mr.funky Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 Witam, mam film nakrecony zwyczajna kamera z "doczepianymi" modelami 3d. Chce zrobic zeby czasem te modele chowaly sie za jakimis prawdziwymi obiektami uzywajac do tego masek tylko ze zapomnialem jak je sie robilo :P ( kiedys to umialem :/ ) dzieki i pozdrawiam
.ai Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 w jakim programie pracujesz? w combustion dodajesz operator Draw Mask warstwie z obiektem 3d, rysujesz, trackujesz ją do tła albo ręcznie animujesz(szybko idzie), wiecej informacji w helpie. pozdrawiam
mr.funky Napisano 1 Czerwiec 2005 Autor Napisano 1 Czerwiec 2005 w 3ds max 5... z combustion nie mialem jeszcze doczynienia wiec nie wiele mi to mowi.. ale dzieki.. :)
mr.funky Napisano 1 Czerwiec 2005 Autor Napisano 1 Czerwiec 2005 P.S - pamietam ze tam nakladalo sie jakos texture ( mask ) na plane ktory zaslanial obiekt 3d tylko ze mi to nie wychodzi. Efekt jest taki ze na obiekcie mam nalozony caly film, a nie jego fragment ( taki ktory pokrywal by sie z filmem w enviorment i viewport background )
Bacry Napisano 1 Czerwiec 2005 Napisano 1 Czerwiec 2005 Combustion nie z maxa. To osobny program A co do masek w maxie to jest tam mapa która się nazywa mask, tylko, że ona nie działa na zasadzie kluczowania koloru.
mr.funky Napisano 1 Czerwiec 2005 Autor Napisano 1 Czerwiec 2005 heh.. ale ja to kiedys robilem w maxie i niestety zapomnialem jak. Jedyne co pamietam to to ze mialem jakis filmik w enviorment i viewport bg. ( to byla jakas gora czy cos takiego ). Narysowalem sobie zwykla kulke ( to byla animacja jej ruchu wlasciwie.. ) a potem przed nia w miejscu gory ustawilem plane i poprzesuwalem w nim vertexy aby pasowal do jej krawedzi. Nastepnie mieszalem cos w texturach ( mask ) i wyszlo mi tak ze plane wzial na siebie kolorki gory a kulka robila wrazenie wynurzania sie zza niej. Teraz gdy proboje to zrobic ( tylko ze juz nie z gora i kulka ) nie wychodzi mi.. Nie wiem czemu - pewnie zle cos robie z textura...
streaker Napisano 2 Czerwiec 2005 Napisano 2 Czerwiec 2005 robienie tego w maxie to głupota, nie jest do tego stworzony, weź sie zainteresuj takim softem jak AfterEffects albo Combustion
.ai Napisano 3 Czerwiec 2005 Napisano 3 Czerwiec 2005 w maxie można za pomocą materiału matte/shadow, musisz temu planowi zasłaniajacemu obiekt nadać ten materiał, efekt bedzie delikatnie muwiąc nieprecyzyjny :] sprubuj sam zobaczysz. W zasadzie matte/shadow bardziej przydaje sie do przenoszenia cieni i komponowania potem w innym sofcie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się