Lucas Napisano 26 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 26 Sierpień 2005 A co sądzicie o tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 26 Sierpień 2005 Share Napisano 26 Sierpień 2005 już jest lepiej: IMHO widać jak duża i masywna jest ta machina. ale...: 1. kadr powinien być w proporcjach 16:9 (Panoramic) 2. raczej zachód słońca i promienie przenikajace przez nogi albo korpus machiny 3. oświetl spód machiny bo tak to jedna ciemna plama. chyba tyle :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano 26 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 26 Sierpień 2005 Zachód słońca to może być niezły pomysł, a spód jest teraz taki ciemny bo GI wylaczylem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 28 Sierpień 2005 Share Napisano 28 Sierpień 2005 heh foty oraz ten dym mi troche przypomniał War of the Worlds ( oczywiscie to nowe ) no niby pojazdy nie takie same ale tam też wypuszczał takie dymy przed atakiem :D ( ładny ten twój pojazd ale jakoś dziewnie pusto :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano 29 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 29 Sierpień 2005 Drobny update, lekka poprawka kadru, poza tym dodałem kurz pod maszyną. Nawet bym coś jeszcze dodał, tylko nie za bardzo mam pomysł co. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 30 Sierpień 2005 Share Napisano 30 Sierpień 2005 Lucas -> jako, że masz jeszcze trochę czasu proponuję co następuje: dorzucić po lewej jakąś skałę, np. żeby pająk się na niej 2 odnóżami opierał, trochę go pochylić do przodu i podnieść cel na, na który patrzy kamera. Trochę zmniejszyć FOV. Mogłoby to dodać trochę pikanterii scenie. Na materiał skały można wrzucić cellularowy bump (fractal chips). Pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 30 Sierpień 2005 Share Napisano 30 Sierpień 2005 ja bym troszkę podniszczeył te silniczki ( takie butle ) co pająk ma pod sobą, po wyrużnają sie, pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZiBi_PL Napisano 30 Sierpień 2005 Share Napisano 30 Sierpień 2005 ja bym jeszcze dodal wglebienia w miejscach gdzie sa "pazuty" jego konczyn :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giorgione Napisano 31 Sierpień 2005 Share Napisano 31 Sierpień 2005 wzbogaciłbym bardziej odnóża - jak w wild wild west :) pozdr giorgione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano 31 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 31 Sierpień 2005 Czy w ogóle coś z tym jeszcze będę robił to się okaże, jutro już szkoła więc prawdopodobnie nie bede miał już zbytnio czasu na grafikę, przynajmniej na tyle, żeby dodać coś naprawdę konkretnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 31 Sierpień 2005 Share Napisano 31 Sierpień 2005 bardzo fajnie prezentuje sie kadlob, odnoza juz gorzej, a otoczenie to juz inna bajka wogole, niby ladne, ale jesczze brakuje i to sporo, powalczyl bym na twoim miejscu, dorob jakis teren bo to to wyglada jak z teragena czyli lipnie, pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano 27 Wrzesień 2005 Autor Share Napisano 27 Wrzesień 2005 No to kończy się mój bój :) Raczej nie ma sensu na siłę poprawiać w ciągu 3 dni, tym bardziej, że coraz bardziej cisną w szkole. Tak więc zamieszczam efekt końcowy i życzę powodzenia pozostałym uczestnikom:) -------- Maszyny Bojowe - Ciężka Machina Szturmowa Celem pracy było stworzenie pająkopodobnej maszyny o dużych rozmiarach. Starałem się ukazać niszczycielską siłę machiny dodając całkiem spore działo i złożone mechanizmy odnóży. Całość robiona była praktycznie z głowy, szkic koncepcyjny miał jedynie z grubsza pokazać ideę pracy. War Machines - Heavy Assault Machine The aim of the work was to create a great scale spider-like machine. I tried to show the destructional power of the machine by adding quite a big cannon and complex limbs' mechanisms. All was done practically by my mind's eye, concept sketch was only to show the overall idea of work. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesoledi Napisano 28 Wrzesień 2005 Share Napisano 28 Wrzesień 2005 fajnie fajnie, widac tu ta wielkosc choc nie ma punktu odniesienia :) zastanawia mnie tylko jak zginaja sie te... "kolana", przegluby ktore sa pod katem prawie prostym, nie za bardzo moge dostrzec jakies mechanizmy, czy to elektryczne, parowe czy pneumatyczne. :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano 28 Wrzesień 2005 Autor Share Napisano 28 Wrzesień 2005 No na "kolanach" są mechanizmy pneumatyczne, tu slabo widac, ale na wcześniejszych renderach w fazie produkcji widać to dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asfalton Napisano 28 Wrzesień 2005 Share Napisano 28 Wrzesień 2005 czesc wydaje mi sie ze nogi by mogly byc bardziej zakryte, a ziemia powinna sie napadac pod girami :), a korpus jest cool Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 28 Wrzesień 2005 Share Napisano 28 Wrzesień 2005 fajny render ! jedyne co mógłbyś jeszcze poprawić (to chyba bez wiekszych problemów mógłbyś zrobić to dopracować podłoże - teraz jest za proste i jakiaś nierównomierna powierchnia by tu bardzo poprawiła odbiór. pozdrawiam i gratulacje z ukończenia pracy ! p.s. te szpile to by się wbijały do ziemi co raczej utrudniałoby mu chodzenie - powinny być badziej "słoniowate" zakończenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano 16 Październik 2005 Autor Share Napisano 16 Październik 2005 Dostałem nominację, więc korzystając z faktu, że w końcu zmieniłem sprzęt, postanowiłem jeszcze raz wyrenderować całość -w większej rozdziałece i z lekką poprawką terenu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi