Skocz do zawartości

Grupa devloperska SSSTeam poszukuje grafika 2d


Vondagar

Rekomendowane odpowiedzi

Grupa devloperska SSSTeam poszukuje chętnych do współpracy przy projkcie

gry fpp.

 

Grafik 2d - "textury"

 

mile widziane doświadczenie w tworzeniu map na modele 3d, umiejętność

dopasowania się do stylu HI-TECH i SF, komunikatywność, stałe łącze z

Internetem

 

Silnik jest nasz, oparty o technologie normalmap i aktywnego oświetlenia i i gotowy...(komplet wszystkich narzędzi) wcale nie potrzebuje kombajna.

 

najnowsze sreeny na samym dole w dziale galeria!

szczegóły na http://www.sssteam.com

 

Przpraszam jeśli umieściłem ogłoszenie w złym dziale... ale ten mi sie wydał najodpowiedniejszy, dlatego wszystkich niezainteresowanych przepraszam z góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Vondagar: na przyszłość- jest dział INNE Ogłoszenia ;]

a tak ogółem to silniczek ciekawy :) ale w lokacjach design leży maxymalnie. I troche dziwne jest to że po kliknięciu miniatury nie otwiera sie plik w wyższej rozdziałce bo mało widać :( a z pewnością jest co oglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że to tylko do pokazu, ale nie za dużo bumpu i speculara na wszystkim? Wygląda to lekko jakby ktoś zalaminował całą mape ;).

 

To sie stało bardzo popularne. Jak grasz w Slintera nowego to widac że ubrania też sie świecą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem w SC3 tez w niektorych miejscach przesadzili, chociaz w pierwszej misji jest tak specjalnie, poniewaz jest mrzawka i momentami pada. No ale nie jest to az tak widoczne :) i nie na kazdej powierzchni.

 

Nic jednak nie stoi na przeszkodzie by wywalić z tego demka ten sam bump na kazdej powierzchni i go troche urozmaicić. Wyłączyć Specular lub go lekko zgasić tudzież dać mu większy Gloss i efekt lepszy :).

 

Ogólnie jeśli chodzi o to demko to wygląda dość ładnie, postarajcie sie o renderowane cienie w czasie rzeczywistym oraz troche bardziej złożoną architekture i będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na moje troche malo detali w lokacjach i troche za sterylnie, za czysto. Czaszki fajne, widac ze troche wzorujecie sie na "dumach":) . Troche na moje takze oswietlenie lezy, ale wiem z doswiadczenia ze jest to iscie zajefajna zabawa (irytujaca rowniez :) ).

Keep updated

Cheers

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, no więc wyjaśniam wszystkim zainteresowanym:

 

Grupa liczy 8 osób, 3 koderów reszta z nas to graficy w różnych specjalnościach, ja osobiście zajmuję się właśnie texturami, głównie bronie i charaktery, czasami cos pomodeluje, textury na levelu narazie robi level designer sam, wiec deko moze to nie wyglada ciekawie, dlatego szukamy jednej dobrej i doświadczonej osoby, zeby zajeła by sie właśnie ulepszaniem tex, na levelu oraz texturowaniem modeli, (sprzety, i obiekty na palnszy)

 

1. Konstrukcja silnika jest taka ze moze sie wydawac za bardzo połyskliwa... zreszta odsyłam do doom 3 w tej kwestii (defakto zależne częsciowo od karty...)

2. Sa cienie w czasie rzeczywistym, ale tu faktycznie na zrzutach słabo widac, moze przez mgłe...

3. Detalizacja a i owszem... dlatego ten post...:)

4. Potrzeba wykonywac textury na ściany korytarzy, oraz na modele wstawiane do planszy typu szafki, komputery, i wszystko to co mozna spotakc grając w gre SF

5. W zasdzie potrzebny dodatkowy doświadczony grafik do tekstur (najlpiej pracujący na tablecie), niekiedy ciężko sie komuś przestawic ponieważ tu trzeba pracowac jednocześnie nad 3 mapami praktycznie, najpierw tworzymy mape normal (wypukłości) potem color, a na koniec robimy mampe połysków specular (tak ze tu nie ma czegos takiego jak gloss.. ehh) ew. mapy specjalne np. emisive.. itp

 

Wiec trudno mi to wszystko wyjaśnić, w zasadzie same screeny nie oddają tego co jest, jeśli ktoś jest zainteresowany przyłączyć się do nas, to zapraszam, w imieniu całego SSS Teeamu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym moze sie zglosil, ale nei mam zbyt duzego doswiadczenia :( ... Ogolnie pracuje na myszce i byloby to malo efektywne... Pozdrawiam, widze ze wreszcie zdecydowaliscie sie na gre na tym silniku :)

 

Pozdro

 

He he, To tak jak ja. Tzn. ja tam tabletuje ale jeszcze nie nabrałem doświadczenia. Robiłem tylko tex broni do tej pory.

Mogę wam sampla przesłać jak chcecie.

W zasadzie to tak sie odbywac powinno. Dostajecie jakies prace i decydujecie, ew. zlecacie jakąś szybka (limit czasowy) prackę na temat i macie kandydatów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tablet nie jest wymogiem, ja do tej pory pracuje na myszce, a tabletem to tylko podcieniowuje, bo jak robie detale do normal mapy to rysowanie z reki i tak sie nie przyda, w zasadzie kto na czym i jak pracuje nieistotne, ważny tylko efekt końcowy! Każdy szanujący sie grafik ma swój przetarty warsztat pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności