Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Kryształy Lorien to wstępna (a może i końcowa) nazwa niekomercjalnej gry RPG 3D FPP opartej na świecie Warhammera, którą współtworzę między innymi z Phantomem ale od początku.

 

Historia:

Podczas pięknego lata 2002 wpadliśmy z kumplem informatykiem na pomysł zrobienia gierki Fantasy i zaczeliśmy ją robić :D

Wtedy tak na serio zaczeła się moja przygoda z grafiką 3D.

Później doszedł Phantom (racji tego, że nieźle sobie radzi z 2D a tego nam brakowało).

Ostatnio doszła kolejna osoba która jest odpowiedzialna za fabułe i scenariusz.

A chciabym dodać jeszcze, że wraz z Phantomem wspiera nas jego kumpel (ten od komiksu).

Nie przytaczam nazwisk ani pseud osób, którzy nie są forumowiczami.

 

To tyle po krótce jak chcecie więcej szczegółów jak np. soft na jakim robimy czy dlaczego wybraliśmy świat Warhammera to piszcie.

 

Równolegle do tego działu powstaje analogiczny prowadzony przez Phantoma traktujący o sferze 2D gry (z racji tego, że ja się zajmuję 3D a on 2D) :D

 

Zdrówka [piwo] i mamy nadzieje, że ta gra nawet podczas tworzenia da wam trochę przyjemności tak jak daje nam.

 

ŻYCZY CAŁY ZESPÓŁ TWÓRCÓW !!

 

 

Niedługo znajdą się rendery już stworzonych przezemnie obiektów dla potrzeb gry.

 

  • Odpowiedzi 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A oto jak obiecywałem pierwsze screenshoty.

To jest pierwszy budynek jaki stworzyłem po 2 godzinach zapoznawania się z programem.

2 piętrowa tawerna (+ poddasze).

 

Zrzutka jest właśnie z pozycji belki podstropowej.

 

Wszystkie moje zrzutki mają nałożone domyślne tekstury z Q2 i nie będzię ich w ostatecznej wersji gry.

ps.Przepraszam za czarne plamyh w odddali ale jeszcze nie wiem jak je usunąć.

Napisano

w sumie od tego powinnienem zacząć czyli od screenów z gry (beta)

nie wiadomo czy to się znajdzie ale sądzę, że tak

Napisano
Originally posted by Pablo

jak dla mnie musisz jescze popracowac nad texturkami...za bardzo sie powtarzaja...

 

pozdr

Sorry Pablo ale czytaj POSTY ! to są tekstury próbne głównie podstawowe Q2 a pozatym z tymi uwagami to nie do mnie tylko Phantoma :D

Napisano

Ty się mnie nie czepiaj:mad::mad::mad:...nic nie mówiłeś że coś chcesz...ty rób modele...textury w między czasie...:D

 

pozdro...nie widziałem tych screenów :D

Napisano

Mam nadzieję że będziecie się mocno trzymać \"papierowej\" wersji gry i świat będzie mroczny, na wskroś przegniły i przygnębiający...

 

Stary Świat... Miejsce, gdzie heroicznym wyczynem jest przeżycie kolejnego szarego dnia, gdzie przemoczeni deszczem i pokryci błotem bohaterowie stawiają czoła niepohamowanej fali degeneracji i chaosu, będąc niczym więcej niż kamykami opierającymi się furii rzeki... Miejsce, gdzie ponure miasta pną się ku niebiosom, gnijąc od korzeni; gdzie rozsiane po całym Imperium wioski oddają się mrokowi lub giną w strumieniach krwi i cierpienia; wreszcie miejsce, które przemierzają elfy i krasnoludy, roniąc łzy nad utraconą świetnością i bezowocnie poszukując swojego miejsca w obcym świecie ludzi... Stary Świat... Zadaj sobie pytanie: Jak umrę? I tak żyj...

Napisano
Originally posted by Phantom

Ty się mnie nie czepiaj:mad::mad::mad:...nic nie mówiłeś że coś chcesz...ty rób modele...textury w między czasie...:D

 

pozdro...nie widziałem tych screenów :D

 

Chodziło mi o to, żeby PABLO w sprawie (rad) tekstur zgłaszał się do ciebie !

Ale faktem jest, że zapomniałem powiedzieć (moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina) o tym, że prócz kilku zerżniętych z innych gier tekstur to nie mamy praktycznie żadnych profesjonalnych (wykonanych na zlecenie przez Phantoma) map na obiekty :(

A te używane to wszystko są póki co testowe !!

Jak uporasz się z kilkoma sprawami (layout i participle [szczegóły na GG]) to zaczniesz dostawać zlecenia na tekstury albo sam będziesz kombinował a ja ci będę podsyłał modele. Ewentualnie nawet z tych screenów możesz popatrzeć na budynki. Ale to już ustalimy później.

ps. A jak ci się podobają ?? (screenki)

Napisano
Originally posted by Vogel

Mam nadzieję że będziecie się mocno trzymać \"papierowej\" wersji gry i świat będzie mroczny, na wskroś przegniły i przygnębiający...

 

Stary Świat... Miejsce, gdzie heroicznym wyczynem jest przeżycie kolejnego szarego dnia, gdzie przemoczeni deszczem i pokryci błotem bohaterowie stawiają czoła niepohamowanej fali degeneracji i chaosu, będąc niczym więcej niż kamykami opierającymi się furii rzeki... Miejsce, gdzie ponure miasta pną się ku niebiosom, gnijąc od korzeni; gdzie rozsiane po całym Imperium wioski oddają się mrokowi lub giną w strumieniach krwi i cierpienia; wreszcie miejsce, które przemierzają elfy i krasnoludy, roniąc łzy nad utraconą świetnością i bezowocnie poszukując swojego miejsca w obcym świecie ludzi... Stary Świat... Zadaj sobie pytanie: Jak umrę? I tak żyj...

 

Myślałeś kiedyś o pisaniu scenariusza ?? np. dla niekomercjalnej gry RPG 3D FPP ?? :D hehehe

 

Oj Phan żebyś wiedział, że ten fragment poleci do INTRA (Vogel obrazisz się :D)i to chyba na początek.

 

Dobrze, że przypomniałeś mi o INTRZE otóż miałbyć w całości w 3D ale bym się zaje...kopał bo chcę żeby przedstawiało to jakąś jakość pozatym to by było marnowanie potęcjału Phantoma a więc na dzień dzisiejszy Intro będzię kompilacją 2D i 3D.

Napisano

Kilka ich się już napisało ;] (aczkolwiek dla gier \"papierowych\" a nie komputerowych, ale zasada jest podobna ;))

Co do wykorzystania cytatu - zapraszam na www.urpg.prv.pl . Jego autorem jest Sasori - jeśli ładnie poprosicie to na pewno wam go użyczy. ;] Jeśli bardzo wam na tym zależy to moge ogłosić na łamach tej stronki konkurs na scenariusz waszej gry...

Napisano

UUUUUU to jest propozycją muszę się porozumieć się z resztą zespołu (szczególnie tą odpowiedzialną za scenariusz) :)

 

[spox][piwo]

Napisano
Originally posted by darkelf

te screeny pochodza z enginu??

A jezeli tak, to co oznacza ta liczba na gorze po levej? Bo jezeli klatki/s to troche malawo :>.

 

Te Altdorfu to są zdjęcia z gry (czyli enginu) nie mam pojęcia co oznaczają te cyferki chyba klatki.

MAŁO !!?? a skąd wiesz jak jakim sprzęcie to było robione ??

To ja ci powiem na 300 z Rivą ZX\'em !!

I jak nadal uważasz, że mało ??

Napisano

hihi, a ja ci powiem, ze i na takim sprzecie robiono takie gry(podobne graficznie) i szybko chodzily :). Dobrze zakodowana gra to dzisiaj jednak rzadkosc :(.

Napisano
Originally posted by darkelf

hihi, a ja ci powiem, ze i na takim sprzecie robiono takie gry(podobne graficznie) i szybko chodzily :). Dobrze zakodowana gra to dzisiaj jednak rzadkosc :(.

 

A pamiętasz kilkudziesięcio kilkobajtowe dema 3D ?? :D

Wrócimy na ziemie.

Napisano
Originally posted by darkelf

Radx - no wlasnie, to bylo dobrze zakodowane...

I pamietam to troche, jak bylo :)).

 

Powiedz mi o którą gierkę ci chodzi.

Pamietasz jak było ?

Napisano

Przepraszam za brak ostatnio odnowień ale ehm ciężkie czasy ale pewnie niedługo (za 1lub2 dni) znów walnę kilka skrinków.

Napisano

czesc!

 

te screeny ktore pokazales na poczatku to

moglbys dac im solid materialy, bez zadnych tekstur? Tylko rozne kolorki, zeby bylo widac gdzie dach itp :). Bo teraz to wyglada troche kaszaniasto :(.

Napisano

Muszę nad tym popracować a te pierwsze to w ogóle mam problem pokazać całość budynku chyba będę musiał je wrzucić do enginu gry i dopiero z tamtąd robić screenshoty.

Napisano

no piękne... warte częstszego zaglądania :)

 

a swoja droga mam do Was pytanie - ponieważ od roku przygotowuję z grupą znajomych właśnie grę opartą na świecie i systemie Warhammer - jak poradziliście sobie z uzyskaniem licencji Games Workshop na użycie tego produktu do celów gry? My z tym walczymy od 7 miesięcy i końca nie widzę....

 

jeśli macie jakiś patent to bardzo Was proszę o pomoc....

 

pozdrawiam[piwo]

Napisano

wiesz chyba to nie będzie komercyjna gra...więc nie potrzeba licencji...w sumie to możesz sam wszystko zrobić...więcej z tym zabawy ale wrażenia końcowe wymiatają...a wsumie to ja się nie odzywam...bo nic nie wiem o systemie...całej gry...ja odwalam tylko to co do mnie należy nie zagłębiam się jeszcze (heh jeszcze :P) w samą grywalność i inne takie :D

 

pozdro...powodzenia boowa :D

Napisano

Tak jak napisane powyżej.

Robimy nie komercjalną grę w celach hobbistycznych nie zarobkowych inaczej byśmy mieli więcej roboty z całą otoczką prawną niż grą samą w sobie.

Napisano

hehe... kumam

 

my poszliśmy z motyka na słońce zarówno jeśli chodzi o scenariusz jak i o technologię (mamy wykupiona licencję na UTech2)... i jeszcze ta babranina z prawami autorskimi - jak tak dalej pójdzie to nic z tego nie wyjdzie :(

 

a propos tytułu to nasuwa mi się skojarzenie z Kryształami Czasu.... jeśli znacie RPG to wiecie o czym myślę ;)

 

pozdrawiam[piwo]

Napisano

Dużo straciliście ??

Jakby co to olejcie system i zróbcie to samo ale oficjalnie bezsystemowo.

Niestety do komercjalnej gry to trzeba się nieźle przygotować szczególnie właśnie w takich pierdołach :(

Napisano

Straciliśmy narzaie dużo czasu i zapału, który z dnia na dzień gaśnie.... ale udało mi sie wygrzebac wstepne screeny (mają prawie rok i były przygotowywane pod słabszy engine dlatego tak mała liczba ścianek)...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności