdro...

No fakt przepraszam w końcu prócz całego 3D, muzyki, części scenariusza i pewnie efektów dźwiękowych (nie wszystkich) to ja nic tylko się opiepszam [dresik]

Napisano

czesc!

hmm, tak patrze na te kolejne kuchnie i domki... ale przeciez, sorry, ale to jest zabieranie sie od konca do gry. Mam pewne doswiadczenie i w moim przypadku takie dobieranie sie od konca dobrze dla projektowi nie zrobilo :). proponje abyscie na poczatku stworzyli postac(wojownika) i umiescili go w domku, tak zeby mozna bylo nim chodzic/walczyc itp. Potem zabierajcie sie za wieeelikeee lokaaacje i rozbudowany swiat. Bo w sumie z tego wszystkiego kreowanie leveli jest najlatwiejsze.

ad.1 starajcie sie oteksturowac hama itd, dorobic mu kosci itp.

 

 

Tyle ode mnie, mam nadzieje ze to cos pomoze, i mam cicha nadzieje ze nie zostane zbluzgany.

Zycze ukonczenia projektu, bo widze ze prace ida pelna para!

Napisano

jap możemy łazić w naszym świecie są ludziki można nawet mieczykiem machać :cool: i rzucać czary (które nic nie robią :> ) generalnie gra jest pseudo grywalna

a co do głównego bohatera to się precyzuję i trzeba go będzie zrobić ale póki co i tak nie ma sensu bo go po prostu nie widać choć będzię widok TPP ale na razie skupiemy się na FPP

 

zdrówko [piwo][soczek][spox]

Napisano

A oto coś czego brakowało Phantomowi czyli charakterystyczny i orginalny budynek.

Nazwijmy go Korona choć wszyscy Warszawiacy (i nie tylko) wiedzą czego to replika :D

Napisano

hmm, wiec robicie to w takim czyms typu game studio? ojej, to zmienia koolej rzeczy hihi.

Ale zycze szczescia z ta gierka, bo w takich makerach to duzo nie powstalo... no ale czekam, czkeam :).

Napisano
Originally posted by Pablo

jak dla mnie razi za bardzo zbyt powtarzajace sie texturki...nie mozesz z tym cos zrobic??

 

pozdr

Ja tu prezentuję modele i wstyd się przyznać nie potrafię nakładać tekstur więc zostają domyślne :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności