Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam,

 

Trafilem na fajny koncept Feng'a Zhu (http://www.artbyfeng.com/) i zaczalem sobie dlubac. Od razu zastrzegam, ze nie zamierzam scisle trzymac sie konceptu, to nie ma byc 1:1 odwzorowanie rysunku. Z siatka sobie troche za bardzo pojechalem i ma za duzo poly, ale trudno, jakos tam bedzie. Update'y nie beda raczej czeste, bo mam malo czasu.

 

Robie w maxie 7, render bedzie pewnie w vrayu.

 

pzdr

michal

 

PS

koncept:

http://thunder.sslsecure.com/~artbyfen/vehi/vehi_feng_image26.JPG

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Coz na razie ciezko cos powiedziec. Wszystko zalezy od textur swiatla itd. Modelingowi nie mozna nic zarzucic. Jedyne czego moge sie czepnac to brak smootha na tych pojemnikach w scianie czy co to tam jest i na luku nad pionowym pojemnikiem.

Napisano

Smooth bedzie, przegapilem to miejsce. Faktycznie wiele tu zalezy od tekstur i swiatla. Modellingowi mozna zarzucic, ze siatka jest za gesta.

Napisano

O kolejna pracka która jest już na tym etapie natchnieniem do mojego WIP'a. Bardzo ładnie się to zapowiada i mam nadzieje że pracka bedzie miała finał. Życzę powodzenia!

Napisano

To ja moze cos juz powiem... nie wiem bycmoze sie myle, ale wedlug mnie gdyby ta czesc ponizej "lokcia" byla masywniejsza to to by znacznie lepiej wygladalo, teraz zdaje mi sie zbyt huda, albo mocowanie zbyt potezne, ale moge sie mylic, w koncu ja tego w viewporcie nie widze ^^'

Napisano

Idzie powoli, bo czasu mam malo. Wrzucam ostatni render i siatke (moze postaram sie ja troche odchudzic).

 

Konras: moze masz racje z tym ramieniem, ze koncowka za mala. Pokombinuje w tym kierunku moze.

Napisano

No no już coraz ciekawiej. Siatka wcale nie jest taka hardcorowa, ja bym się nią nie przejmował jak narazie. Tylko mam jedno pytanko wiem że jeszcze wcześnie ale i tak pytam: w jakim klimacie będą tekstury?

-----------------

A) Takim jak na koncepcie.

B) Wszystko brudne, ciemne i nieprzyjemne.

C) Sterylne laboratorium.

D) Inne.

 

;) joke

----------------

Napisano

Siatke zaczalem juz troche poprawiac, nie zaszkodzi. Tekstury beda A z mala domieszka B, tak mi sie przynajmniej teraz wydaje, ale do tekstur to jeszcze troche zostalo, wiec nie wiem na pewno.

Napisano

Oj do tekstur to zostało nawet więcej niż troche. A połączenie A i B jak najbardziej ciekawe (przynajmniej w głowie) jednak co powiesz na B i C;). Swoją drogą jeśli by można wyjść poza koncept to fajnie było by tam jakiegoś mecha zobaczyć

Napisano

AGmakonts: wrzucam po troszku, zeby jakies aktualizacje byly, mam malo czasu na to wiec dziergam po malym kawaleczku. Co do wielkiej zgodnosci, to nie jest tak pieknie, juz widze, ze mi sie troche proporsje rozjechaly, ale trudno, nie mialo byc super dokladnie i nie bedzie. Poza tym na ryzunku nie ma wszystkich detali, niektore rzeczy sa tak narysowane, ze nie do konca wiem o co chodzi i musze sobie wymyslac (ale o to tez przeciez chodzi, nie?).

 

blood_brother: dzieki

Napisano

kurcze patrzylem na stronke tego chlopa od conceptow i az mnie zatkalo. Warto z nich kozystac bo to bardzo dobre koncepty. Macie moze inne podobne stronki??

A co do scenki to jak na razie bardzo fajnie, pozdro

Napisano

Zeby nie bylo, ze nic nie robie wrzucam kilka sreenow z vieportow. Sorry, ze nie rendery, ale nie mam mozliwosci ani czasu. Modelowanie na razie skonczylem, moze jeszcze potem cos dorobie jak uznam, ze trzeba. Zmapowalem wszystkie niezbedne elementy, zaczalem ustawiac oswietlenie i wrzucilem kamere, ale jeszcze jej nie ustawialem wlasciwie.

Napisano

Pierwsze podejscia do oswietlenia. Chyba jeszcze postaram sie zwiekszyc kontrast miedzy swiatlem i cieniem i zdejme troche czerwieni. Kadr jest calkowicie przypadkowy, nie ustawilem jeszcze kamery, ale raczej na pewno nie bedzie widac sufitu.

Napisano

illy: masz racje. Swiatel w scenie jest wiecej niz 4 (w glownym pomieszczeniu mocniejsze jedno biale swiatlo + 4 mniejsze, slabsze niebieskie oraz kilka lekko pomaranczowych slabszych w korytarzu prowadzacym do pomieszczenia). Specjalnie chcialem dac wiecej swiatel, ale tylko jedno mocniejsze, bo chcialem miec lekki niebieski odcien na wszystkim + mocniejsze biale oswietlenie, takie konrastowe.

 

AGmakonts: jeszcze sie bawie ustawieniami swiatla, wiec na pewno bedzie troche inaczej niz na tym renderze, ktorzy zamiescilem. Spodobal mi sie pomysl z dosc ciemnym pomieszczeniem z kontrastowym oswietleniem z gory, mocno dosc zarysowanych cieniach. Zeby klimat byl lekko niepokojacy. Nastepny render jaki wrzuce bedzie juz pewnie z ustawionym swiatlem, poza tym oczywiscie jak dojda tekstury i materialy to moze bede musial troche zmienic ustwienia swiatel, bo zawsze jedno ma wplyw na drugie.

Napisano

Zmienilem koncepcje i zrezygnowalem z jakiegokolwiek realizmu. Robie scene toonową. Nigdy jeszcze nic takiego nie robiłem, więc może się czegoś nauczę, poza tym nie miałem specjalnie ani pomysłu ani ochoty robić tekstur niby realistycznych. Wrzucam same początki, właściwie wszystko się tu zmieni w mniejszym lub większym stopniu, może poza ogólną kolorystyką, chcoć i to nie na pewno. Na razie zaero tekstu, tylko 2 rodzaje materiałów + 1 światło. Nadal nie mam pomysłu jak ustawić kamerę, chyb na razie będę sie bawił materiałami i teksturami. Zobaczymy jak mi pójdzie. Nie obiecuję częstych update'ów, bo nie mam wiele czasu na ten projekt.

 

Pozdrawiam i czekam na komentarze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności