RadX Napisano 29 Maj 2003 Share Napisano 29 Maj 2003 Kryształy Lorien to wstępna (a może i końcowa) nazwa niekomercjalnej gry RPG 3D FPP opartej na świecie Warhammera, którą współtworzę między innymi z Phantomem ale od początku. Historia: Podczas pięknego lata 2002 wpadliśmy z kumplem informatykiem na pomysł zrobienia gierki Fantasy i zaczeliśmy ją robić :D Wtedy tak na serio zaczeła się moja przygoda z grafiką 3D. Później doszedł Phantom (racji tego, że nieźle sobie radzi z 2D a tego nam brakowało). Ostatnio doszła kolejna osoba która jest odpowiedzialna za fabułe i scenariusz. A chciabym dodać jeszcze, że wraz z Phantomem wspiera nas jego kumpel (ten od komiksu). Nie przytaczam nazwisk ani pseud osób, którzy nie są forumowiczami. To tyle po krótce jak chcecie więcej szczegółów jak np. soft na jakim robimy czy dlaczego wybraliśmy świat Warhammera to piszcie. Równolegle do tego działu powstaje analogiczny prowadzony przez Phantoma traktujący o sferze 2D gry (z racji tego, że ja się zajmuję 3D a on 2D) :D Zdrówka [piwo] i mamy nadzieje, że ta gra nawet podczas tworzenia da wam trochę przyjemności tak jak daje nam. ŻYCZY CAŁY ZESPÓŁ TWÓRCÓW !! Niedługo znajdą się rendery już stworzonych przezemnie obiektów dla potrzeb gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 29 Maj 2003 Autor Share Napisano 29 Maj 2003 Zapewne sami zauważyliście ale jeszcze dodaje linka do sekcji 2D http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=4395 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
STANEK Napisano 29 Maj 2003 Share Napisano 29 Maj 2003 Super..... Życzę serdecznie powodzenia w tworzeniu i czekam z nie cierpliwością na rendery. Pozdrawiam.[piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 29 Maj 2003 Autor Share Napisano 29 Maj 2003 A oto jak obiecywałem pierwsze screenshoty. To jest pierwszy budynek jaki stworzyłem po 2 godzinach zapoznawania się z programem. 2 piętrowa tawerna (+ poddasze). Zrzutka jest właśnie z pozycji belki podstropowej. Wszystkie moje zrzutki mają nałożone domyślne tekstury z Q2 i nie będzię ich w ostatecznej wersji gry. ps.Przepraszam za czarne plamyh w odddali ale jeszcze nie wiem jak je usunąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 29 Maj 2003 Autor Share Napisano 29 Maj 2003 Bar na dole. Te kolorki specjalnie dla uwidocznienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 29 Maj 2003 Autor Share Napisano 29 Maj 2003 to jest wejście przepraszam że nie walne całego rzutu ale nic nie widać :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 29 Maj 2003 Autor Share Napisano 29 Maj 2003 w sumie od tego powinnienem zacząć czyli od screenów z gry (beta) nie wiadomo czy to się znajdzie ale sądzę, że tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 29 Maj 2003 Share Napisano 29 Maj 2003 a jak z polygonami?? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 29 Maj 2003 Autor Share Napisano 29 Maj 2003 Altdorf oczywiście wszystko to wczesna beta jeszcze :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 29 Maj 2003 Autor Share Napisano 29 Maj 2003 Altdorf oczywiście wszystko to wczesna beta jeszcze :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 29 Maj 2003 Autor Share Napisano 29 Maj 2003 Kolejny z górki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 29 Maj 2003 Autor Share Napisano 29 Maj 2003 Altdorf rządzi :D na dziś koniec nie długo świeższe zdjęcia z gry i poszczególnych obiektów :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 29 Maj 2003 Share Napisano 29 Maj 2003 jak dla mnie musisz jescze popracowac nad texturkami...za bardzo sie powtarzaja... pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 29 Maj 2003 Autor Share Napisano 29 Maj 2003 Originally posted by Pablo jak dla mnie musisz jescze popracowac nad texturkami...za bardzo sie powtarzaja... pozdr Sorry Pablo ale czytaj POSTY ! to są tekstury próbne głównie podstawowe Q2 a pozatym z tymi uwagami to nie do mnie tylko Phantoma :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 29 Maj 2003 Autor Share Napisano 29 Maj 2003 Zapomniałem dodać, że w obecym stadium misto już żyje i ma mosty :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phantom Napisano 29 Maj 2003 Share Napisano 29 Maj 2003 Ty się mnie nie czepiaj:mad::mad::mad:...nic nie mówiłeś że coś chcesz...ty rób modele...textury w między czasie...:D pozdro...nie widziałem tych screenów :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vogel Napisano 30 Maj 2003 Share Napisano 30 Maj 2003 Mam nadzieję że będziecie się mocno trzymać \"papierowej\" wersji gry i świat będzie mroczny, na wskroś przegniły i przygnębiający... Stary Świat... Miejsce, gdzie heroicznym wyczynem jest przeżycie kolejnego szarego dnia, gdzie przemoczeni deszczem i pokryci błotem bohaterowie stawiają czoła niepohamowanej fali degeneracji i chaosu, będąc niczym więcej niż kamykami opierającymi się furii rzeki... Miejsce, gdzie ponure miasta pną się ku niebiosom, gnijąc od korzeni; gdzie rozsiane po całym Imperium wioski oddają się mrokowi lub giną w strumieniach krwi i cierpienia; wreszcie miejsce, które przemierzają elfy i krasnoludy, roniąc łzy nad utraconą świetnością i bezowocnie poszukując swojego miejsca w obcym świecie ludzi... Stary Świat... Zadaj sobie pytanie: Jak umrę? I tak żyj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phantom Napisano 30 Maj 2003 Share Napisano 30 Maj 2003 u jo[wow]...lady cytat...dzieki Vogel...cos czuje ze wykorzystam jego kawalek gdzies w intrze...dzieki raz jeszcze :D pozdro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 30 Maj 2003 Autor Share Napisano 30 Maj 2003 Originally posted by Phantom Ty się mnie nie czepiaj:mad::mad::mad:...nic nie mówiłeś że coś chcesz...ty rób modele...textury w między czasie...:D pozdro...nie widziałem tych screenów :D Chodziło mi o to, żeby PABLO w sprawie (rad) tekstur zgłaszał się do ciebie ! Ale faktem jest, że zapomniałem powiedzieć (moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina) o tym, że prócz kilku zerżniętych z innych gier tekstur to nie mamy praktycznie żadnych profesjonalnych (wykonanych na zlecenie przez Phantoma) map na obiekty :( A te używane to wszystko są póki co testowe !! Jak uporasz się z kilkoma sprawami (layout i participle [szczegóły na GG]) to zaczniesz dostawać zlecenia na tekstury albo sam będziesz kombinował a ja ci będę podsyłał modele. Ewentualnie nawet z tych screenów możesz popatrzeć na budynki. Ale to już ustalimy później. ps. A jak ci się podobają ?? (screenki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 30 Maj 2003 Autor Share Napisano 30 Maj 2003 Originally posted by Vogel Mam nadzieję że będziecie się mocno trzymać \"papierowej\" wersji gry i świat będzie mroczny, na wskroś przegniły i przygnębiający... Stary Świat... Miejsce, gdzie heroicznym wyczynem jest przeżycie kolejnego szarego dnia, gdzie przemoczeni deszczem i pokryci błotem bohaterowie stawiają czoła niepohamowanej fali degeneracji i chaosu, będąc niczym więcej niż kamykami opierającymi się furii rzeki... Miejsce, gdzie ponure miasta pną się ku niebiosom, gnijąc od korzeni; gdzie rozsiane po całym Imperium wioski oddają się mrokowi lub giną w strumieniach krwi i cierpienia; wreszcie miejsce, które przemierzają elfy i krasnoludy, roniąc łzy nad utraconą świetnością i bezowocnie poszukując swojego miejsca w obcym świecie ludzi... Stary Świat... Zadaj sobie pytanie: Jak umrę? I tak żyj... Myślałeś kiedyś o pisaniu scenariusza ?? np. dla niekomercjalnej gry RPG 3D FPP ?? :D hehehe Oj Phan żebyś wiedział, że ten fragment poleci do INTRA (Vogel obrazisz się :D)i to chyba na początek. Dobrze, że przypomniałeś mi o INTRZE otóż miałbyć w całości w 3D ale bym się zaje...kopał bo chcę żeby przedstawiało to jakąś jakość pozatym to by było marnowanie potęcjału Phantoma a więc na dzień dzisiejszy Intro będzię kompilacją 2D i 3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vogel Napisano 30 Maj 2003 Share Napisano 30 Maj 2003 Kilka ich się już napisało ;] (aczkolwiek dla gier \"papierowych\" a nie komputerowych, ale zasada jest podobna ;)) Co do wykorzystania cytatu - zapraszam na www.urpg.prv.pl . Jego autorem jest Sasori - jeśli ładnie poprosicie to na pewno wam go użyczy. ;] Jeśli bardzo wam na tym zależy to moge ogłosić na łamach tej stronki konkurs na scenariusz waszej gry... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 30 Maj 2003 Autor Share Napisano 30 Maj 2003 UUUUUU to jest propozycją muszę się porozumieć się z resztą zespołu (szczególnie tą odpowiedzialną za scenariusz) :) [spox][piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 31 Maj 2003 Share Napisano 31 Maj 2003 te screeny pochodza z enginu?? A jezeli tak, to co oznacza ta liczba na gorze po levej? Bo jezeli klatki/s to troche malawo :>. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 31 Maj 2003 Autor Share Napisano 31 Maj 2003 Originally posted by darkelf te screeny pochodza z enginu?? A jezeli tak, to co oznacza ta liczba na gorze po levej? Bo jezeli klatki/s to troche malawo :>. Te Altdorfu to są zdjęcia z gry (czyli enginu) nie mam pojęcia co oznaczają te cyferki chyba klatki. MAŁO !!?? a skąd wiesz jak jakim sprzęcie to było robione ?? To ja ci powiem na 300 z Rivą ZX\'em !! I jak nadal uważasz, że mało ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 1 Czerwiec 2003 Share Napisano 1 Czerwiec 2003 hihi, a ja ci powiem, ze i na takim sprzecie robiono takie gry(podobne graficznie) i szybko chodzily :). Dobrze zakodowana gra to dzisiaj jednak rzadkosc :(. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 1 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 1 Czerwiec 2003 Originally posted by darkelf hihi, a ja ci powiem, ze i na takim sprzecie robiono takie gry(podobne graficznie) i szybko chodzily :). Dobrze zakodowana gra to dzisiaj jednak rzadkosc :(. A pamiętasz kilkudziesięcio kilkobajtowe dema 3D ?? :D Wrócimy na ziemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 2 Czerwiec 2003 Share Napisano 2 Czerwiec 2003 Radx - no wlasnie, to bylo dobrze zakodowane... I pamietam to troche, jak bylo :)). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 2 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 2 Czerwiec 2003 Originally posted by darkelf Radx - no wlasnie, to bylo dobrze zakodowane... I pamietam to troche, jak bylo :)). Powiedz mi o którą gierkę ci chodzi. Pamietasz jak było ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 2 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 2 Czerwiec 2003 Przepraszam za brak ostatnio odnowień ale ehm ciężkie czasy ale pewnie niedługo (za 1lub2 dni) znów walnę kilka skrinków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mORPH Napisano 2 Czerwiec 2003 Share Napisano 2 Czerwiec 2003 No całkiem całkiem ta pracka. Jak ładnie otreksturujesz to będzie super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 2 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 2 Czerwiec 2003 DZIĘX To nie tylko moja praca (moje są tylko obiekty :) ) [piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 3 Czerwiec 2003 Share Napisano 3 Czerwiec 2003 1. Chodzi mi o te demka kilkukilobajtowe, scenowki. 2. No, pamietam :D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 3 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 3 Czerwiec 2003 Aaaaaa no dopiero po tym widać jak marnowana jest przestrzeń dyskowa. ps.Powtarzasz się skasuj jednego posta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 4 Czerwiec 2003 Share Napisano 4 Czerwiec 2003 post skasowany, 2 razy kliknalem :) no i wstaw jakies nowe pracki :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phantom Napisano 4 Czerwiec 2003 Share Napisano 4 Czerwiec 2003 narazie radx jest nieobecny z przyczyn prywatynych :) jak powróci to może coś pokaże :P pozdro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 4 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 4 Czerwiec 2003 Jap ale mimo wszystko postaram się coś wrzucić.:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 4 Czerwiec 2003 Share Napisano 4 Czerwiec 2003 ten czerwony wskaźnik myszki na screenach - czyżby 3d game studio ?? (polecam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 4 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 4 Czerwiec 2003 Hehehe bystrzaczek cwaniaczek :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 4 Czerwiec 2003 Share Napisano 4 Czerwiec 2003 [cfaniak] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkelf Napisano 6 Czerwiec 2003 Share Napisano 6 Czerwiec 2003 czesc! te screeny ktore pokazales na poczatku to moglbys dac im solid materialy, bez zadnych tekstur? Tylko rozne kolorki, zeby bylo widac gdzie dach itp :). Bo teraz to wyglada troche kaszaniasto :(. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 6 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 6 Czerwiec 2003 Muszę nad tym popracować a te pierwsze to w ogóle mam problem pokazać całość budynku chyba będę musiał je wrzucić do enginu gry i dopiero z tamtąd robić screenshoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 7 Czerwiec 2003 Share Napisano 7 Czerwiec 2003 hmm...kiedy jakies kolejne updaty?? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boowa Napisano 7 Czerwiec 2003 Share Napisano 7 Czerwiec 2003 no piękne... warte częstszego zaglądania :) a swoja droga mam do Was pytanie - ponieważ od roku przygotowuję z grupą znajomych właśnie grę opartą na świecie i systemie Warhammer - jak poradziliście sobie z uzyskaniem licencji Games Workshop na użycie tego produktu do celów gry? My z tym walczymy od 7 miesięcy i końca nie widzę.... jeśli macie jakiś patent to bardzo Was proszę o pomoc.... pozdrawiam[piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Phantom Napisano 7 Czerwiec 2003 Share Napisano 7 Czerwiec 2003 wiesz chyba to nie będzie komercyjna gra...więc nie potrzeba licencji...w sumie to możesz sam wszystko zrobić...więcej z tym zabawy ale wrażenia końcowe wymiatają...a wsumie to ja się nie odzywam...bo nic nie wiem o systemie...całej gry...ja odwalam tylko to co do mnie należy nie zagłębiam się jeszcze (heh jeszcze :P) w samą grywalność i inne takie :D pozdro...powodzenia boowa :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 7 Czerwiec 2003 Tak jak napisane powyżej. Robimy nie komercjalną grę w celach hobbistycznych nie zarobkowych inaczej byśmy mieli więcej roboty z całą otoczką prawną niż grą samą w sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 7 Czerwiec 2003 No i zaczynam updaty. To jest screeshot gotowego prefaba ale pewnie wejdzie do gry :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 7 Czerwiec 2003 I wnętrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boowa Napisano 7 Czerwiec 2003 Share Napisano 7 Czerwiec 2003 hehe... kumam my poszliśmy z motyka na słońce zarówno jeśli chodzi o scenariusz jak i o technologię (mamy wykupiona licencję na UTech2)... i jeszcze ta babranina z prawami autorskimi - jak tak dalej pójdzie to nic z tego nie wyjdzie :( a propos tytułu to nasuwa mi się skojarzenie z Kryształami Czasu.... jeśli znacie RPG to wiecie o czym myślę ;) pozdrawiam[piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadX Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Share Napisano 7 Czerwiec 2003 Dużo straciliście ?? Jakby co to olejcie system i zróbcie to samo ale oficjalnie bezsystemowo. Niestety do komercjalnej gry to trzeba się nieźle przygotować szczególnie właśnie w takich pierdołach :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boowa Napisano 7 Czerwiec 2003 Share Napisano 7 Czerwiec 2003 Straciliśmy narzaie dużo czasu i zapału, który z dnia na dzień gaśnie.... ale udało mi sie wygrzebac wstepne screeny (mają prawie rok i były przygotowywane pod słabszy engine dlatego tak mała liczba ścianek)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się