Tores Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 Proponuję założyć wątek, w którym osoby zajmujące się tworzeniem obiektów do gier lub chcące je robić miałyby możliwość wstawiania tu renderingów modeli oteksturowanych materiałem checker i wykonanym mapowaniem unwarp a znawcy tematu ocenialiby je i wytykali błędy oraz proponowali co można w mapowaniu ulepszyć i czego nie wolno robić. Myślę, że to przydałoby się wielu osobom.
darkelf Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 nie wiem czy w epoce wzglednie automatycznego mapowania to ma sens.
kurt_hectic Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 ja powiem tylko tyle. ze od kad mam plugin : TexLayers nie mam tego prolemu, poza tym, jest maxon body paint, i tam malujesz po modelu, wiec siatka to 2ga rzedna sprawa, wystarczy, ze ja rozlozysz zeby zajmowala 90% powierzchni, a potem malu malu, i nie przejmujesz sie co gdzie i jak,
Tores Napisano 7 Lipiec 2005 Autor Napisano 7 Lipiec 2005 Ponieważ nie mam tego pluginu a mam problem to zapytam się od razu czy dopuszczalne jest żeby kwadraty materiału checker przechodziły w romb lub prostokąt w niektórych sytuacjach. Dodatkowo czy można dopuścić aby było widoczne falowanie takiej szachownicy. Jeżeli tak to w jakim zakresie? Robię teraz model statku i chcę zamapować poszycie. Tak wygląda siatka uv: a tak w perspektywie: Jak widać kwadraty przechodzą w romb. Czy to jest dopuszczalne czy zostawić drugą wersję: Co możecie mi powiedzieć o poprawności tego mapowania?
Leleń Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 kurt_hectic - czy ten plugin naprawde nazywa sie "TexLayers"? Bo nie moge go znalesc na necie...
sartr Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 darkelf - czy ja wiem czy my tam jestesmy juz w epoce automatycznego mapowania...?(albo to ja jestem jescze w epoce kamienia łupanego:))) kurt- a co jak pujdziesz do pracy co niemają maxona i TL???:) tores - naloz sobie deski na ten kadłub to sam sobie poruwnasz jak sie zniekształcają i owiele wiecej sie nauczysz niz jakakolwiek odpowiedź na twojego posta
kurt_hectic Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/205477 texture layers, - polecam sobie "zalatwic" turbotoolkit2
Leleń Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 thx kurt_hectic, a prosto sie to robi, czy miales jakies tutki? (jak uzywales tutki to nie pogniewam sie jesli podasz linka;)). sorki Tores ze nie na temat zbytnio...
Hatred Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 nom ja tez jestem w epoce kamiania lupanego :) ale Empeck namawia coby uzyc wingsa i przy anstepnym modelu chyba tak zrobie :) a kadlub zobacz jak ci bedzie pasowac, jak bys dal na prosto i zawinol na texturce to bedziesz mial malowania troche, jak dasz prosto na texturce a zawiniesz na UV to bedzie mniej subiekcji z malowaniem, najlepiej jak Sartr mowil sprawdz sobei co bedzie latwiejsze i wygodniejsze dla ciebie :)
sartr Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 wings to fajna sprwa jak mowi Hatred - ale ja go uzywam jesynie do organiki, mimo wszystko jak czzeba unwrapowac "boxa" to recznie czeba jechac jak sie chce miec czysta siatke
darkelf Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 e tam, mechanike tez w wingsie mozna bardzo skutecznie unwrapowac. znaczy tak automatycznie ;). a o wzglednosc chodzilo o to, ze jeszcze trzeba te klocki ustawic na teksturze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się