Skocz do zawartości

scena 3D: budyneczek w lesie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

To mój pierwszy raz... tzn pierwsza praca jaką zamieszczam.

Powiedzmy, że jestem jeszcze początkujący (może mnie mniej zjedziecie:)

Wizualizacja robiona dla zabicia czasu nie dla zbicia kasy, jeszcze za słaby jestem aby robić "to" komercyjnie, heheh. Całość wykonana w 3 dni, więc czasu miałem mało aby bawić sie w szczegóły.

modelowanie: 3dmax, materiały i render: vue5 infinite

czas renderingu:15h34min heheh ale to ja coś skopałem

Robione na: AMD 2200XP, nVIDIA GeForce FX5900XT,RAM 512

Pozdrawiam wszystkich i czekam na krytykę (jest co!), dzielnie wszystko na klatę przyjmę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

witam, maras (myslalem ze jaras zmienil nicka), pracka nawet dobra, 1 jaka umieszczasz jesli by to byla 1 jaka zrobiles to by byla rewelacyjna;) pozdr i zycze powodzenia w dalszych pracach

ps. samochod tez w 3ds?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem spoko. Niektórzy za takie biorą kase, ci cwani nawet niezłą. Otoczenie troche odstaje kolorystyką od budynku, słaba textura dachu. Odbicia w oknach takie sobie. Pierwsze wrażenie robi dobre. Powodzenia w dalszych wizualkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za pierwsze komentarze.

Co do tekstury dachu to faktycznie kieprawa, natomiast odbicia w oknach to było coś z czym najwiecej walczyłem no i wyszło jak wyszło.

Leleń -> tak, zrobiony w 3ds jakis czas temu, nadaje sie tylko jak go widać z baaardzo daleka (zresztą nie ma tyłu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra zajmowałem się tym przez rok więc parę rad jeśli chcesz

- vizka za mało "szczęśliwa" - więcej światła, koloru, cienie są za mocne - w ogóle nie widać GI.