RadX Napisano 9 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 9 Czerwiec 2003 Chciałbym ogłosić, iż Pablo którego wszyscy znacie i kochacie dołączył do naszej wesołej gromadki a co za tym idzie na tym forum piszę on od teraz jako część zespołu tworzącego grę [uścisk] [lol] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 10 Czerwiec 2003 Share Napisano 10 Czerwiec 2003 :|[lol] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 10 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 10 Czerwiec 2003 [piwo] DarkElf tak jak Pablo dołączył do naszej coraz to większej rodziny [lol][piwo] Jak miło, chciałbym podziękować wam za dołączenie i bezdyskusyjne wzmocnienie zespołu. Oczywiście tak jak i Pablo DarkElf stał się współtwórcą tegoż forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 11 Czerwiec 2003 Share Napisano 11 Czerwiec 2003 hihi, no tak... radx prosilbym o przydzielenie jakiejs postaci do zrobienia - ale to juz na gg - mysle ze nr juz bedzie dzialal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 11 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 11 Czerwiec 2003 OK póki co są 2 jak wiesz barman i łucznik możesz wykazać się własną incjatywą w końcu tyle jest do zrobienia np. wieśniacy, mieszczuchy, zbójcy i inne typy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 12 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 12 Czerwiec 2003 Raduję się me serce na fakt ile osób do nas chce dołączyć. Falev to kolejna osoba !! Którą witamy w naszych skromnych progach !! [piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 12 Czerwiec 2003 Share Napisano 12 Czerwiec 2003 czesc! no wiec, dzisiaj po paru godzinkach modelingu(a tak bym poszedl sobie gdzie :P) costam splodzilem. Narazie beta wersja, wiec chcialbym sie skonsultowac nt. brody dwarfa.. bo wyglada nieciekawie i nt. ubioru, tzn... jezeli mamy sie zajmowac tlyko modelingiem to jak teksturujacy skuma co ja mialem na mysli, zeby on mial na sobie? :P. mysle ze dobrze wytlumaczylem, albo sie skumacie :D. No wiec, 818 facow, moze byc mniej ale czy optimizowac to juz sie pytam radx`a. Screen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 12 Czerwiec 2003 Share Napisano 12 Czerwiec 2003 No i obiecany ork, narazie taki goly. Jutro go troche poprawie i zrobie 4-5 wersji (rozne ubrania, wlosy) zeby walki nie byly walkami z banda klonow. Jezeli mamy jusz cos scenariusza to niech ktos mi go podesle (umieram z ciekawości ;)) - [email protected] koniecznie musze jeszcze poprawic szczeke i rece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 13 Czerwiec 2003 Share Napisano 13 Czerwiec 2003 984 polys czy faces? bo jezeli polys to duzo, jeezli faces to znosnie :). Ale tak to nawet fajny, tylko poprawilbym mu rece - tzn sa jakies dziwne, daj z profilu czy cos :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 13 Czerwiec 2003 Share Napisano 13 Czerwiec 2003 tj. 984 faceów ma sie rozumiec to polys to taki skrot myslowy od poly countera [gafa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 13 Czerwiec 2003 Share Napisano 13 Czerwiec 2003 i jeszcze jedno: u niego klata wyglada jak plecy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 13 Czerwiec 2003 Share Napisano 13 Czerwiec 2003 Spoko jak jusz pisalem bede jeszcze poprawial. To co widac to efekt jakis pierwszych 3h pracy. Dzisiaj w nocy postaram sie cos wrzucic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phantom Napisano 13 Czerwiec 2003 Share Napisano 13 Czerwiec 2003 no mnie się podoba :D w sumie to plery i przód powinna zakrywać textura...więc chyba to nie gra większej roli :D ja bym proponował aby głowa była o wiele niżej...no i trzeba jeszcze tego oreczka urozmaicić...coś w tym stylu :P pozdro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 13 Czerwiec 2003 Share Napisano 13 Czerwiec 2003 phantom, moim zdaniem te wsyzstkie szczegoly moze zrobic tekstura :DD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phantom Napisano 13 Czerwiec 2003 Share Napisano 13 Czerwiec 2003 no może nie wszystkie...ja nie mówie o szczegółowości ubioru...ale chciałem zwrócić uwagę na położenie głowy... a jeżeli jush o tym mowa...to textura chyba nie załatwi wystających kolców...hełmu z kolcami i innych pierdół :D pozdro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 13 Czerwiec 2003 Share Napisano 13 Czerwiec 2003 a co do plecow, to chodzi mi raczej nie o te cycuszki(pakuly) tylko o ksztalt klaty. Mianowicie, jest taka troche... dziwna. :) A czemu nikt nie komentuje mojego dwarfa, bo nie wiem co z nim zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phantom Napisano 13 Czerwiec 2003 Share Napisano 13 Czerwiec 2003 mi dopiero przed chwilą się wyświetlił :) jak na dwarfa...to jest on chyba za wysoki i za chudy...a co do brody mógłbyś zrobić jakieś pęki włosów...z klipsami :P pozdro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phantom Napisano 13 Czerwiec 2003 Share Napisano 13 Czerwiec 2003 tak one chyba wyglądają :D pozdro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Petrik Napisano 13 Czerwiec 2003 Share Napisano 13 Czerwiec 2003 ten ork wyglada hmm... jak jakas klucha :), moze to przez brak textury. nogi chyba sa zbyt kanciate. nie wymodelowales barkow, przez co rece wygladaja smiesznie. dlonie sa za male , w tych zmiesci mu sie moze jakis scyzoryk ale nie miecz. darkelf: pokaz tego dwarfa w calosci. z roznych stron ( nie wiem jak to jest w warhammerze ale chyba ma ca krotka brode ) ( a i glowe chyba ciut za mala ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Willow Napisano 13 Czerwiec 2003 Share Napisano 13 Czerwiec 2003 O Dwarfach i innych rasach to najlepiej szukać tu: http://us.games-workshop.com/warhammerworld/warhammer/dwarfs/dwarfs.htm Oficjalna stronka... Pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 13 Czerwiec 2003 Share Napisano 13 Czerwiec 2003 czesc! dobra, wiec tak: petrik: nie pokazywalem tylko nog, poniewaz byly tego niewarte :D. phantom: gruby, czyli przypakowany, czy gruby czyli spasiony? Bo to roznica :D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 13 Czerwiec 2003 Share Napisano 13 Czerwiec 2003 no wiec, zrobilem brodke, jest troche dluzsza i tresciwsza. Troche go podpakowalem. Ale pojawia sie problem. Nie wiem jak mam zrobic z niego warhammerowskiego krasnala. Musialbym zerwac z zasada, ze rdlon jest gdzies w polowie uda. Nie wiem czy to zrobic :(, bo na rysuneczkach ktore posiadam krasnoludki sa tak uzbrojone ze ciezki sie skumac gdzie one maja nogi :(. A wiec, prosze was o rade. Narazie wysylam rysuneczek, z niezmienionymi nogami(dla petrika, zeby widzial all :D). Oceniajcie i doradzajcie, darkelf. pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phantom Napisano 13 Czerwiec 2003 Share Napisano 13 Czerwiec 2003 no o wiele ciekawiej to wygląda :D a mi chodziło o spaśliwość :D tak jak w figurkach jest oraz w BG... pozdro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Petrik Napisano 13 Czerwiec 2003 Share Napisano 13 Czerwiec 2003 dwarf wyglada o wiele lepiej. moglbys mu zrobic troche wieksze dlonie, zrobic krocze blizej ziemi. dorobic oczodoly i nos. poprawic brzuch (\"spasliwosc\" :D). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 13 Czerwiec 2003 Share Napisano 13 Czerwiec 2003 dobrze, dziekuje za komentarze... sprobuje to zrobic ale gdzies dopiero w niedziele, poniedzialek bo wczesniej mnie nie bedzie :(. Ale mam nadzieje ze cos sie ruszy, moze pablo cos pokaze :D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 13 Czerwiec 2003 Share Napisano 13 Czerwiec 2003 Wlasnie wrocilem z takiej sobie imprezy i za godzinke zabieram sie do pracy nad orkasem i obiecuje ze w miare mozliwosci bedzie mial barki i klate ;P Darkelf: Nie przejmuj sie specjalnie dopasowywaniem tego dwarfa do warhammerowych standartow, przynajmniej wizualnych, prawde mowiac twoj duzo bardziej pasuje do mojego wyobrazenia krasoluda niz ten z figurki 1:48 Nom zrobilem jusz sporo poprawek jutro dam jakias wersje z ubraniami i wlosami. Mysle ze zrobie cala lokalizacje (ale zajme sie tym najwczesniej w przyszlym tygodniu), jakas jaskinie w ktorej orki beda rezydowaly, nie bedzie ich tam calych hord, bede sie raczej staral zachowac taka tajemniczo-szamanska atmosfere. Jakie sa ograniczenia co do lokalizacji? I czy robic ta jaskinie ze sklepieniem czy bez? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 14 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 14 Czerwiec 2003 DarkElf bardzo ładny krasnal z poprzedniej wersji zrób bysio kolesia z brodą (wyciągnij go w górę). Aż tak się nie musisz trzymać jak widzisz w wyobraźni krasnoluda inaczej troszkę to go zrób jak go widzisz. Niestety musi on być odsyć ludzki bo w końcu będzie musiał się jakos w miarę naturalnie poruszać a np. wyobrażacie sobie jak będzie wyglądał chód tego figurkowego krasnoluda ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 14 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 14 Czerwiec 2003 Popracuj nad nogami i nie zrób z niego Rumcajsa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 14 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 14 Czerwiec 2003 DOMEK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 14 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 14 Czerwiec 2003 Schodeczki we wną trz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 14 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 14 Czerwiec 2003 GÓRA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 14 Czerwiec 2003 Share Napisano 14 Czerwiec 2003 Radx- popracuj naprawde nad tymi texturkami....ta monotonicznosc troche zle wyglada... pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 14 Czerwiec 2003 Share Napisano 14 Czerwiec 2003 Jest moze w naszym skadzie ktos kto sie zna na rozkladaniu UVW? I jeszcze jedno: Ile facow moze miec maxymalnie lokalizacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwiusz Napisano 14 Czerwiec 2003 Share Napisano 14 Czerwiec 2003 Originally posted by darkelf no wiec, zrobilem brodke, jest troche dluzsza i tresciwsza. Troche go podpakowalem. Ale pojawia sie problem. Nie wiem jak mam zrobic z niego warhammerowskiego krasnala. Musialbym zerwac z zasada, ze rdlon jest gdzies w polowie uda. Nie wiem czy to zrobic :(, bo na rysuneczkach ktore posiadam krasnoludki sa tak uzbrojone ze ciezki sie skumac gdzie one maja nogi :(. A wiec, prosze was o rade. Narazie wysylam rysuneczek, z niezmienionymi nogami(dla petrika, zeby widzial all :D). Oceniajcie i doradzajcie, darkelf. pozdro. Spoko, jak dla mnie git. Proponuje krotkie spodnie i grube buty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 14 Czerwiec 2003 Share Napisano 14 Czerwiec 2003 Originally posted by felav Jest moze w naszym skadzie ktos kto sie zna na rozkladaniu UVW? I jeszcze jedno: Ile facow moze miec maxymalnie lokalizacja? co do UV to ja...a co do ilosci face;ow to juz RadX wie.. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 14 Czerwiec 2003 Share Napisano 14 Czerwiec 2003 A wiec maly update Jeszcze dorobie mu bron i texturke i zabieram sie za kolejna postac tym razem moze jakis czlonek gildii zlodzieji, cos w tym stylu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Willow Napisano 15 Czerwiec 2003 Share Napisano 15 Czerwiec 2003 Raczej wygląda na Wojownika Chaosu niż złodzieja:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 15 Czerwiec 2003 Share Napisano 15 Czerwiec 2003 Bo nie ma byc zlodziejem, bardziej zabojcą, najemnikiem z wyższej półki. Chociaz wojownikiem chaosu tez ewentualnie moze zostac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 15 Czerwiec 2003 Share Napisano 15 Czerwiec 2003 czesc! ciesze sie ze podoba sie krasnolud... moze jeszcze dzisiaj wstawie jakis update bo dopeiro wrocilem od rodzinki (bleh). Co do lokacji, to radx w jakim progu to robisz, we jakim quarku? I chcialbym sie zapytac czy nalezaloby animowac postac, czy ktos inny sie tym zajmie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phantom Napisano 15 Czerwiec 2003 Share Napisano 15 Czerwiec 2003 felav - głowe prosze obniż...rozbuduj jego klatke tak jak pokazałem na jpg gdzieś wcześniej...ale wygląda zajeb***** :D darkelf - chodzi mi przez cały czas o jego szerokość :D kochanego ciała nigdy za mało :D broda jush jest cool :Dco do qarka to chyba v6[1].3 takiego od niego dostałem :D co do animacji to nie wiem :P pozdro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 15 Czerwiec 2003 Share Napisano 15 Czerwiec 2003 czesc! tak przegladam nasz thread, i widze ze roznie modelujemy, wiec proponowalbym wprowadzic cos takiego jak podzial rol... chodzi mi o to, zeby jeden grafik zajal sie orkami np. a drugi np elfami... wtedy unikniemy tego, ze ork-kusznik bedzie wygladal inaczej niz ork-mieso-armatnie. Chyba kumaacie o co chodzi, o to zeby grac byla spojna, a nie taka rozklejona i wygladala jak mugen :P.(wszystkie postacie robione jak chca). Mam nadzieje ze zarzad rozpatrzy moja propozycje :D. A nawet jezeli nie taki podzial, to moze przynajmniej wprowadzic bazowe siatki kazdej rasy, z ktorych robiloby sie poszczegolne postacie. Czyli np. felav robi bazowego orka(typowego golego przedstawiciela) a ja potem biore od niego ta siatke i robie bojowego orka, powiekszam pakuly itp. to tylko propozycja wiec mozecie zrobic inaczej :) - decyzja zalezy chyba od radX`a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phantom Napisano 15 Czerwiec 2003 Share Napisano 15 Czerwiec 2003 chyba :) a nie tylko :P qrde a ja bidny sam zasuwam :D ale nie nażekam :P pozdro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 15 Czerwiec 2003 Share Napisano 15 Czerwiec 2003 no wiec zamieszczam dwarfa z nosem, podzielonymi palcami i butami... jeszcze go nie spasilem, przymierzalem sie, ale to nie takie proste :). No nic... a co do przeznaczenia, to mysle ze moglby to byc kowal. Taki z rekawicami, mlotem w osmarowanej podkoszulce. :). Na spaziowosc poczekacie do jutra, potem ew. zabiore sie za rig :(. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phantom Napisano 15 Czerwiec 2003 Share Napisano 15 Czerwiec 2003 dla mnie bombowy[wow] oby tak dalej...:D pozdro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felav Napisano 17 Czerwiec 2003 Share Napisano 17 Czerwiec 2003 Pisalem jusz o tym do RadX\'a ,ale postanowilem wrzucic to na forum, a wiec tak: Pierwsza prośba: czy mógłby mi ktoś podesłać jak najwięcej materiałów związanych z grą, wszystko co na razie mamy, a najlepiej wrzuć to na jakiś serw żeby było dostępne? Teraz może taka bardziej organizacyjna kwestia, IMHO trzeba by jakoś lepiej zorganizować pracę, myślę że można by najpierw napisać początek scenariusza, jeżeli ma to być na przykład karczma - opisać budynek i wszystkie postaci, porozdzielać zadania ekipie a po kilku dniach odłożyć to na półkę zrobione i zabrać się za kolejną lokalizację, w tym przypadku trzeba by mocno bazować na concept artach, żeby ta przykładowa karczma nie wyglądała jak cyrk, a postacie były zbliżone stylem. Zadań nie musiała by wyznaczać odgórnie jedna osoba, każdy wybierał by sobie np. po 2 postacie i kilka innych obiektów z puli concept artów, a po tygodniu dzielił się z resztą tym co zrobił. Są to tylko moje luźne przemyślenia i być może się mylę... I jeszcze jedno pytanko, jak będzie wyglądała sprawa kamery, ruchomy rzut z góry (coś jak w Neverwinter Nights), czy raczej TTPowy jak w Gothicu na przykład? A tak swoja droga to wlasnie sie zabieram za mojego zabójcę/najemnika/wojownika chaosu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 17 Czerwiec 2003 Share Napisano 17 Czerwiec 2003 ok, niech bedzie taki, jaki jest... spasilem go troche, ale nie moge z niego zrobic grubasa :). Troche duzo faceow ale zrobilem animowalne rece z kazdym palcem, co dodalo ze 70-100 ffacow... jeszcze nie weim jak to bedzie w grze wiec ta ilosc moze ulec zmianie... a tak przy okazji, to sylwiusz, masz gg? jestes chyba programista i mozemy pogadac nt. gry na gg... mam pare pytan :). no to wciskam screena: poozdrowienia a i czekam na kolejne zlecenia modelingowe... jesli nie bedzie zastrzezen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Willow Napisano 17 Czerwiec 2003 Share Napisano 17 Czerwiec 2003 felav skontaktuj się ze mną na GG lub maila to ci wyśle, bo troszke maeriałów mam(jakieś 500MB:P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 17 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 17 Czerwiec 2003 Originally posted by Pablo Radx- popracuj naprawde nad tymi texturkami....ta monotonicznosc troche zle wyglada... pozdr PRZEPRASZAM ZA TAK DŁUGĄ PRZERWĘ W UDZIELANIU SIĘ [urwanie glowy] nie mam możliwości póki co zrobić coś z tym a pozatym nie ma sensu coś teksturować tymczasowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 17 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 17 Czerwiec 2003 Originally posted by felav Jest moze w naszym skadzie ktos kto sie zna na rozkladaniu UVW? I jeszcze jedno: Ile facow moze miec maxymalnie lokalizacja? Jakim rozkładaniu UVW ?? Chcesz się brać za lokalizację ? a wiesz jak ?? Wszystkie techniczne pytania to do mnie lub Sylwiusza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 17 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 17 Czerwiec 2003 Jeszcze dorobie mu bron i texturke i zabieram sie za kolejna postac tym razem moze jakis czlonek gildii zlodzieji, cos w tym stylu: Felav zrob go wiecej poly tak ze 2000 bo git jest !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się