Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! Chcę przedstawić robota, którego wystawię do bitwy 3d.Model jest dopiero w początkowym stadium pracy, ale ręce i głowa są juz wymodelowane. Pierwsze rendery:

 

robot9.jpg

  • Odpowiedzi 75
  • Wyświetleń 6,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

tak oczywiście że to WIP to jest dopiero początek samego robota

Napisano
  • Autor

duży update to będzie robot który ma dół jak u czołgu i do tego "pudła" na dole będąrobot3piotr.jpgdoczepione gąsiennice

Napisano

moim zdaniem tors jest za plaski, przez co robot wydaje sie malo mocny ( w przeciwienstwie do podstawy)

Napisano

hmmm jescze głowa jakos dziwnie jest przymocowana (albo raczej niejest) no i rece do wymiany. sa kiepskie i psuja efekt. w sumie to nad calym korpusem bym na twoim miejscu posiedzial lub go przemyslal dokladnie :)

Napisano

witam w Bitwie i powodzenia życzę oraz zdobycia dużej ilości doświadczenia :)

Napisano

powinieneś lepiej przemyśleć łączenia stawowe, bo w tej chwili stawów praktycznie nie ma.

powodzenia

Napisano

Coś mi się widzi, że twoje umiejtności w dziedzinie 3d to też początki. Jeszcze dużo nauki przed tobą. Ale mimo wszystko powodzenia, i owocnej nauki.

Napisano
  • Autor

tak masz rację to jest moja dróga praca jeśli chodzi o modelowanie. Mimo wszystko dzięki

Napisano

na renderze jest lekki glow. albo go za bardzo nie widać,a jak się przyjrzeć to zajmuje sporą część obrazu. rada: zmniejsz go i lekko podnieś mu intęsywność światła, pozdrawiam

Napisano

popatrz jak RA w swojej bitwie zrobił gąsienice , te wyglądają jak z opon.

musisz się jeszcze wiele nauczyć, ale to są początki więc powodzenia ;)

 

pozdr.

Napisano
  • Autor

wiem że są dosyć cienkie jeśli chodzi o modelowanie ale zrobię nowe ramiona gąsiennice, i tors. dzięki

Napisano
  • Autor

wiem wiem postaram się już jutro dać nowy tors i ramiona i z tekstórkami.

Napisano
  • Autor

teraz chiałbym przedstawić wam mój koncept. robot będzie wyjeżdżał z fabryki robotów będzie ona podniszczona teren będzie góżysty

Napisano
  • Autor

duży update teraz robot posiada nowy tłów ramiona i działka następnym update będzie miał nowe gąsienniece

 

robot31.jpg

Napisano

zabierz sie w koncu za te gasienice - zresztą gdzies w tej Bitwie jest jakis wątek z czołgiem i tam są swietne gąsienice, wiec moze cos Ci to pomoze :) (no ale niestety nie pamietam, w którym to było wątku)

mam tez pytanie, co to jest to coś po lewej stronie (najbardziej wystające). czyżby rakieta? jesli tak, to raczej nie jest to dla tego robota najlepsze miejsce do jej odpalenia

i czym są te niebieskie i czerwone światełka ?

Napisano
  • Autor

niebieskie bedą włącznikami pola siłowego ale czerwone są laserami ale zmienią się na niebieskie będą to prądnice za gasienicę sie juz zabrałem choc ma z tym problem bo musze troche kółka napędzającę przeedytować ta rakieta będzie odpalać z opóźnieniem przez co nie trafi w robota

Napisano

teraz juz lepiej niz poprzednio. moze mi sie zdaje ale wszystko jest strasznie wysmothowane

Napisano
  • Autor

nie wysmothowałem tylko dolnej części czołgu,

I powiedzcie mi jak mi idzie jako początkojuncemu?

Napisano
  • Autor

dam wam moje ototczenie jak ono wstępnie będzie wyglądac. Przedstawia ono objekt państwowy który sie broni przed robotami właśnie włącza mu się pole siłowe dałem mu teksturki choć sa dosyc mierne. Prosze o uwagi na temat mojego otoczenia i proszę o jakąś dobrą stronke z tekstórkami. Dziękuję

 

objekt4.jpg

Napisano

Moze zacznij od zmiany wielkości mapowania. To po pierwsze a po drugie więcej detali.

Zobaczymy czy ty będziesz słuchał co się do ciebie mówi, bo hkropinski choć prosi o radę to i tak nie słucha. A co do textur to gdzieś tutaj na forum widziałem linki do stron z texturami. Polecam, dużo dobrego materiału.

Napisano

Te czerwone kule dość dziwnie wyglądają...rakieta z tyłu też jakaś lipna.....ja bym troszkę przemyślał koncept tego robota bo wygląda na razie jak kiepska, ruska zabawka... ta część z napędem gąsienicowym może być ale góra według mnie za bardzo nie pasuje bo jest taka zbyt 'humanoidalna'...może lepiej jakieś kilka chydraulicznych wysięgników, jakaś kamera, działka itp.

Napisano

według mnie powinieneś troszkę bardziej zadbać o "techniczność" tego modelu, więc też przyczepiłbym się do tego dużego smooth'a, rakietki to chyba faktycznie mogę ciut uszkodzić tę machinę:) sam pomysł interesujący, ale jeszcze raz: to są blachy!

Powodzonka i pozdro.

Napisano
  • Autor

już mówiłem tych czerwonych kul nie będzie bedą niebieskie w których będzie gromadzic się energia alelktryczna a rakietki bedą odpalac z opóźnionym startem będzie to pokazane w czasie ataku na ten objekt państwowy

Napisano

popracuj jeszcze nad ta wizja otoczenia, zwlaszcza nad modelem budynku (okna itp) czest to detale czynia prace lepsza

Napisano
  • Autor

oto duży update dodałem w nim gąsienncie i udoskonaliłem glowa ale zmieniam działka. gasiennce dam jeszcze do poprawy.

robot33.jpg

Napisano

NO NO no... Muszę Ci przyznac, że ładnie to wymodelowałeś... Ale trochę za mało rzeczy na tym robociku się znajduje. Moim skromnym zdaniem powinieneś dodać jeszcze ze trzy działka z przodu i oteksturować to "po wojskowemu". Wtedy będzie ładnie wyglądało. Ale póki co modelik w porządku i oby tak dalej :) Mój wątek:http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=17106&page=4&pp=10

Napisano

rzeczy to jest dużo tylko że troche bezsensownych, są jakieś dzyndzle, kolce niepodoba mi sie to, troche wygłodniały ten pojazd przypomina bardziej maszyne do przenoszenia bomb

taka jest moja wypowiedź wcale niemusi sie z nią nikt zgadzać :]

POWODZENIA

Napisano
  • Autor

Oto najnowszy update poprawiłem gąsiennice i prądnice

styczny-> nie wiem jak wygląda robot do przenoszenia bomb ale nie wątpie że ty to wiesz.

I poradzice mi co do tego robota dodać bo mi się juz pomysły kończą. Dziękuję

 

 

robot35.jpg

Napisano
  • Autor

oto siateczka. Skpoiwałem w poprzez zrzut ekranu. nie wiem jak sie robi to w lepszy sposób ale jak sie dowiem to umieszczę ją.

siatka.JPG

Napisano

oto mi chodziło

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności