wesoledi Napisano 21 Sierpień 2005 Napisano 21 Sierpień 2005 w pierwszej chwili mialem ochote napisac rozprawke ale sie powstrzymalem, powiem krotko: masz bardzo ciekawy pomysl, gorzej niestety w wykonaniem, proponuje Ci zaczac od nowa. piwnica -> wyposarzenie -> zrobic balagan -> dodac jakies straszydla -> zalac dam Ci kilka referek: http://www.wawel.krakow.pl/o_piwnica.jpg http://www.wawel.krakow.pl/o_piwrez.jpg http://www.ssb.strefa.pl/dsn/piwnica01.jpg http://www.rpi.edu/~finkej/93SecondAve/Basement/ http://www.olamgadol.pwp.blueyonder.co.uk/princelet%20street%20basement%20kitchen.jpg http://www.newton-membranes.co.uk/solutions/basement-waterproofing-case-studies/basement-dig-out/images/basement-dug-out.jpg http://www.acoustics.hut.fi/~unski/pics/Smeds%20old%20owen_0.jpg http://www.acoustics.hut.fi/~unski/pics/Smeds'%20old%20owen.jpg
patry Napisano 22 Sierpień 2005 Autor Napisano 22 Sierpień 2005 zrobiłem następnego rendera i będę go jeszcze aktualizował ( wygraliście !!!!!!! ) na razie to mam spiepszony up-load.
Leleń Napisano 22 Sierpień 2005 Napisano 22 Sierpień 2005 no ale nie rob samego render, pobaw sie modelami swiatlami etc... gratuluje madrej decyzji. powodzenia pozdr
patry Napisano 23 Sierpień 2005 Autor Napisano 23 Sierpień 2005 "wyprostowałem" nogi gostka, dodałem następnego stworka i trochę jeszczę eksperymentuję ze światłami. Niestety teksturek nie będę poprawiał bo nie wiem gdzie szukać !!!!! ( może coś pokombinuję z UVW Map'em żeby lepiej wyglądały ??? ) ????
hkropinski Napisano 23 Sierpień 2005 Napisano 23 Sierpień 2005 od tekstur zacznij bo są najgorsze z pracy. a wystarczy tylko ruszyć się do innego działu http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=1466
KoMic Napisano 24 Sierpień 2005 Napisano 24 Sierpień 2005 hkropinski--> heheheeh sam jestem stalym bywalcem tego dzialu,, no jesli nie robie sobie ich sam: ]
patry Napisano 24 Sierpień 2005 Autor Napisano 24 Sierpień 2005 http://www.biurko3d.republika.pl/piwnica_zero_osiem.jpg tutaj dodałem jednego stworka i trochę pokombinowałem z oświetleniem. W następnym renderze poprawię teksturki i żarówkę
Leleń Napisano 24 Sierpień 2005 Napisano 24 Sierpień 2005 słaboooooooo jest o wiele za malo "o", powinno byc - slabooooooooooooooooooooooo!!! i to nawet bardzo, niewiem czy cos pomoze jak napisze pracuj dalej:/ niewiem juz co o tym myslec, moze wez jakis prostszy temat np.: moment krytyczny: tetris. przemysl to. pozdr
patry Napisano 24 Sierpień 2005 Autor Napisano 24 Sierpień 2005 ale moglibyscie powiedziec co jest slaboooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo??????????????????????????
wesoledi Napisano 24 Sierpień 2005 Napisano 24 Sierpień 2005 patry, pytasz sie co zmienic, juz Ci napisali nie raz, zamiast gadac "cooooo" i dawac "updaty" wez sie porzadnie za robote. albo zanij wymieniac elementy na nowe, albo zacznij od pcozatku, zdarzysz, wiesz juz mniej wiecej jak pracowac wiec dasz rade, troche samokrytyki! http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=262555&postcount=70 http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=261354&postcount=58 http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=262037&postcount=61
Leleń Napisano 24 Sierpień 2005 Napisano 24 Sierpień 2005 no to moze ja cos poradze: 1. woda. najlepiej uzyj do tego jakiegos plugina, polecam Dreamscape http://www.afterworks.com/DreamScape.asp (moze i on jest na morze;) ale jak dobrze podlubiesz to i zrobisz wode w piwnicy) 2. teksturki. mozesz sobie zalatwic Total Textures, albo Gnomona, i tu polecam Gnomona Planks&Panels, nada sie perfekcyjnie do Twojej pracki:) 3. render. uzywaj brazila http://www.splutterfish.com/ nie dosc ze szybciej bedzie renderowal (niz te twoje 5godz) to i lepiej, obsluga nie jest trudna, a tutkow jest pelno, a jesli dalej nic, to wal na gg... 4. butelki. uzyj na nich jakiegos sensownego materialu szkla http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs57/szklo.htm 5. bump. uzywaj bumpow to nie jest trudne http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs84/texbump.htm 6. proporcje. musisz na to zwracac szczegolna uwage, ja zawsze biore jeden przedmiot (u Ciebie bym wzial tego ludzika) i porownywal z nim wielkosci innych obiektow np: klamki, glowy, butelki etc. 7. nakladanie textur. jesli niewiesz jak sie naklada poszukaj na forum o unwrap uvw juz pare osob zrobilo o tym videotutoriale napewno bys sie z nich czegos nauczyl, jesli to nie zadziala mozesz uzyc modyfikatora texture layers, bardzo prosty i przyjemny. 8. okno. jakim cudem tam jest okno? no chyba ze jest to nadwor i te drzwi tez prowadza nadworek, a jesli jest tam jakis pokoj to bezsensownie bylo tam dawanie okna. 9. klimat. moze bys zrobil jakies dlugie rece co lapia tego ludzika za noge i on sie (prawie) przewraca, nadalo by to troszke groozy:D 10. swiatla. jesli bys nabyl tego brazila to o swiatla sie nawet nie musisz martwic jedno wystarczy, a jesli bedziesz ciagnac to scanline to zrob jakos sensownie te swiatla, niewiem jak by to napisac... probuj, trening czyni mistrza i sie nie zalamuj ze jest cienka praca walcz dalej a mozliwe ze zrobisz prace godna zlotek galerii;) powodzenia pozdr....
Leru Napisano 24 Sierpień 2005 Napisano 24 Sierpień 2005 patry -> na prawdę nikogo nie obchodzi czy Ty jesteś początkujący czy nie. Zwycięzcy nie będą wybierani za to czy mają doświadczenie jedno czy pięcio letnie. Zachowuj się, a nie ciągle piszesz COOOOOOOOOOOOOO i !!!!!!!!!!!!!!!!!!!. To nie jest gadu-gadu. Na tym forum sa i czasem tu zaglądają poważni ludzie i jak widzą takie coś to pewnie niedobrze im się robi. I nie zakładaj wątków z durnymi pytaniami po całym forum. Jeśli masz jakieś wątpliwości to używaj przyciku SZUKAJ albo pisz do jednego z moderatorów. Upominam Cię. Do reszty Panów (szczególne hkropinskiego i Lelenia): dajcie sobie spokój z takimi chamskimi docinkami, forum nie jest miejscem do takich rozmów. Przestańcie rozwijać durne OT i nie przepraszajcie ciągle za nie jeśli robicie to z pełną premedytacją.
patry Napisano 29 Sierpień 2005 Autor Napisano 29 Sierpień 2005 następny render !!!!! http://www.biurko3d.republika.pl/piwnica_zero_dziewiec.jpg
tweety Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 1. woda. najlepiej uzyj do tego jakiegos plugina, polecam Dreamscape http://www.afterworks.com/DreamScape.asp (moze i on jest na morze ale jak dobrze podlubiesz to i zrobisz wode w piwnicy) 2. teksturki. mozesz sobie zalatwic Total Textures, albo Gnomona, i tu polecam Gnomona Planks&Panels, nada sie perfekcyjnie do Twojej pracki 3. render. uzywaj brazila http://www.splutterfish.com/ nie dosc ze szybciej bedzie renderowal (niz te twoje 5godz) to i lepiej, obsluga nie jest trudna, a tutkow jest pelno, a jesli dalej nic, to wal na gg... 4. butelki. uzyj na nich jakiegos sensownego materialu szkla http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs57/szklo.htm 5. bump. uzywaj bumpow to nie jest trudne http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs84/texbump.htm 6. proporcje. musisz na to zwracac szczegolna uwage, ja zawsze biore jeden przedmiot (u Ciebie bym wzial tego ludzika) i porownywal z nim wielkosci innych obiektow np: klamki, glowy, butelki etc. 7. nakladanie textur. jesli niewiesz jak sie naklada poszukaj na forum o unwrap uvw juz pare osob zrobilo o tym videotutoriale napewno bys sie z nich czegos nauczyl, jesli to nie zadziala mozesz uzyc modyfikatora texture layers, bardzo prosty i przyjemny. 8. okno. jakim cudem tam jest okno? no chyba ze jest to nadwor i te drzwi tez prowadza nadworek, a jesli jest tam jakis pokoj to bezsensownie bylo tam dawanie okna. 9. klimat. moze bys zrobil jakies dlugie rece co lapia tego ludzika za noge i on sie (prawie) przewraca, nadalo by to troszke groozy 10. swiatla. jesli bys nabyl tego brazila to o swiatla sie nawet nie musisz martwic jedno wystarczy, a jesli bedziesz ciagnac to scanline to zrob jakos sensownie te swiatla, niewiem jak by to napisac... probuj, trening czyni mistrza i sie nie zalamuj ze jest cienka praca walcz dalej a mozliwe ze zrobisz prace godna zlotek galerii powodzenia pozdr.... tak dużo pożytecznych informacji, tak dużo podanych na tacy linków i sposobów "zaczepienia" aby poprawić tą pracę, a Ty wrzucasz tylko render z inną teksturą na ścianie?? czy w ogóle czytasz czasami te posty? czy wogóle kliknąłeś na jakikolwiek link?? przejrzałeś jakiekolwiek inne prace z tytułu "basement": czego ty od nas wymagasz? abyśmy napisali ci: weź myszkę i jedź w lewo a potem w prawo?? to Twoja praca i to Ty masz stwierdzić czy render powali kogoś na kolana!
patry Napisano 7 Wrzesień 2005 Autor Napisano 7 Wrzesień 2005 czy uważacie, że moja praca jest za ciemna, za jasna czy w sam raz ???
mentaller Napisano 7 Wrzesień 2005 Napisano 7 Wrzesień 2005 czy uważacie, że moja praca jest za ciemna, za jasna czy w sam raz ??? to wszystko zalezy od ciebie i od twojej wizji konceptu ;]. jednakże wdług mnie jest za ciemna ;P. p.s. ja proponuję wszystkim się wyluzować - po co szargać sobie nerwy ?
patry Napisano 13 Wrzesień 2005 Autor Napisano 13 Wrzesień 2005 dzięki mentaller, spytałem się o to czy jest za jasna czy za ciemna bo mam złabej jakości monitor LCD i nie wiem jak to wygląda na pożądnych maszynach. Mam pomysł co zrobić w następnym renderze, to on - - trochę pojaśnię scenę - zrobię trabinę i piłę do metalu - (najtrudniejsze) zrobię jakiegoś nie wiem anioła stróża króry przyszedł odebrać duszę temu gostkowi co ucieka I co podoba się ??????
Leleń Napisano 13 Wrzesień 2005 Napisano 13 Wrzesień 2005 czy nie lepiej poprawiac to co jest niz robic nowe? "kupa z wisienka dalej bedzie kupa..."
patry Napisano 13 Wrzesień 2005 Autor Napisano 13 Wrzesień 2005 niestety nie będę poprawiał bo nie wiem co poprawic ( dla mnie czyli żółtodzioba, wszystkie modele są dobre, a texturki średnie)
tweety Napisano 13 Wrzesień 2005 Napisano 13 Wrzesień 2005 http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=264797&postcount=70 jakbyś się zastosował do tych rad to wiedziałbyś co poprawić.
patry Napisano 27 Wrzesień 2005 Autor Napisano 27 Wrzesień 2005 TU JUŻ DAJE OSTATECZNĄ PRACĘ http://www.biurko3d.republika.pl/piwnica_czy_pieklo.jpg
thorgal Napisano 27 Wrzesień 2005 Napisano 27 Wrzesień 2005 .................... po prostu nie wiem co moge ci powiedziec Przesledzilem ten watek od poczatku do konca i naprawde nie widze zastosowania sie do rad chlopakow.. a sa naprawde bardzo szegolowe.. ja wiem ze kazdy ma swoja koncepcje tego wszystkiego ale... nikt nie chce dla ciebie zle.. mimo iz jest to bitwa ludzie tutaj staraja sobie pomagac.. PS.. mam nadzieje ze to jednak nie jest twoja ostateczna wersja!! z tego co mi wiadomo jeszcze jest kilka dni wiec DZIAŁAJ!! powodzenia
tweety Napisano 27 Wrzesień 2005 Napisano 27 Wrzesień 2005 nic nie wyniosłeś z naszych porad, a szkoda bo często z nawet najbardziej ochydnego rendera, można zrobić piekne dzieło godne Złotej Galerii... Polecam lekturki: http://67.15.36.49/team/Tutorials/Building_ferenc/building_p1.asp http://67.15.36.49/team/Tutorials/centuried_street/street_01.asp http://67.15.36.49/team/Tutorials/stay_awhile/stay01.asp i coś z tzw. "fotorelizmu", którego niestety brakło w towjej pracy: http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dwork.php?md=sa&id=22 Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi