Mkbart Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 Witam, chciałbym pokazać mój projekt kanapy. Jestem początkujący i mam 13 lat, więc nie jest to zbyt wielkie dzieło :D. Render Vray, model 3ds Max 7.
ZiBi_PL Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 dziwnie to wyglada. niepodoba mi sie ten trojkat. na dolnych jego rogach widac kanciastosc. kanapa wydaje sie byc strasznie twarda. material taki ponury :P mogles dac skore albo cos w polyskliwego :) No i te poduszki wygladaja jak dmuchane.
chveti Napisano 26 Czerwiec 2005 Napisano 26 Czerwiec 2005 pomyśl jak na tym by się opierało , lędźwiowa część się opiera a reszta?
HEKTOR Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 Witam! Może to dziwne ale mnie się podoba :), sam bym chciał taką kanapę w domu, mimo że trochę może być nie wygodna, ale ogólnie pomysł super. Modeling też nie najgorszy, ucz się dalej i przede wszystkim się nie poddawaj! Pozdrawiam!
JunioR Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 Niewygodna jest ta kanapa a nad poduszkami to mogłeś sie bardziej postarac( chociarz moze tak miało być)
wizz Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 Po zbadaniu twoich pracek z twojej www myślę że masz dobre pomysły :) jednakże ten nie należy do udanych ;/
Ufol Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 wam może i nie ale ja zawsze byłem inny, mi sie nawet podoba, tylko tego trójkąta bym bardziej w strone koła zrobił i tyle. Ktoś tam napisał że materiał ponury... mnie to on raczej czekolade przypomina :P dobre na początek pozdr PS jak to jest że ja od kopa zaczełem robić brdziej skomplikowane obiekty i jakoś nie miałem z nimi wielkich problemów za to ze światłem nigdy sobie nie mogłem poradzić... a tu co widzę? początkujący zrobił prosty model ale takie światło nad którym bym się męczył chyba wieki