Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 66
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

już jest lepiej: IMHO widać jak duża i masywna jest ta machina. ale...:

1. kadr powinien być w proporcjach 16:9 (Panoramic)

2. raczej zachód słońca i promienie przenikajace przez nogi albo korpus machiny

3. oświetl spód machiny bo tak to jedna ciemna plama.

chyba tyle :)

Napisano

heh foty oraz ten dym mi troche przypomniał War of the Worlds ( oczywiscie to nowe ) no niby pojazdy nie takie same ale tam też wypuszczał takie dymy przed atakiem :D ( ładny ten twój pojazd ale jakoś dziewnie pusto :P

Napisano

Drobny update, lekka poprawka kadru, poza tym dodałem kurz pod maszyną. Nawet bym coś jeszcze dodał, tylko nie za bardzo mam pomysł co. :)

Napisano

Lucas -> jako, że masz jeszcze trochę czasu proponuję co następuje:

dorzucić po lewej jakąś skałę, np. żeby pająk się na niej 2 odnóżami opierał, trochę go pochylić do przodu i podnieść cel na, na który patrzy kamera. Trochę zmniejszyć FOV. Mogłoby to dodać trochę pikanterii scenie.

Na materiał skały można wrzucić cellularowy bump (fractal chips).

 

Pozdrawiam :)

Napisano

Czy w ogóle coś z tym jeszcze będę robił to się okaże, jutro już szkoła więc prawdopodobnie nie bede miał już zbytnio czasu na grafikę, przynajmniej na tyle, żeby dodać coś naprawdę konkretnego.

Napisano

bardzo fajnie prezentuje sie kadlob, odnoza juz gorzej, a otoczenie to juz inna bajka wogole, niby ladne, ale jesczze brakuje i to sporo, powalczyl bym na twoim miejscu, dorob jakis teren bo to to wyglada jak z teragena czyli lipnie, pozdro

Napisano

No to kończy się mój bój :) Raczej nie ma sensu na siłę poprawiać w ciągu 3 dni, tym bardziej, że coraz bardziej cisną w szkole. Tak więc zamieszczam efekt końcowy i życzę powodzenia pozostałym uczestnikom:)

--------

 

Maszyny Bojowe - Ciężka Machina Szturmowa

 

Celem pracy było stworzenie pająkopodobnej maszyny o dużych rozmiarach. Starałem się ukazać niszczycielską siłę machiny dodając całkiem spore działo i złożone mechanizmy odnóży. Całość robiona była praktycznie z głowy, szkic koncepcyjny miał jedynie z grubsza pokazać ideę pracy.

 

War Machines - Heavy Assault Machine

 

The aim of the work was to create a great scale spider-like machine. I tried to show the destructional power of the machine by adding quite a big cannon and complex limbs' mechanisms. All was done practically by my mind's eye, concept sketch was only to show the overall idea of work.

 

f04.jpg

Napisano

fajnie fajnie, widac tu ta wielkosc choc nie ma punktu odniesienia :)

zastanawia mnie tylko jak zginaja sie te... "kolana", przegluby ktore sa pod katem prawie prostym, nie za bardzo moge dostrzec jakies mechanizmy, czy to elektryczne, parowe czy pneumatyczne. :)

pozdro

Napisano

fajny render ! jedyne co mógłbyś jeszcze poprawić (to chyba bez wiekszych problemów mógłbyś zrobić to dopracować podłoże - teraz jest za proste i jakiaś nierównomierna powierchnia by tu bardzo poprawiła odbiór. pozdrawiam i gratulacje z ukończenia pracy !

p.s. te szpile to by się wbijały do ziemi co raczej utrudniałoby mu chodzenie - powinny być badziej "słoniowate" zakończenia

Napisano

Dostałem nominację, więc korzystając z faktu, że w końcu zmieniłem sprzęt, postanowiłem jeszcze raz wyrenderować całość -w większej rozdziałece i z lekką poprawką terenu:)

 

machina.jpg




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności