Skocz do zawartości

interface maxa


clown

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

o co ci chodzi sansserif daj mi spokuj nie robie nikomu na zlosc grzecznie zapytałem a to ze jestem lamerem jesli chodzi o 3d to nie znaczy ze mozesz sie czepiac o byle co

 

p.s sory ze nie jestem takim super grafikiem i znawca jak ty sansserif!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

>: [

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o co ci chodzi sansserif daj mi spokuj nie robie nikomu na zlosc grzecznie zapytałem a to ze jestem lamerem jesli chodzi o 3d to nie znaczy ze mozesz sie czepiac o byle co

 

p.s sory ze nie jestem takim super grafikiem i znawca jak ty sansserif!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>: [

 

Clown: zajrzyj tutaj: http://www.max3d.pl/forum/search.php?searchid=380854

jestes tutaj od 25-06-2005 a już masz na koncie kilkanaście tematów. większośc z nich dotyczy teego samego. po porstu zapoznaj się z zasadami zadawania pytań!

 

4. Nie zamierzamy poświęcać swojego czasu na odpowiedzi ludziom niechętnym do samodzielnego myślenia - odróbcie więc

swoją pracę domową zanim zadacie jakiekolwiek pytanie - przeszukajcie manuale, FAQ, www, zapytajcie doświadczonych przyjaciol.

i zaprawdę powiadam ci przestan sie złościc :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki chłopaki moze i nie jesteem całkiem wporzadku ale przynajmniej staram sie byc miły a jesli chodzi o interface to dalej nie daliscie mi odpowiedzi a w helpie za nic nie moge go znalezc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ow fu**!! tweety jak dales tego linka i luknelem na autora(ow??) tematow to tak sie usmialem ze no nie moge co za ludzie :) aha i na przyszlosc na forum w prawym gornym rogu pisze SZUKAJ i jest ta opcja w brew pozorom bardzo przydatna :)

pzodro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach