Tomur Napisano 7 Lipiec 2005 Autor Napisano 7 Lipiec 2005 To ostatnia fotka z Catii przed urlopem w przyszłym tygodniu. Zajmę się metodą konwersji do Maya oraz scenką
Tomur Napisano 15 Lipiec 2005 Autor Napisano 15 Lipiec 2005 Ok I'm back. Został tydzien przed długim 3-tygodniowym urlopem wiec przed długa przerwą trzeba będznie zrobić biodro z siłownikami obrotowymi i liniowymi oraz jego symetryczny odpowiednik. A na razie noga kinematycznie sprawna w maksymalnym ugieciu na ktory pozwalają siłowniki.
Loozack Napisano 15 Lipiec 2005 Napisano 15 Lipiec 2005 jak dla mnie to troche dziurawa ta noga :) ja wiem, że to dla obniżenia masy ale niektóre dziury są tuż przy krawędzi i daje to wrażenie, że kończyna się tam zaraz złamie... druga sprawa, na którą wcześniej jakoś nie zwróciłem uwagi to mocowanie pazurów, według mnie "zawias" powinien być bliżej ich środka, dzięki czemu przy nadepnięciu na przeszkodę (niech to będzie idealna kula) te elementy same by się układały... mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi :) pozdrawiam
Tomur Napisano 16 Lipiec 2005 Autor Napisano 16 Lipiec 2005 Masz rację z tymi otworami, Dodałem kilka elips w sketcherze i nie przyuważyłem że są trochę nie w skali. Nie mniej jednak nastąpi zamiana tych elips na otwory różnego rodzaju, po pierwsze trzeba jakoś poprzykręcać obudowy mechanizmu, po drugie to świetne miejsce na mocowanie wyposażenia bojowego :). Co do stopy to jeszcze nie jest na 100%, pazury będą miały swój napęd albo trochę inny mechanizm tak że nie będą musiały się układać tylko system adaptacyjny ustawi je pod odpowiednim kątem. Jeszcze raz dzięki za uwagi Loozacku :)
BlackTalon Napisano 24 Sierpień 2005 Napisano 24 Sierpień 2005 STORM ma rację, nawet jezeli wszystko będzie liczone, mierzone, symulowane (nawet na bazie CFD:P) to siłowniki hydrauliczne działają zbyt powolnie aby mogły płynnie i w miarę sprawnie napędzać Twojego 'mecha:) Ale może się mylę, to Ty jesteś inżynierem:) W każdym razie nawet jeżeli temat nie jest zbyt oryginalny, jak to wspomniałeś w 1 poście, to metody(soft) napewno są bardzo oryginalne:) Życzę powodzenia w dalszej pracy:) pzdr.
jp Napisano 25 Sierpień 2005 Napisano 25 Sierpień 2005 Witam Tomur. Ambitna technologia, nie ma co. Model bardzo staranny. Czekam na całość. A ten mech (roślinki) Też będą w Catii? Powodzenia.
hkropinski Napisano 25 Sierpień 2005 Napisano 25 Sierpień 2005 tak, mnie także bardzo się podoba, ale tak sobie myślę - czy jak to jest stopa, to po oddaleniu nie straci szczegółów? spróbuj sobie zrobić próbny render w odległości jakiej będzie ostatni render, pozdr
Loozack Napisano 25 Sierpień 2005 Napisano 25 Sierpień 2005 tak, mnie także bardzo się podoba, ale tak sobie myślę - czy jak to jest stopa, to po oddaleniu nie straci szczegółów? spróbuj sobie zrobić próbny render w odległości jakiej będzie ostatni render, pozdr no taaaaa, w rozdzielczości 640x480 wszystko się zleje, no no, co tu teraz zrobić, ehh Tomur, nie przemyślałeś sprawy :( chociaż zaraz... ale mam pomysł, ha! jak zwiększysz rozdzielczość to wszystko będzie widać, dobre, nie ? :cool: pozdrawiam
Tomur Napisano 25 Sierpień 2005 Autor Napisano 25 Sierpień 2005 Pozostaje mi tylko powiedzieć że nie robię renderów tylko skrinszoty a że monitor mam 1680x1050 to będzie to maks. Najprawdopodobniej z braku czasu w robocie ( nowe projekty) Mecha zarzucę do WIP. A jak sami wiecie w zaciszu domowym walczę z Bitwą 2D więc 3D czeka na chwilę luzu w robocie :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=262357#post262357
Rekomendowane odpowiedzi