Skocz do zawartości

Scena 3D: stanowisko komputerowe


Huter

Rekomendowane odpowiedzi

Ehhhh ... kiedyś siedziałem w maxie i po połowie rocznej przerwie wracam kontynuując naukę ... postanowiłem sobie wymodelować stanowisko komputerowe ... myślę, że jak na mój niski stan wiedzy i umiejętności całkiem dobrze mi idzie...

 

kilka słów, prosiłbym by się nie czepiać:

 

-> Wiem, że nie ma okablowania

-> Klawiatury (mam jej dość :P, jak zrobire wszystko to może wymodeluje nową :) )

-> Zielonego światełka przy jednostce centralnej (zapomniałem glow :( )

-> Tekstura podłogi ulegnie wymianie :]

 

W sumie tyle ... liczę na waszą pomoc i o ocenę ... tylko mam prośbę ... jestem ciągle nowicjuszem z odrobiną wiedzy ... jeśli macie jakieś propozycje to nie pogniewałbym się jak byście choć ogólnie opisali wykonanie waszej propozycji :)

 

kk11.jpg

 

 

Edit:

 

Postanowiłem w pierszym poście załączać aktualną udostępniana wersję :), bez zmiany wyświetlania pierwotnej wersji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 202
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

sądzę, ze jak masz kasęna maxa to tym bardziej masz kasę na vraya, ale wracając do pracy: pomysł dobry ( zwłaszcza z plakatami ) ale wykonanie mniej... zmień światła usuń glowa ( tak mi się wydaje, że na żarówce jest glow ), daj leprze tekstury, nogi stołu i krzesła wyglądają strasznie płasko, no ale jesteś początkujący więc można przeboleć resztę błędów, pozdrawiam i życzę powodzenia w nauce ;-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POP: Warrior Within - moje klimaty, jeee:) a tak to: zmiejsz oparcie na siedzeniu (nie proporcjonalne). monitorowi daj wiekszy zad (bo sa albo duze albo plaskie, pewnie chcesz duzego), tej szafki tak nie wygladzaj, zmien texturki i bedzie naprawde git.. choc juz teraz jest nawet dobrze. pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach