Skocz do zawartości

Kryształy Lorien WiP - 3D


RadX

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym ogłosić, iż Pablo którego wszyscy znacie i kochacie dołączył do naszej wesołej gromadki a co za tym idzie na tym forum piszę on od teraz jako część zespołu tworzącego grę [uścisk] [lol]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

[piwo] DarkElf tak jak Pablo dołączył do naszej coraz to większej rodziny [lol][piwo]

Jak miło, chciałbym podziękować wam za dołączenie i bezdyskusyjne wzmocnienie zespołu.

 

Oczywiście tak jak i Pablo DarkElf stał się współtwórcą tegoż forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc!

no wiec, dzisiaj po paru godzinkach modelingu(a tak bym poszedl sobie gdzie :P) costam splodzilem. Narazie beta wersja, wiec chcialbym sie skonsultowac nt. brody dwarfa.. bo wyglada nieciekawie i nt. ubioru, tzn... jezeli mamy sie zajmowac tlyko modelingiem to jak teksturujacy skuma co ja mialem na mysli, zeby on mial na sobie? :P. mysle ze dobrze wytlumaczylem, albo sie skumacie :D. No wiec, 818 facow, moze byc mniej ale czy optimizowac to juz sie pytam radx`a.

 

Screen:

 

dwarf.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i obiecany ork, narazie taki goly. Jutro go troche poprawie i zrobie 4-5 wersji (rozne ubrania, wlosy) zeby walki nie byly walkami z banda klonow. Jezeli mamy jusz cos scenariusza to niech ktos mi go podesle (umieram z ciekawości ;)) - [email protected]

 

koniecznie musze jeszcze poprawic szczeke i rece

 

 

 

ork.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mnie się podoba :D

 

w sumie to plery i przód powinna zakrywać textura...więc chyba to nie gra większej roli :D

 

ja bym proponował aby głowa była o wiele niżej...no i trzeba jeszcze tego oreczka urozmaicić...coś w tym stylu :P

 

pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no może nie wszystkie...ja nie mówie o szczegółowości ubioru...ale chciałem zwrócić uwagę na położenie głowy...

 

a jeżeli jush o tym mowa...to textura chyba nie załatwi wystających kolców...hełmu z kolcami i innych pierdół :D

 

pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten ork wyglada hmm... jak jakas klucha :), moze to przez brak textury.

nogi chyba sa zbyt kanciate. nie wymodelowales barkow, przez co rece wygladaja smiesznie.

dlonie sa za male , w tych zmiesci mu sie moze jakis scyzoryk ale nie miecz.

 

darkelf: pokaz tego dwarfa w calosci. z roznych stron ( nie wiem jak to jest w warhammerze ale chyba ma ca krotka brode ) ( a i glowe chyba ciut za mala )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec, zrobilem brodke, jest troche dluzsza i tresciwsza. Troche go podpakowalem.

Ale pojawia sie problem. Nie wiem jak mam zrobic z niego warhammerowskiego krasnala. Musialbym zerwac z zasada, ze rdlon jest gdzies w polowie uda. Nie wiem czy to zrobic :(, bo na rysuneczkach ktore posiadam krasnoludki sa tak uzbrojone ze ciezki sie skumac gdzie one maja nogi :(. A wiec, prosze was o rade.

Narazie wysylam rysuneczek, z niezmienionymi nogami(dla petrika, zeby widzial all :D).

 

dwarf2.jpg

Oceniajcie i doradzajcie, darkelf.

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie wrocilem z takiej sobie imprezy i za godzinke zabieram sie do pracy nad orkasem i obiecuje ze w miare mozliwosci bedzie mial barki i klate ;P

 

Darkelf: Nie przejmuj sie specjalnie dopasowywaniem tego dwarfa do warhammerowych standartow, przynajmniej wizualnych, prawde mowiac twoj duzo bardziej pasuje do mojego wyobrazenia krasoluda niz ten z figurki

 

 

1:48

 

Nom zrobilem jusz sporo poprawek jutro dam jakias wersje z ubraniami i wlosami. Mysle ze zrobie cala lokalizacje (ale zajme sie tym najwczesniej w przyszlym tygodniu), jakas jaskinie w ktorej orki beda rezydowaly, nie bedzie ich tam calych hord, bede sie raczej staral zachowac taka tajemniczo-szamanska atmosfere. Jakie sa ograniczenia co do lokalizacji? I czy robic ta jaskinie ze sklepieniem czy bez?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DarkElf bardzo ładny krasnal z poprzedniej wersji zrób bysio kolesia z brodą (wyciągnij go w górę).

Aż tak się nie musisz trzymać jak widzisz w wyobraźni krasnoluda inaczej troszkę to go zrób jak go widzisz. Niestety musi on być odsyć ludzki bo w końcu będzie musiał się jakos w miarę naturalnie poruszać a np. wyobrażacie sobie jak będzie wyglądał chód tego figurkowego krasnoluda ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Originally posted by darkelf

no wiec, zrobilem brodke, jest troche dluzsza i tresciwsza. Troche go podpakowalem.

Ale pojawia sie problem. Nie wiem jak mam zrobic z niego warhammerowskiego krasnala. Musialbym zerwac z zasada, ze rdlon jest gdzies w polowie uda. Nie wiem czy to zrobic :(, bo na rysuneczkach ktore posiadam krasnoludki sa tak uzbrojone ze ciezki sie skumac gdzie one maja nogi :(. A wiec, prosze was o rade.

Narazie wysylam rysuneczek, z niezmienionymi nogami(dla petrika, zeby widzial all :D).

 

dwarf2.jpg

Oceniajcie i doradzajcie, darkelf.

pozdro.

 

Spoko, jak dla mnie git. Proponuje krotkie spodnie i grube buty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc!

ciesze sie ze podoba sie krasnolud... moze jeszcze dzisiaj wstawie jakis update bo dopeiro wrocilem od rodzinki (bleh).

Co do lokacji, to radx w jakim progu to robisz, we jakim quarku?

I chcialbym sie zapytac czy nalezaloby animowac postac, czy ktos inny sie tym zajmie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felav - głowe prosze obniż...rozbuduj jego klatke tak jak pokazałem na jpg gdzieś wcześniej...ale wygląda zajeb***** :D

 

darkelf - chodzi mi przez cały czas o jego szerokość :D kochanego ciała nigdy za mało :D broda jush jest cool :Dco do qarka to chyba v6[1].3 takiego od niego dostałem :D co do animacji to nie wiem :P

 

pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc!

tak przegladam nasz thread, i widze ze roznie modelujemy, wiec proponowalbym wprowadzic cos takiego jak podzial rol... chodzi mi o to, zeby jeden grafik zajal sie orkami np. a drugi np elfami... wtedy unikniemy tego, ze ork-kusznik bedzie wygladal inaczej niz ork-mieso-armatnie.

Chyba kumaacie o co chodzi, o to zeby grac byla spojna, a nie taka rozklejona i wygladala jak mugen :P.(wszystkie postacie robione jak chca).

Mam nadzieje ze zarzad rozpatrzy moja propozycje :D.

A nawet jezeli nie taki podzial, to moze przynajmniej wprowadzic bazowe siatki kazdej rasy, z ktorych robiloby sie poszczegolne postacie. Czyli np. felav robi bazowego orka(typowego golego przedstawiciela) a ja potem biore od niego ta siatke i robie bojowego orka, powiekszam pakuly itp.

 

to tylko propozycja wiec mozecie zrobic inaczej :) - decyzja zalezy chyba od radX`a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec zamieszczam dwarfa z nosem, podzielonymi palcami i butami...

jeszcze go nie spasilem, przymierzalem sie, ale to nie takie proste :).

No nic... a co do przeznaczenia, to mysle ze moglby to byc kowal. Taki z rekawicami, mlotem w osmarowanej podkoszulce. :).

Na spaziowosc poczekacie do jutra, potem ew. zabiore sie za rig :(.

 

dwarf3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisalem jusz o tym do RadX\'a ,ale postanowilem wrzucic to na forum, a wiec tak:

 

Pierwsza prośba: czy mógłby mi ktoś podesłać jak najwięcej materiałów związanych z grą,

wszystko co na razie mamy, a najlepiej wrzuć to na jakiś serw żeby było dostępne?

 

Teraz może taka bardziej organizacyjna kwestia, IMHO trzeba by jakoś lepiej zorganizować pracę, myślę że można by najpierw napisać początek scenariusza, jeżeli ma to być na przykład karczma - opisać budynek i wszystkie postaci, porozdzielać zadania ekipie a po kilku dniach odłożyć to na półkę ‘zrobione’ i zabrać się za kolejną lokalizację, w tym przypadku trzeba by mocno bazować na concept artach, żeby ta przykładowa karczma nie wyglądała jak cyrk, a postacie były zbliżone stylem. Zadań nie musiała by wyznaczać odgórnie jedna osoba, każdy wybierał by sobie np. po 2 postacie i kilka innych obiektów z puli concept artów, a po tygodniu dzielił się z resztą tym co zrobił. Są to tylko moje luźne przemyślenia i być może się mylę...

 

I jeszcze jedno pytanko, jak będzie wyglądała sprawa kamery, ruchomy rzut z góry (coś jak w Neverwinter Nights), czy raczej TTPowy jak w Gothicu na przykład?

 

A tak swoja droga to wlasnie sie zabieram za mojego zabójcę/najemnika/wojownika chaosu...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, niech bedzie taki, jaki jest... spasilem go troche, ale nie moge z niego zrobic grubasa :). Troche duzo faceow ale zrobilem animowalne rece z kazdym palcem, co dodalo ze 70-100 ffacow... jeszcze nie weim jak to bedzie w grze wiec ta ilosc moze ulec zmianie... a tak przy okazji, to sylwiusz, masz gg? jestes chyba programista i mozemy pogadac nt. gry na gg... mam pare pytan :).

no to wciskam screena:

 

dwarf4.jpg

 

poozdrowienia

 

a i czekam na kolejne zlecenia modelingowe... jesli nie bedzie zastrzezen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Originally posted by Pablo

Radx- popracuj naprawde nad tymi texturkami....ta monotonicznosc troche zle wyglada...

 

pozdr

PRZEPRASZAM ZA TAK DŁUGĄ PRZERWĘ W UDZIELANIU SIĘ [urwanie glowy]

nie mam możliwości póki co zrobić coś z tym a pozatym nie ma sensu coś teksturować tymczasowo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Originally posted by felav

Jest moze w naszym skadzie ktos kto sie zna na rozkladaniu UVW? I jeszcze jedno: Ile facow moze miec maxymalnie lokalizacja?

Jakim rozkładaniu UVW ??

Chcesz się brać za lokalizację ? a wiesz jak ??

Wszystkie techniczne pytania to do mnie lub Sylwiusza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności