saygon Napisano 18 Sierpień 2003 Napisano 18 Sierpień 2003 co jak co ale biegac to on by nie mogl te szpary w okolicach bioder t co njwzej mu na wolne chodzenie pozwolą. ale modlik fajny. zrob coz z brzuchem, bo jednak ten odcinek tez jest wazny np przy siadaniu czy tez przy biegu, powinien sie tam jakos zginać.
Frankot Napisano 18 Sierpień 2003 Napisano 18 Sierpień 2003 Kolba jest za dłóga, nie widziałem jeszcze karabinu z tak dłógą kolbą. Poza tym jest ok.
Dr. eA Napisano 19 Sierpień 2003 Autor Napisano 19 Sierpień 2003 Mam nadzieje ze za czesto nie robie update\'ow na forum:) Tym razem ukazuje ostateczny kadr (mam nadzieje) i skromne tlo nad ktorym nie mam zamiaru spedzac za duzo czasu by nie odciagalo wzroku widza od postaci.
Rafal Napisano 19 Sierpień 2003 Napisano 19 Sierpień 2003 wygląda ok tylko za sztucznie stoi na tych palcach
Krzysztof Kucharz Napisano 19 Sierpień 2003 Napisano 19 Sierpień 2003 A ja się dalej upieram przy jednym.. brakuje mi tu kurzu - kurzu na zbroji, kurzy na twarzy, zmieszanej z krwią, zźółkniętej skóry od palącego słońca... no! przecież to w końcu WASTELAND soldier ! [soczek]
Krzysztof Kucharz Napisano 19 Sierpień 2003 Napisano 19 Sierpień 2003 zbroji = zbroi :) W scenerię można włożyć jakąś pożartą przez rdzę beczkę, starą gazetę na której widać zdjęcie świata przed kataklizmem (ewentualnym), być może jakąś puszkę, reklamę itp itd...
Dr. eA Napisano 19 Sierpień 2003 Autor Napisano 19 Sierpień 2003 Nie wiem czy te rzeczy nie przekraczaja moich mozliwosci.... Pamietaj ze to pierwszy model ktory teksturuje za pomoca photoshopa. Za to podeslales mi kilka dobrych pomyslow na tlo:) Dam z siebie wszystko ale nic nie obiecuje[spox]
Frankot Napisano 25 Sierpień 2003 Napisano 25 Sierpień 2003 Ja dalej będe uderzał do tej kolby. Wejdź na byle jaką stronę gdzie zamieszczone są zdjęcia karabinów. Żaden karabinek nie ma takiej kolby, ponieważ nie pasuje ona do budowy anatomicznej człowieka i źle by się z niej strzelało. Popraw to to będzie wyglądało lepiej.
Dr. eA Napisano 4 Listopad 2003 Autor Napisano 4 Listopad 2003 Po baaaaardzo dlugiej nieobecnosci i brku update\'ow postanowilem cos wrzucic. Oto rezultaty. Czekam na komentarze poki chce mi sie cos zmieniac:) EDIT: Zmiejsze kolbe przy najblizszej okazji.
Gość AcidBoyXL Napisano 4 Listopad 2003 Napisano 4 Listopad 2003 broni chyba jeszcze nie texturowales? bo wyglada jak plastikowa zabawka.. duzo juz zrobiles i pracka zbliza sie powoli ku koncowi.. nie podoba mi sie textura na drzwiach (metal przypomina bardziej jakas tkanine:P) dodaj moze zarysowania na krawedziach drzwi i jakies refleksy.. czekam na updaty ;) pozdro
Krzysztof Kucharz Napisano 4 Listopad 2003 Napisano 4 Listopad 2003 A mi tu dalej brakuje ... KURZU i PYŁU.. przecież to jest Wasteland Soldier, a nie Czysty Szpital Warrior :-) Dorób brud i kurz na tekstrurach.. jestem pewien, że się opłaci! [soczek]
Dr. eA Napisano 4 Listopad 2003 Autor Napisano 4 Listopad 2003 Sprostowanie: samo pomieszczenie (procz 1 kawalka drzwi i rury w tle) nie jest oteksturowane, bron rowniez. Tomek: chodzi Ci o brud na teksturach ktore juz sa czy na tych co dopiero powstana? Bo jezeli na tych co sa to zapewniam ze staram sie ten brud uchwycic ale wychodzi do konca tak jak bym chcial. Bede to jeszcze meczyl.
Andree Napisano 4 Listopad 2003 Napisano 4 Listopad 2003 to zielone kolo glowy mi troche nie pasuje,wyglada to tak jakby puscil pierda i mu wszystko przez otwor szyjny wylecialo :D a tak poza tym to model niezly :>
Gość Deler Napisano 5 Listopad 2003 Napisano 5 Listopad 2003 A mi w tym wrzystkim brakuje charmonii, te kolory tak sie gryza, ze psuja cala pracke, popraw swiatło, poczytaj sobie o kompozycji w fotografi, (podzialy itp). Naprawde niekosztuje to wiele czasu, a pracka na tym zyska. Co do modelu, to fajny, ale stac Cie na wiecej. Teksturki , chyba troche na odczep sie. Popracuj koniecznie nad kolorami. A i podłoga, ...hmmm... przydałoby sie jakies połaczenie do tych drzwi, bo w tej wersji wyglada to tak jakby ktos je połorzyl i tak zostawil. Zrob jakies zawiasy albo chociaz na teksturze jakies starcia od ich otwierania. Sorki za tyle słów krytyki, wbrew pozorom podoba mi sie Twoja pracka... pozdrawiam i życze owocnej pracy!! :)
Dr. eA Napisano 5 Listopad 2003 Autor Napisano 5 Listopad 2003 Originally posted by Deler Sorki za tyle słów krytyki:) Serdecznie za nie dziekuje:) W koncu po to jest forum. Deler, znasz moze jakies konkretne tytuly co do tej fotografii i kompozycji? Tekstury niestety nie sa robione na odwal, pewnie tak wyszly bo to moja pierwsza scena ktora teksturuje. Mam zamiar w niedlogiej przyszlosci zaopatrzyc sie w tablet, moze to cos pomoze. To samo swiatlo: narazie jest takie \"z nikad\", pozniej bede sie bawil w GI itp. To zielone swiatlo to ma byc dioda w oku, kwestia dobrania odowiednich parametrow glow, co zrobie przy najblizszej okazji. Dzieki za komentarze:)
darkelf Napisano 5 Listopad 2003 Napisano 5 Listopad 2003 moim zdnaiem gun troche za duzy i zle sie mu go trzyma :P... nie cyztalem wczesniejszych postow, moze tam ten rpoblem byl rozwiazany :)... ale z tego co pamietam, to juz dlugo ciagniesz ten projekt - za to szacunek :). acha, jak tak stoi, to moze mu buta skrzyw na tych palcach :D.
Gość Deler Napisano 5 Listopad 2003 Napisano 5 Listopad 2003 oki, to linki, sam sie teraz tego ucze, pozdrawiam!:) http://www.fotomix.pl/technika/kompozycja/kompozycja.html http://www.jezioro.com.pl/foto/komp1.htm
Dr. eA Napisano 7 Listopad 2003 Autor Napisano 7 Listopad 2003 Troche pokombinowalem z kompozycja i swiatlem. Mam zamiar poprawic jeszcze cienie na bardziej miekkie. Oto rezultat
atm Napisano 10 Listopad 2003 Napisano 10 Listopad 2003 :o .....jestem zdziwiony i wielce zaskoczony tym co widze i tym, że nie kontaktujesz sie z aQrą .... kolego ....grzyFF K_\'O\' ... ma ona czasu i rysu .... .,..,.... jak przygotuje witrynke to dam znac. p.s.: podoba mi się w twojej pracy to, że w drodze ewolucji twej pracy minimalizujesz zmyślnie postać, tworząc bardzo futurystycznie-high-tecowo i tą postać i widze, że poruszasz sie w podobnym kierunku, który ja preferuje. Drugie buty są o niebo lepsze, wszak i pierwsze choć minimalne, to zarazem i kosmo zachowane..... Broń ma owszem sporą, i zachęcem cię do stworzenia odmiennej, twojej wersji karabinku, który nie musi być podobny lub kopią. Więcej rurek, kanałów, może... swój system broni?? ... pojedź śmiało... odezwe się do cię.... czółko http://www.tromesa.art.pl/main/links/bck.gif
wiggles Napisano 10 Listopad 2003 Napisano 10 Listopad 2003 hmm rozmawiales juz z tworcami fallouta na temat wykorzystania tej postaci w grze albo jakims dodatku ? :D:D[lol2]
Krzysztof Kucharz Napisano 10 Listopad 2003 Napisano 10 Listopad 2003 Popracowałbym jeszcze nad teksturą butów (albo mi się wydaje, albo czerwone nie za bardzo pasują)... ?
Dr. eA Napisano 11 Listopad 2003 Autor Napisano 11 Listopad 2003 atm: nad ta bronia pomysle, mogloby calkiem niezle wygladac wiggles: chyba dodatek z wykorzystaniem nieudanych fanartow:) KK: buty nie maja jeszcze tekstury:)
darkelf Napisano 12 Listopad 2003 Napisano 12 Listopad 2003 a ja proponowalbym, zeby nie zmieniac postawy i w ogole, zeby tego guna zastapic jakims pistoletem duzego kalibru... jakis powiedzmy DESERT EAGLE :D... wtedy odjac pare uzbrojen i wyszedl by taki light=infantry :)... bo tak w sumie, to po co mu tyle opancerzenia, takie karabiny na pewno by to przebily :DDD... np. wywalic ten korpus i zrobic taka kurteczke gustowna :)))... no nic, to moje nedzne zdanie, moze podsunie ci jakis pomysl, i doprowadzisz to do konca ;).
Gość Deler Napisano 12 Listopad 2003 Napisano 12 Listopad 2003 widze ze popracowales troche:) fajne. Wedlug mnie giwera ...hmm ... potrzebna jest lepsza, tzn... wejdz na storne o broni, znajdz sobie takiego FAMASA i go wymodeluj, no jak masz sily i checi zrob go sam, ale wzoruj sie , ... patrz na szczeguly. Ehm pozatym ten koles ..wydaje mi sie ze zle tzryma te bron, tzn patrzy sie czy cos za rog niewychodzi, tylko co z tego jak juz wychyli glowe, niebedzie mial jak strzelac, bo zanim ustawi sie do pozycji, itd minie troche czasu i bedzie po nim. Pozatym, niewyglada on na cwaniaczka ktory sie niczego nieboji, muglbys troche refleksji rzucic na niego, niewiem, jakas mina, cz chociazby zmuszenie widza do patrzenia na jego oczy, ...kombinuj, pozatym sprubuj wcisnac w to zdjecie troche dynamiki, moze jakis kont nachylenia kamery, glebia ostrosci, bo teraz wyglada to jak zdjecie dla mamy na kominek zeby byla dumna z syna.. pokombinuj, ... A tak glownie, gratuluje i tak juz duzego wkladu i checi w te prace. pozdrawiam:)
Dr. eA Napisano 13 Listopad 2003 Autor Napisano 13 Listopad 2003 Juz przedstawiam swoja koncepcje: - dodam reszte \"czerwonych\" tekstur, oraz drzwi i sciany, bron - poprawie kilka aktualnych tekstur (np drzwi po lewej) - dodam opary o ile umiejetnosci mi na to pozwola, mile widziane linki do tutkow (te adkowe jakos mi nie wychodza) - do broni zabiore sie na koncu, do tego czasu bede myslal czy ja zmienic czy nie (chyba wlasnie wpadlem na niezly pomysl:)) - futurystyczne uzi, zobacze co z tego wyjdzie:D - lekki dof Deler: nikt nie powiedzial ze sie ma niczego nie bac:) darkelf: a tak wogole najlepiej zaczac wszystko od poczatku:)
Gość Deler Napisano 15 Listopad 2003 Napisano 15 Listopad 2003 hehe przesladuje mnie screen z re2, z animacji w kanalach, gdzie umbrella corps dostaje ciegi od birkina... kurcze tak sobie maxe ze moze Twoja pracka bedzie podobnie wygladac:) pozdrawiam!! :)
Kuciel Napisano 16 Listopad 2003 Napisano 16 Listopad 2003 nio jak poprawisz teksturki to bedzie niezly wojak z niego:)
Yano Napisano 22 Listopad 2003 Napisano 22 Listopad 2003 Proporcje coś nie bardzo. Za duże stopy, za mała głowa, no ale ogólnie fajne :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się