Skocz do zawartości

Moment krytyczny: Piwnica czy Piekło?


Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 78
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

"wyprostowałem" nogi gostka, dodałem następnego stworka i trochę jeszczę eksperymentuję ze światłami. Niestety teksturek nie będę poprawiał bo nie wiem gdzie szukać !!!!! ( może coś pokombinuję z UVW Map'em żeby lepiej wyglądały ??? ) ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słaboooooooo

 

jest o wiele za malo "o", powinno byc - slabooooooooooooooooooooooo!!! i to nawet bardzo, niewiem czy cos pomoze jak napisze pracuj dalej:/ niewiem juz co o tym myslec, moze wez jakis prostszy temat np.: moment krytyczny: tetris. przemysl to. pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patry, pytasz sie co zmienic, juz Ci napisali nie raz, zamiast gadac "cooooo" i dawac "updaty" wez sie porzadnie za robote.

albo zanij wymieniac elementy na nowe, albo zacznij od pcozatku, zdarzysz, wiesz juz mniej wiecej jak pracowac wiec dasz rade, troche samokrytyki!

 

http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=262555&postcount=70

http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=261354&postcount=58

http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=262037&postcount=61

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to moze ja cos poradze:

 

1. woda. najlepiej uzyj do tego jakiegos plugina, polecam Dreamscape http://www.afterworks.com/DreamScape.asp (moze i on jest na morze;) ale jak dobrze podlubiesz to i zrobisz wode w piwnicy)

2. teksturki. mozesz sobie zalatwic Total Textures, albo Gnomona, i tu polecam Gnomona Planks&Panels, nada sie perfekcyjnie do Twojej pracki:)

3. render. uzywaj brazila http://www.splutterfish.com/ nie dosc ze szybciej bedzie renderowal (niz te twoje 5godz) to i lepiej, obsluga nie jest trudna, a tutkow jest pelno, a jesli dalej nic, to wal na gg...

4. butelki. uzyj na nich jakiegos sensownego materialu szkla http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs57/szklo.htm

5. bump. uzywaj bumpow to nie jest trudne http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs84/texbump.htm

6. proporcje. musisz na to zwracac szczegolna uwage, ja zawsze biore jeden przedmiot (u Ciebie bym wzial tego ludzika) i porownywal z nim wielkosci innych obiektow np: klamki, glowy, butelki etc.

7. nakladanie textur. jesli niewiesz jak sie naklada poszukaj na forum o unwrap uvw juz pare osob zrobilo o tym videotutoriale napewno bys sie z nich czegos nauczyl, jesli to nie zadziala mozesz uzyc modyfikatora texture layers, bardzo prosty i przyjemny.

8. okno. jakim cudem tam jest okno? no chyba ze jest to nadwor i te drzwi tez prowadza nadworek, a jesli jest tam jakis pokoj to bezsensownie bylo tam dawanie okna.

9. klimat. moze bys zrobil jakies dlugie rece co lapia tego ludzika za noge i on sie (prawie) przewraca, nadalo by to troszke groozy:D

10. swiatla. jesli bys nabyl tego brazila to o swiatla sie nawet nie musisz martwic jedno wystarczy, a jesli bedziesz ciagnac to scanline to zrob jakos sensownie te swiatla, niewiem jak by to napisac... probuj, trening czyni mistrza i sie nie zalamuj ze jest cienka praca walcz dalej a mozliwe ze zrobisz prace godna zlotek galerii;) powodzenia pozdr....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patry -> na prawdę nikogo nie obchodzi czy Ty jesteś początkujący czy nie. Zwycięzcy nie będą wybierani za to czy mają doświadczenie jedno czy pięcio letnie. Zachowuj się, a nie ciągle piszesz COOOOOOOOOOOOOO i !!!!!!!!!!!!!!!!!!!. To nie jest gadu-gadu. Na tym forum sa i czasem tu zaglądają poważni ludzie i jak widzą takie coś to pewnie niedobrze im się robi. I nie zakładaj wątków z durnymi pytaniami po całym forum. Jeśli masz jakieś wątpliwości to używaj przyciku SZUKAJ albo pisz do jednego z moderatorów. Upominam Cię.

 

Do reszty Panów (szczególne hkropinskiego i Lelenia):

dajcie sobie spokój z takimi chamskimi docinkami, forum nie jest miejscem do takich rozmów. Przestańcie rozwijać durne OT i nie przepraszajcie ciągle za nie jeśli robicie to z pełną premedytacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. woda. najlepiej uzyj do tego jakiegos plugina, polecam Dreamscape http://www.afterworks.com/DreamScape.asp (moze i on jest na morze ale jak dobrze podlubiesz to i zrobisz wode w piwnicy)

2. teksturki. mozesz sobie zalatwic Total Textures, albo Gnomona, i tu polecam Gnomona Planks&Panels, nada sie perfekcyjnie do Twojej pracki

3. render. uzywaj brazila http://www.splutterfish.com/ nie dosc ze szybciej bedzie renderowal (niz te twoje 5godz) to i lepiej, obsluga nie jest trudna, a tutkow jest pelno, a jesli dalej nic, to wal na gg...

4. butelki. uzyj na nich jakiegos sensownego materialu szkla http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs57/szklo.htm

5. bump. uzywaj bumpow to nie jest trudne http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs84/texbump.htm

6. proporcje. musisz na to zwracac szczegolna uwage, ja zawsze biore jeden przedmiot (u Ciebie bym wzial tego ludzika) i porownywal z nim wielkosci innych obiektow np: klamki, glowy, butelki etc.

7. nakladanie textur. jesli niewiesz jak sie naklada poszukaj na forum o unwrap uvw juz pare osob zrobilo o tym videotutoriale napewno bys sie z nich czegos nauczyl, jesli to nie zadziala mozesz uzyc modyfikatora texture layers, bardzo prosty i przyjemny.

8. okno. jakim cudem tam jest okno? no chyba ze jest to nadwor i te drzwi tez prowadza nadworek, a jesli jest tam jakis pokoj to bezsensownie bylo tam dawanie okna.

9. klimat. moze bys zrobil jakies dlugie rece co lapia tego ludzika za noge i on sie (prawie) przewraca, nadalo by to troszke groozy

10. swiatla. jesli bys nabyl tego brazila to o swiatla sie nawet nie musisz martwic jedno wystarczy, a jesli bedziesz ciagnac to scanline to zrob jakos sensownie te swiatla, niewiem jak by to napisac... probuj, trening czyni mistrza i sie nie zalamuj ze jest cienka praca walcz dalej a mozliwe ze zrobisz prace godna zlotek galerii powodzenia pozdr....

tak dużo pożytecznych informacji, tak dużo podanych na tacy linków i sposobów "zaczepienia" aby poprawić tą pracę, a Ty wrzucasz tylko render z inną teksturą na ścianie?? czy w ogóle czytasz czasami te posty? czy wogóle kliknąłeś na jakikolwiek link??

przejrzałeś jakiekolwiek inne prace z tytułu "basement":

shop_total.jpg

czego ty od nas wymagasz? abyśmy napisali ci: weź myszkę i jedź w lewo a potem w prawo?? to Twoja praca i to Ty masz stwierdzić czy render powali kogoś na kolana!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki mentaller, spytałem się o to czy jest za jasna czy za ciemna bo mam złabej jakości monitor LCD i nie wiem jak to wygląda na pożądnych maszynach.

Mam pomysł co zrobić w następnym renderze, to on -

- trochę pojaśnię scenę

- zrobię trabinę i piłę do metalu

- (najtrudniejsze) zrobię jakiegoś nie wiem anioła stróża króry przyszedł odebrać duszę temu gostkowi co ucieka

 

I co podoba się ??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....................

 

 

po prostu nie wiem co moge ci powiedziec

Przesledzilem ten watek od poczatku do konca i naprawde nie widze zastosowania sie do rad chlopakow.. a sa naprawde bardzo szegolowe..

ja wiem ze kazdy ma swoja koncepcje tego wszystkiego ale...

 

nikt nie chce dla ciebie zle..

mimo iz jest to bitwa ludzie tutaj staraja sobie pomagac..

 

PS..

mam nadzieje ze to jednak nie jest twoja ostateczna wersja!! z tego co mi wiadomo jeszcze jest kilka dni wiec DZIAŁAJ!!

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie wyniosłeś z naszych porad, a szkoda bo często z nawet najbardziej ochydnego rendera, można zrobić piekne dzieło godne Złotej Galerii...

Polecam lekturki:

http://67.15.36.49/team/Tutorials/Building_ferenc/building_p1.asp

http://67.15.36.49/team/Tutorials/centuried_street/street_01.asp

http://67.15.36.49/team/Tutorials/stay_awhile/stay01.asp

 

i coś z tzw. "fotorelizmu", którego niestety brakło w towjej pracy:

http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dwork.php?md=sa&id=22

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności