Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano
  • Autor

Helo helo:D, ciesze sie ze wam sie podoba, nie moglem w zaden sposob znalesc odpowiednich tekstur skory, po wielu prubach skanowania wlasnej glowy(avatar), nieoczekiwanie moglem skozystac z wysokiej klasy aparatu cyfrowego. No faktycznie naramienniki z dragonballa, ale niech juz takie zostana, o ile nie wpadne na cos lepszego. Kolor skory jest jak narazie tymczasowy. Czaszki musze jeszcze troszke domodelowac i szew wtedy zniknie...dodalem kilka spotlight'ow

 

update zawiera niedokonczone oteksturowywanie twarzy, oraz miecz przygotowany pod teksturowanie, jak by nie bylo jest bardzo milo, ciesze sie nawet troche z shadera skory...

 

pozdrawiam :)

 

attachment.php?attachmentid=23783&stc=1

attachment.php?attachmentid=23782&stc=1

  • Odpowiedzi 81
  • Wyświetleń 13k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

spoko dzieki :D, uchu musze teraz lekko przemodelowac (wybrzuszyc) bo jest plaskie jak nalesnik, najgorsze ze musze przerzucac prace z jednego kompa do drugiego i tak naokraglo :F

Napisano

Nie wiem czy przy takim timelinie jest czas dłubać w uchu którego pewnie tak czy tak nie będzie widać. Ja chętnie bym zobaczył całą grupę- bysiek już widać że jest ok i będzie się trzymał. Go go go !

Napisano
  • Autor

Ja tylko taki zalazek smoka daje, dzieki niemu bede mogl dodac punkt swietlny ogni piekielnych, mam jeszecze rycerza bez twarzy ale to potem :)

 

attachment.php?attachmentid=24133&stc=1

 

Ps nie znam sie na smokach ale to szczegol, 20 min

Napisano

fajnie Ci idzie ten smoczek - oczy zrobiłbym tylko troszkę groźniej zmarszczone i bardziej z boku głowy.załączam nędzny szkic . pozdrawiam

Napisano
  • Autor

ok ostatni update na dzisiaj, troche zezlilem ogaly, jeszcze nie sa skonczone

 

attachment.php?attachmentid=24169&stc=1

 

mysle ze powoli zaczyna wygladac, chetnie bym sie pobawil zbrushem, tylko ze nie umiem sie nim poslugiwac, jeszcze :]

Napisano
  • Autor

witam

 

 

Postanowilem lekko zmienic kompozycje. Rycerzom dam jeszcze tarcze i mieczyki, smok bedzie zial na cos na ziemi tworzac (wczesniej wspomniane) podswietlenie dla draba. Nie wiem czy sie wyrobie, ale walcze dalej bo nie mozna sie poddawac :)

 

 

 

prosty szkic

 

attachment.php?attachmentid=24302&stc=1

 

viewport

attachment.php?attachmentid=24303&stc=1

Napisano

dynamiczna ta scenka ! chcesz mu tak obciąć ten miecz ? bo może byloby fajnie wydłużyć kadr w pionie i dać jakieś demoniczne niebo po którym krążą jeszcze ze 3 takie smoki ? teraz jest za ciasno na dole w stosunku do tego co jest u góry - no chyba że tak chciałeś ? pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Helo Jaras ! :)

 

Jak sie uporam z rycerzami, bede jeszcze kadrowal, te smoki to calkiem dobry pomysl, co do nieba to zastanwiam sie nad wirem z chmur uwienczonym portalem, laczacym ziemie z ciemna kraina :)

Napisano

heloł :) albo ten smok troszke nad ziemią , tak jakby lądował - tylne łapy do przodu i mógłby też zionąć ogniem - wiesz skrzydła wygięte i pęd powietrza - bo teraz tak sobie pełza i nie jest groźny :)

Napisano
  • Autor

smok jest lekko skostnialy i czeka na swoja kolejke:),zobacze jak wyjdzie, niechce odwracac zabrdzo uwagi od draba :),ale dzieki :D

 

zdrowko

Napisano
  • Autor

helo daje update po calym dniu ciezkiego wysilku, i zmagan ze zlosliwym kompem to jest render do nominacji... gdyby nie egzamin zrobil bym duzo wiecej :D

 

Render do nominacji

attachment.php?attachmentid=24440&d=1128209801

Napisano

taki fajny pomysl i...wyszla taka lipa.

az jestem w szoku ze tak na koncu dales ciala :eek:

Napisano
  • Autor

etam, przesadzasz, dalbym ciala jakbym nieskonczyl tej pracy, jednak pracuje dalej nad projektem i jedyne co mnie smuci to to ze moge niedostac zadnego komentarza. "wyszla lipa" to jest render ktory musialem dac ze wzgledu na termin nominacji, a nie wyrobilem sie ze wzgledu na obowiazki jakie mnie odrywaja od pracy :)

Napisano
  • Autor

Zeby nie byc goloslownym zarzucam render, tylko ze nie wiem czy mam isc z nim do wipa ,czy tu dalej kontynuwac :D. Co do renderu to tekstury nie sa jeszcze dokonczone, juz nie wspominajac o bumpie, specularze, i innych bajerach ;)

 

attachment.php?attachmentid=24514&d=1128374849

Napisano

głowa mogłaby być 2x większa, takie cielsko spokojnie ją utrzyma ;)

Napisano
  • Autor

Ale ja specjalnie dalem taka mala, poniewaz gosc jest z poltora raza wiekszy od czlowieka, mutant z piekla :), i i z zalozenia mial taka miec, rycerze beda mieli normalne glowy jak ludzie

 

pozdrawiam :D

Napisano

no dobra :) ale ten facio sobie nie moze nawet palcem w nosie podłubać :)

Napisano
  • Autor

I tutaj trafiles w czuly punkt, wykonalem pare prob dlubania w nosie(z dosiegnieciem nie bylo wiekszych problemow, chcialem dolozyc jeszcze "jedzie mi tu czolg", a czolg naprawde jedzie), proporcje lapy w stosunku do glowy byly fatalne, dobrze ze zes mi tu wyjechal z tym dlubaniem, i wielkoscia glowy, fakt jest za mala wiec lekko ja powieszylem, dzieki :)

 

nekakewo updejt dawat ja

 

pozdro

Napisano
  • Autor

no to poduczylem sie troche anatomi, wiec pan drab pali sobie cygaro, bo czeka go permanentna operacja :D

Napisano
  • Autor

Witam,

 

To ostateczny efekt mojej pracy, ze wzgledu na krytycznie mala ilosc czasu smok nie pojawil sie, nie mowiac o tym ze sie troche nienadawal, zreszta jak i reszta ;)...hmmm nie wiem co napisac ,powiedzcie co myslicie :) o tym tym... powinienem skonczyc z niewymiarowymi postaciami

 

powiedmy.jpg

Napisano

powiem tak - podoba mi sie obsesja w oczach tego kolesia. ale reszta taka sobie ( w porownaniu do tego co sie zapowiadalo :P)

Napisano

wszystko jest ok, z DOFem fajnie wyszło tylko poprawiłbym tło (jakieś rozmyte) albo daj większy blur - no i zbroje tych rycerzy powinny się bardziej metalicznie pobłyskiwać - trochę są za matowe. pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzieki za komentsy :D:D:D

 

ZiBi_PL- fajnie ze przynajmniej to :), ale fakt puki co nie ma efektu nawet w 20% tego co chcialem pokazac, thx :D, pozdrawiam

 

jaras- racja, material na zbrojach jest opracowywany, dzieki :D , pozdrawiam

 

No lysa ta scena, ale ukoncze ja wzglednie, bezwzglednie. I tak nie wiem co robie w sredniowieczu kiedy mi mechy chodza po glowie :) hej, kuj buty, hej

Napisano
  • Autor

[PL]

 

Dla jury

 

Wielki gosc bierze zamach na biednego rycerza, ktory nie ma zadnych szans. Momentem krytycznym tutaj jest chwila, w ktorej poza postaci rycerza mowi nam, czy umrze lub ujdzie z zyciem.

 

Wiele sie nauczylem podczas robienia tej sceny, ale rowniez zdalem sobie sprawe z tego, jak wiele jeszcze jest rzeczy, ktorych nie umiem wykorzystac w 3dsMax...

 

pozdrawiam

 

---------------------------------------------------------------------------------------------

[ENG]

 

For jury

 

Big man want to cut the poor footman, witch have no chances to survive. The way how I showed the pose of footman is an anserw for critical moment witch is life or death situation.

 

I learned much in this project, but I also realized how many things I do not now in 3dsMax...

 

Best regards

 

powiedmy.jpg

 

ps przepraszam za moj polski

sorry for my english

cdn...

Napisano
[PL]

ps przepraszam za moj polski

sorry for my english

cdn...

 

:D :D :D dobre , dobre :) pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.