Napisano 16 Czerwiec 200519 l Grupa devloperska SSSTeam poszukuje chętnych do współpracy przy projkcie gry fpp. Grafik 2d - "textury" mile widziane doświadczenie w tworzeniu map na modele 3d, umiejętność dopasowania się do stylu HI-TECH i SF, komunikatywność, stałe łącze z Internetem Silnik jest nasz, oparty o technologie normalmap i aktywnego oświetlenia i i gotowy...(komplet wszystkich narzędzi) wcale nie potrzebuje kombajna. najnowsze sreeny na samym dole w dziale galeria! szczegóły na http://www.sssteam.com Przpraszam jeśli umieściłem ogłoszenie w złym dziale... ale ten mi sie wydał najodpowiedniejszy, dlatego wszystkich niezainteresowanych przepraszam z góry.
Napisano 16 Czerwiec 200519 l Vondagar: na przyszłość- jest dział INNE Ogłoszenia ;] a tak ogółem to silniczek ciekawy :) ale w lokacjach design leży maxymalnie. I troche dziwne jest to że po kliknięciu miniatury nie otwiera sie plik w wyższej rozdziałce bo mało widać :( a z pewnością jest co oglądać.
Napisano 16 Czerwiec 200519 l gierka wyglada zajefajnie ;D , jednak lokacje sa zbyt "kanciaste" .. dodal bym wiecej szczegulow ;D
Napisano 16 Czerwiec 200519 l Jakie modele 3D macie na myśli? Organiczne, statyczne, bronie? Wszystko? Macie już modelarzy? Jakies modele poza mapami? Troszeczkę wiecej informacji proszę.
Napisano 16 Czerwiec 200519 l Wiem, że to tylko do pokazu, ale nie za dużo bumpu i speculara na wszystkim? Wygląda to lekko jakby ktoś zalaminował całą mape ;).
Napisano 16 Czerwiec 200519 l Wiem, że to tylko do pokazu, ale nie za dużo bumpu i speculara na wszystkim? Wygląda to lekko jakby ktoś zalaminował całą mape ;). To sie stało bardzo popularne. Jak grasz w Slintera nowego to widac że ubrania też sie świecą.
Napisano 16 Czerwiec 200519 l Tak wiem w SC3 tez w niektorych miejscach przesadzili, chociaz w pierwszej misji jest tak specjalnie, poniewaz jest mrzawka i momentami pada. No ale nie jest to az tak widoczne :) i nie na kazdej powierzchni. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie by wywalić z tego demka ten sam bump na kazdej powierzchni i go troche urozmaicić. Wyłączyć Specular lub go lekko zgasić tudzież dać mu większy Gloss i efekt lepszy :). Ogólnie jeśli chodzi o to demko to wygląda dość ładnie, postarajcie sie o renderowane cienie w czasie rzeczywistym oraz troche bardziej złożoną architekture i będzie dobrze.
Napisano 16 Czerwiec 200519 l Jak na moje troche malo detali w lokacjach i troche za sterylnie, za czysto. Czaszki fajne, widac ze troche wzorujecie sie na "dumach":) . Troche na moje takze oswietlenie lezy, ale wiem z doswiadczenia ze jest to iscie zajefajna zabawa (irytujaca rowniez :) ). Keep updated Cheers
Napisano 17 Czerwiec 200519 l Autor Dzięki, no więc wyjaśniam wszystkim zainteresowanym: Grupa liczy 8 osób, 3 koderów reszta z nas to graficy w różnych specjalnościach, ja osobiście zajmuję się właśnie texturami, głównie bronie i charaktery, czasami cos pomodeluje, textury na levelu narazie robi level designer sam, wiec deko moze to nie wyglada ciekawie, dlatego szukamy jednej dobrej i doświadczonej osoby, zeby zajeła by sie właśnie ulepszaniem tex, na levelu oraz texturowaniem modeli, (sprzety, i obiekty na palnszy) 1. Konstrukcja silnika jest taka ze moze sie wydawac za bardzo połyskliwa... zreszta odsyłam do doom 3 w tej kwestii (defakto zależne częsciowo od karty...) 2. Sa cienie w czasie rzeczywistym, ale tu faktycznie na zrzutach słabo widac, moze przez mgłe... 3. Detalizacja a i owszem... dlatego ten post...:) 4. Potrzeba wykonywac textury na ściany korytarzy, oraz na modele wstawiane do planszy typu szafki, komputery, i wszystko to co mozna spotakc grając w gre SF 5. W zasdzie potrzebny dodatkowy doświadczony grafik do tekstur (najlpiej pracujący na tablecie), niekiedy ciężko sie komuś przestawic ponieważ tu trzeba pracowac jednocześnie nad 3 mapami praktycznie, najpierw tworzymy mape normal (wypukłości) potem color, a na koniec robimy mampe połysków specular (tak ze tu nie ma czegos takiego jak gloss.. ehh) ew. mapy specjalne np. emisive.. itp Wiec trudno mi to wszystko wyjaśnić, w zasadzie same screeny nie oddają tego co jest, jeśli ktoś jest zainteresowany przyłączyć się do nas, to zapraszam, w imieniu całego SSS Teeamu.
Napisano 17 Czerwiec 200519 l Ja bym moze sie zglosil, ale nei mam zbyt duzego doswiadczenia :( ... Ogolnie pracuje na myszce i byloby to malo efektywne... Pozdrawiam, widze ze wreszcie zdecydowaliscie sie na gre na tym silniku :) Pozdro
Napisano 17 Czerwiec 200519 l Ja bym moze sie zglosil, ale nei mam zbyt duzego doswiadczenia :( ... Ogolnie pracuje na myszce i byloby to malo efektywne... Pozdrawiam, widze ze wreszcie zdecydowaliscie sie na gre na tym silniku :) Pozdro He he, To tak jak ja. Tzn. ja tam tabletuje ale jeszcze nie nabrałem doświadczenia. Robiłem tylko tex broni do tej pory. Mogę wam sampla przesłać jak chcecie. W zasadzie to tak sie odbywac powinno. Dostajecie jakies prace i decydujecie, ew. zlecacie jakąś szybka (limit czasowy) prackę na temat i macie kandydatów.
Napisano 19 Czerwiec 200519 l Autor Tablet nie jest wymogiem, ja do tej pory pracuje na myszce, a tabletem to tylko podcieniowuje, bo jak robie detale do normal mapy to rysowanie z reki i tak sie nie przyda, w zasadzie kto na czym i jak pracuje nieistotne, ważny tylko efekt końcowy! Każdy szanujący sie grafik ma swój przetarty warsztat pracy.
Napisano 19 Czerwiec 200519 l POKAZCIE SCREENY LUB GOTOWE PROJEKTY ~~~tak sie buduje zaufanie i marke teamu. pozdro.
Napisano 19 Czerwiec 200519 l Kurt, przecież masz screeny na ich stronie internetowej: http://www.sssteam.com/sssteam.php?prm=3&lang=$0 (na dole)
Napisano 25 Czerwiec 200519 l no wlasnie nie wiem, bo tam sa 3 rodzaje sceenow, a z nowego engina sa jeszcze inne.
Napisano 28 Czerwiec 200519 l Autor Pierwsze 2 sekcje to zrzuty z leveli zrobionych przez koderów jakies 1,5 roku temu do pokaznia możliwości silnika, ostatnia sekcja to aktualna sprawa, strona zostanie niebawem zmodernizowana. http://www.vondagar.k9.pl/pic/smg_full.jpg http://www.vondagar.k9.pl/pic/chest2.jpg http://www.atdruk.pl/mat/pic/wild_poster.jpg
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto