darkelf Napisano 7 Czerwiec 2003 Napisano 7 Czerwiec 2003 czesc! fajne skriny, na jakim sprzecie mialoby to chodzic?? i zycze ukonczenia projektu, a co do wygasajacych checi to cos o tym wiem :D.
RadX Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Napisano 7 Czerwiec 2003 Fajne takie ciemne i git tekstury [piwo]
Sylwiusz Napisano 7 Czerwiec 2003 Napisano 7 Czerwiec 2003 Originally posted by Vogel Mam nadzieję że będziecie się mocno trzymać \"papierowej\" wersji gry i świat będzie mroczny, na wskroś przegniły i przygnębiający... Stary Świat... Miejsce, gdzie heroicznym wyczynem jest przeżycie kolejnego szarego dnia, gdzie przemoczeni deszczem i pokryci błotem bohaterowie stawiają czoła niepohamowanej fali degeneracji i chaosu, będąc niczym więcej niż kamykami opierającymi się furii rzeki... Miejsce, gdzie ponure miasta pną się ku niebiosom, gnijąc od korzeni; gdzie rozsiane po całym Imperium wioski oddają się mrokowi lub giną w strumieniach krwi i cierpienia; wreszcie miejsce, które przemierzają elfy i krasnoludy, roniąc łzy nad utraconą świetnością i bezowocnie poszukując swojego miejsca w obcym świecie ludzi... Stary Świat... Zadaj sobie pytanie: Jak umrę? I tak żyj... Vogel spoko. Swiat bedzie gdzie niegdzie wygladal powiedzmy normalnie, czyli na tyle podobnie do rzeczywistych lasow itd na ile bedziemy potrafili to zrobic. Jednak bedzie tez mnostwo miejsc skazonych chaosem, mrocznych i przerazajacych (mam nadzieje). PS:Znasz jakies stronki z warhammerowskimi artworkami itp? Pozdrawiam
RadX Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Napisano 7 Czerwiec 2003 Chciałbym wam przedstawić Sylwiusza w pierwszym poście jest określany jako \"kumpel informatyk\". To z nim zaczołem tworzyć grę on jest jak go nazwał Phantom headmaster of \"Kryształy Lorien\" :D
boowa Napisano 7 Czerwiec 2003 Napisano 7 Czerwiec 2003 Super - i za to uwielbiam Warhammera :) ... a teraz czas na Piwko w Wawce :) [piwo]
boowa Napisano 7 Czerwiec 2003 Napisano 7 Czerwiec 2003 aha RadX - zakładam, że jeśli nie uzyskamy licencji na Warhammera to zmienimy świat aby się nagiął do scenariusza i ruszymy. Nie robimy tego hobbystycznie bo znalazł się sponsor gotowy wyłożyć kasę na 1,5 roczną produkcję wraz z wyposażeniem studia i dobrymi płacami..... ....zatem najpierw popatrzę jak Wam wyszło a potem.... .... potem pogadamy ;) pozdrawiam i jakby co będę dziś na piwq w Qult Clubie... [piwo]
RadX Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Napisano 7 Czerwiec 2003 Jak piywko to tylko wy stolycy. Wy to robicie w pełni profesjonalnie a my się bawimy i podnosimy własne umiejętności. Gratuluję sponsora !!
Phantom Napisano 7 Czerwiec 2003 Napisano 7 Czerwiec 2003 ja tam robie profesjonalną 2D :P nie wiem jak ty Rad :P pozdro :D:D:D...
RadX Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Napisano 7 Czerwiec 2003 ja robię profesjonalnę 3D ale dla gry, która technicznie nie może byc komercjalna :D
RadX Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Napisano 7 Czerwiec 2003 Po kilku godzinach piepszenia się z oporną materią (problemy techniczne) wreszcię mogę przedstawić Tawernę z pierwszej strony w całej okazałości i z enginu gry. Niestety taka tekstura jest domyślna.
RadX Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Napisano 7 Czerwiec 2003 Jak chcecie wnętrzę to piszcie. A oto w całej okazałości :D
Phantom Napisano 7 Czerwiec 2003 Napisano 7 Czerwiec 2003 troche banalna na zewnątrz...popraw zewnętrzną strone...co do środka...to nic nie widać :D lekkie światło prosze :D pozdro...
RadX Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Napisano 7 Czerwiec 2003 Hehehe banalne to jest to co wymodziłem po 2 godzinach poznawania programu. Zobacz jakie to olbrzymie i środek jest nie głupio zagospodarowany na dole bar, na pierwszym piętrze 3 izby dla mniej zamożnych na 2 piętrze 2 duże dla bogatych no i strych z belkami stropowymi. Co rozumiesz przez popraw na zewnątrz ?? Generalnie odbanalni to tekstura chociarz to zwyczajna tawerna więc banalną musi być no i nie chcę przeginiać z ilością ścianek chyba, że masz jakiegoś pomysła konkretnego ?? Ciekawostka: Czy wiecie, że w naszej grze przez pewnien czas było żałożenie, iż do każdego budynku będzie można wejść ??
Phantom Napisano 7 Czerwiec 2003 Napisano 7 Czerwiec 2003 chodzi mi o wygląd samego budynku...nie ma tam jakiegoś pasaża...balkonu...brak mu urozmaicenia...nawet dach jest równy z resztą...i nie ma np...okien w dachu...to się zwie chyba okiennica...czy jakoś tak...:)
RadX Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Napisano 7 Czerwiec 2003 Hihihihi mylisz się dach nie jest równy mało tego nawet połowy nie ma :D jest to spowodowane błedem przy \"przenoszeniu\" do prefaba. Ale masz rację muszę jakiś balkonek walnąć.
RadX Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Napisano 7 Czerwiec 2003 Modele pokazuję chronologicznie a więc pozycja nr 2 to kopia knajpy w Jaworkach (chyba się nie mylę co do miejscowści choć dochodzenie pokaże), która mnie szalenie zainspirowała. Wystruj i jedzienie miała nie kiepskie ach [wow][piwo]
RadX Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Napisano 7 Czerwiec 2003 Niesamowitę palenisko w środku a do okoła siedziało się na ... baranach [lol]
RadX Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Napisano 7 Czerwiec 2003 I bar. Przepraszam za kiepskie oświetlenie.
RadX Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Napisano 7 Czerwiec 2003 Domek, który starałem się zrobić na staropolską modłę.
boowa Napisano 7 Czerwiec 2003 Napisano 7 Czerwiec 2003 RadX a Qult club jest w Stolycy :) napiłbyś się piwa a nie siedział nocke przy Maxie ;) pozdrawiam[piwo] PS: Popracujcie nad teksturami zgodnie z zasadą, że każdy face może mieć inną teksturkę a nie tą samą lub używajcie tekstur łączonych PSS: Robicie to profesjonalnie - my komercyjnie :)
RadX Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Napisano 7 Czerwiec 2003 Jako obiecałem tako zrobiłem. Powiedziałem, że pewnie nie długo zrobie dużego updejta poleciałem jednym sumptem i dotrzymałem słowa ale na dziś już koniec jest już późno i jestem zmęczony idę spać [ziewa] Mam nadzieję, że będę częściej takie robił a teraz czekam na posty. [winko]
RadX Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Napisano 7 Czerwiec 2003 Originally posted by boowa RadX a Qult club jest w Stolycy :) napiłbyś się piwa a nie siedział nocke przy Maxie ;) pozdrawiam[piwo] PS: Popracujcie nad teksturami zgodnie z zasadą, że każdy face może mieć inną teksturkę a nie tą samą lub używajcie tekstur łączonych PSS: Robicie to profesjonalnie - my komercyjnie :) Oj zgadzam się ale dzisiejszy dzień poświęciłem na zrobienie kilku rzeczy. A co do tekstur to prawie na 100% ja się nie będę ich tykał w ogóle (chyba, że przy ich kreacji jak mi zapowiedział Phan) bo Phanom je będzie robił a Sylwiusz nakładał na obiekty.
boowa Napisano 7 Czerwiec 2003 Napisano 7 Czerwiec 2003 to dobrze - ja miałem z tym problem - spędziłem tydzień z cyfrówką na Ostrowie tumskim we Wrocławiu :) ale mam 3 płyty teksturek :)
Phantom Napisano 8 Czerwiec 2003 Napisano 8 Czerwiec 2003 no i tu może być mały problem...mam kamere cyfrową (JVC) ale cholera nie stać mnie narazie na Firewire\'a do kompa...żeby ją podłączyć...niestety nie ma wbudowanego USB...więc z texturkami będzie zabawa... Rad a co ty myślisz...ty tesh będziesz robił textury...które ja będe zatwierdzał albo wywalał...co ty myślisz...nic nie robić byś chciał...lol... pozdro...
sikham Napisano 8 Czerwiec 2003 Napisano 8 Czerwiec 2003 w jakiej wersji gstudio powstaje ta gierka ??
RadX Napisano 8 Czerwiec 2003 Autor Napisano 8 Czerwiec 2003 To pytanie do Sylwiusza. Ale z tego co mi wiadomo to na kilku na raz :>
RadX Napisano 8 Czerwiec 2003 Autor Napisano 8 Czerwiec 2003 Originally posted by Phantom no i tu może być mały problem...mam kamere cyfrową (JVC) ale cholera nie stać mnie narazie na Firewire\'a do kompa...żeby ją podłączyć...niestety nie ma wbudowanego USB...więc z texturkami będzie zabawa... Rad a co ty myślisz...ty tesh będziesz robił textury...które ja będe zatwierdzał albo wywalał...co ty myślisz...nic nie robić byś chciał...lol... pozdro... No fakt przepraszam w końcu prócz całego 3D, muzyki, części scenariusza i pewnie efektów dźwiękowych (nie wszystkich) to ja nic tylko się opiepszam [dresik]
RadX Napisano 8 Czerwiec 2003 Autor Napisano 8 Czerwiec 2003 Proponuję U2U jeszcze powiem mu, że jest takie pytanie to odpowie albo na forum albo na wyśle ci U2U.
darkelf Napisano 9 Czerwiec 2003 Napisano 9 Czerwiec 2003 czesc! hmm, tak patrze na te kolejne kuchnie i domki... ale przeciez, sorry, ale to jest zabieranie sie od konca do gry. Mam pewne doswiadczenie i w moim przypadku takie dobieranie sie od konca dobrze dla projektowi nie zrobilo :). proponje abyscie na poczatku stworzyli postac(wojownika) i umiescili go w domku, tak zeby mozna bylo nim chodzic/walczyc itp. Potem zabierajcie sie za wieeelikeee lokaaacje i rozbudowany swiat. Bo w sumie z tego wszystkiego kreowanie leveli jest najlatwiejsze. ad.1 starajcie sie oteksturowac hama itd, dorobic mu kosci itp. Tyle ode mnie, mam nadzieje ze to cos pomoze, i mam cicha nadzieje ze nie zostane zbluzgany. Zycze ukonczenia projektu, bo widze ze prace ida pelna para!
Phantom Napisano 9 Czerwiec 2003 Napisano 9 Czerwiec 2003 [lol]hihihihi...no to Rad teraz zbierze...żniwa swojej pracy :P pozdro...
sikham Napisano 9 Czerwiec 2003 Napisano 9 Czerwiec 2003 oni robię w gstudio i mają to wszystko już dawno za sobą ( tam jest wszystko gotowe )
RadX Napisano 9 Czerwiec 2003 Autor Napisano 9 Czerwiec 2003 jap możemy łazić w naszym świecie są ludziki można nawet mieczykiem machać :cool: i rzucać czary (które nic nie robią :> ) generalnie gra jest pseudo grywalna a co do głównego bohatera to się precyzuję i trzeba go będzie zrobić ale póki co i tak nie ma sensu bo go po prostu nie widać choć będzię widok TPP ale na razie skupiemy się na FPP zdrówko [piwo][soczek][spox]
RadX Napisano 9 Czerwiec 2003 Autor Napisano 9 Czerwiec 2003 Akutalizacji c.d. Zwykla chata nic specjalnego. Z zewnatrz.
Pablo Napisano 9 Czerwiec 2003 Napisano 9 Czerwiec 2003 jak dla mnie razi za bardzo zbyt powtarzajace sie texturki...nie mozesz z tym cos zrobic?? pozdr
RadX Napisano 9 Czerwiec 2003 Autor Napisano 9 Czerwiec 2003 A oto coś czego brakowało Phantomowi czyli charakterystyczny i orginalny budynek. Nazwijmy go Korona choć wszyscy Warszawiacy (i nie tylko) wiedzą czego to replika :D
darkelf Napisano 9 Czerwiec 2003 Napisano 9 Czerwiec 2003 hmm, wiec robicie to w takim czyms typu game studio? ojej, to zmienia koolej rzeczy hihi. Ale zycze szczescia z ta gierka, bo w takich makerach to duzo nie powstalo... no ale czekam, czkeam :).
RadX Napisano 9 Czerwiec 2003 Autor Napisano 9 Czerwiec 2003 Originally posted by Pablo jak dla mnie razi za bardzo zbyt powtarzajace sie texturki...nie mozesz z tym cos zrobic?? pozdr Ja tu prezentuję modele i wstyd się przyznać nie potrafię nakładać tekstur więc zostają domyślne :(
RadX Napisano 9 Czerwiec 2003 Autor Napisano 9 Czerwiec 2003 Jap CiemnyElfie i dzięki temu może uda nam się ją skończyć z czego byśmy byli bardzo dumni :D [piwo]
RadX Napisano 9 Czerwiec 2003 Autor Napisano 9 Czerwiec 2003 DOŁĄCZ DO NAS !! http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=4625
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się