Napisano 7 Lipiec 200519 l Proponuję założyć wątek, w którym osoby zajmujące się tworzeniem obiektów do gier lub chcące je robić miałyby możliwość wstawiania tu renderingów modeli oteksturowanych materiałem checker i wykonanym mapowaniem unwarp a znawcy tematu ocenialiby je i wytykali błędy oraz proponowali co można w mapowaniu ulepszyć i czego nie wolno robić. Myślę, że to przydałoby się wielu osobom.
Napisano 7 Lipiec 200519 l ja powiem tylko tyle. ze od kad mam plugin : TexLayers nie mam tego prolemu, poza tym, jest maxon body paint, i tam malujesz po modelu, wiec siatka to 2ga rzedna sprawa, wystarczy, ze ja rozlozysz zeby zajmowala 90% powierzchni, a potem malu malu, i nie przejmujesz sie co gdzie i jak,
Napisano 7 Lipiec 200519 l Autor Ponieważ nie mam tego pluginu a mam problem to zapytam się od razu czy dopuszczalne jest żeby kwadraty materiału checker przechodziły w romb lub prostokąt w niektórych sytuacjach. Dodatkowo czy można dopuścić aby było widoczne falowanie takiej szachownicy. Jeżeli tak to w jakim zakresie? Robię teraz model statku i chcę zamapować poszycie. Tak wygląda siatka uv: a tak w perspektywie: Jak widać kwadraty przechodzą w romb. Czy to jest dopuszczalne czy zostawić drugą wersję: Co możecie mi powiedzieć o poprawności tego mapowania?
Napisano 7 Lipiec 200519 l kurt_hectic - czy ten plugin naprawde nazywa sie "TexLayers"? Bo nie moge go znalesc na necie...
Napisano 7 Lipiec 200519 l darkelf - czy ja wiem czy my tam jestesmy juz w epoce automatycznego mapowania...?(albo to ja jestem jescze w epoce kamienia łupanego:))) kurt- a co jak pujdziesz do pracy co niemają maxona i TL???:) tores - naloz sobie deski na ten kadłub to sam sobie poruwnasz jak sie zniekształcają i owiele wiecej sie nauczysz niz jakakolwiek odpowiedź na twojego posta
Napisano 7 Lipiec 200519 l http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/205477 texture layers, - polecam sobie "zalatwic" turbotoolkit2
Napisano 7 Lipiec 200519 l thx kurt_hectic, a prosto sie to robi, czy miales jakies tutki? (jak uzywales tutki to nie pogniewam sie jesli podasz linka;)). sorki Tores ze nie na temat zbytnio...
Napisano 7 Lipiec 200519 l nom ja tez jestem w epoce kamiania lupanego :) ale Empeck namawia coby uzyc wingsa i przy anstepnym modelu chyba tak zrobie :) a kadlub zobacz jak ci bedzie pasowac, jak bys dal na prosto i zawinol na texturce to bedziesz mial malowania troche, jak dasz prosto na texturce a zawiniesz na UV to bedzie mniej subiekcji z malowaniem, najlepiej jak Sartr mowil sprawdz sobei co bedzie latwiejsze i wygodniejsze dla ciebie :)
Napisano 7 Lipiec 200519 l wings to fajna sprwa jak mowi Hatred - ale ja go uzywam jesynie do organiki, mimo wszystko jak czzeba unwrapowac "boxa" to recznie czeba jechac jak sie chce miec czysta siatke
Napisano 8 Lipiec 200519 l e tam, mechanike tez w wingsie mozna bardzo skutecznie unwrapowac. znaczy tak automatycznie ;). a o wzglednosc chodzilo o to, ze jeszcze trzeba te klocki ustawic na teksturze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto