Skocz do zawartości

scena 3D: budyneczek w lesie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

To mój pierwszy raz... tzn pierwsza praca jaką zamieszczam.

Powiedzmy, że jestem jeszcze początkujący (może mnie mniej zjedziecie:)

Wizualizacja robiona dla zabicia czasu nie dla zbicia kasy, jeszcze za słaby jestem aby robić "to" komercyjnie, heheh. Całość wykonana w 3 dni, więc czasu miałem mało aby bawić sie w szczegóły.

modelowanie: 3dmax, materiały i render: vue5 infinite

czas renderingu:15h34min heheh ale to ja coś skopałem

Robione na: AMD 2200XP, nVIDIA GeForce FX5900XT,RAM 512

Pozdrawiam wszystkich i czekam na krytykę (jest co!), dzielnie wszystko na klatę przyjmę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

witam, maras (myslalem ze jaras zmienil nicka), pracka nawet dobra, 1 jaka umieszczasz jesli by to byla 1 jaka zrobiles to by byla rewelacyjna;) pozdr i zycze powodzenia w dalszych pracach

ps. samochod tez w 3ds?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem spoko. Niektórzy za takie biorą kase, ci cwani nawet niezłą. Otoczenie troche odstaje kolorystyką od budynku, słaba textura dachu. Odbicia w oknach takie sobie. Pierwsze wrażenie robi dobre. Powodzenia w dalszych wizualkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za pierwsze komentarze.

Co do tekstury dachu to faktycznie kieprawa, natomiast odbicia w oknach to było coś z czym najwiecej walczyłem no i wyszło jak wyszło.

Leleń -> tak, zrobiony w 3ds jakis czas temu, nadaje sie tylko jak go widać z baaardzo daleka (zresztą nie ma tyłu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra zajmowałem się tym przez rok więc parę rad jeśli chcesz

- vizka za mało "szczęśliwa" - więcej światła, koloru, cienie są za mocne - w ogóle nie widać GI.

Od takich vizek wymaga się żeby chciało się mieszkać w takim budynku. W photoshopie pododawaj kwiatki, trawę podmień na zdjęcie itp.

- daj trochę oddechu na górze - jest za ciasny kadr, więcej nieba(niebo jaśniejsze przy horyzoncie a ciemne na górze)

- odbicia w oknach: ja to robię tak, że renderuję same odbicia np innych budynków, ulic itp bez tła, następnie w fotoszopie nakładam na okna zdjęcie pejzażyku multiply czy overlay żeby spod niego było widać odbicia

- dodatkowo zrób sobie w Szopie firanki bo fajosko wyglądają i okna nie som puste

-pierdoły pododawaj: miejsca parkingowe, latarenki, doniczki z kfiatuszkami

- na miejscach parkingowqych oczywiście dużo samochodów, ludzi - no przecież to takie wspaniałe miejsce będzie że ludzie będą drzwiami i oknami walić...;)

-a jak się w górze zrobi więcej miejsca to z boku po prawej na górze daje się gałąź że np tam pod drzewem se stanęliśmy i se zdjęcie pykneliśmy to się PROFESJONALNIE;) to nazywa się ZWIS.

ja te uwagi to tak tylko jakbyś miał pracowac dla jakiejś firmy co robi takie rzeczy

ps. WAŻNE! Linie pionowe mają być pionowe to ważne dla architekta

wybierz kamerę, prawym klawiszem na vievporcie i apply camera correction modifier - albo camera i target na tym samym poziomie

 

powodzonka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gutekfiutek -> dzięki za cenne rady, widzę że sporo można uzyskać w samym shopie zwłaszcza jak jest mało czasu na modelowanie

Kulki -> przesadziłem z oświetleniem (zdecydowanie za mocne), mogłem też przepuścić przez coś światło aby uszyskać na domku cienie drzew no ale jak to mawiają: now after birds;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności