Jump to content
asfalton

Moment Krytyczny: Zamarcie

Recommended Posts

[PL]

 

Dla jury

 

Wielki gosc bierze zamach na biednego rycerza, ktory nie ma zadnych szans. Momentem krytycznym tutaj jest chwila, w ktorej poza postaci rycerza mowi nam, czy uniknie smierci lub zginie.

 

Wiele sie nauczylem podczas robienia tej sceny, ale rowniez zdalem sobie sprawe z tego, jak wiele jeszcze jest rzeczy, ktorych nie umiem wykorzystac w 3dsMax...

 

Pozdrawiam

 

---------------------------------------------------------------------------------------------

[ENG]

 

For jury

 

Big man want to cut the poor footman, witch have no chances to survive. The way how I showed the pose of footman is an anserw for critical moment witch is life or death situation.

 

I learned much in this project, but I also realized how many things I do not now in 3dsMax...

 

Best regards

 

powiedmy.jpg

 

ps przepraszam za moj polski

sorry for my english

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki eFCeHa, za kopa na rozpęd :)

 

Maly update, na tym obrazku widac jakiej wielkosci sa ludzie, a jakiej schaboszczak, brzydko przedstawione(juz pomijajac zjedzone litery) ale tak juz musi byc. Zrobilem rowniez kilka renderów chmur z wtyczki afterburn, potrzebne mi będą pozniej w post podukcji...

 

attachment.php?attachmentid=19866&stc=1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ludziska, dzisiaj spedzilem dzien na pokonywaniu barier w MentalRay'u, stworzylem HDRI dla sceny(w HDR SHOP), jeszcze musze nad tym popracowac, mysle ze wyprobowanie shaderow bedzie teraz o wiele bardziej przyjemne...

 

 

attachment.php?attachmentid=19939&stc=1

Share this post


Link to post
Share on other sites

fajna kulka :) co do scenki to może być całkiem dynamiczna tylko musisz ładnie uchwycić w pozie schboszczaka to napięcie przed uderzeniem

Share this post


Link to post
Share on other sites

czesc Jaras!:) dokladnie tak jak mowisz, myslalem o czaskach na lancuchu w zastygnietej lekko rozwianej pozycji(o tych ponizej mostka), mysle tez o kompozycji, w momencie kiedy zrobie schaboszczaka, znajde najlepszy kąt i oswietlenie...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

fajne to hdri, jak możesz, wrzuć "spłaszczony" obrazek :)

 

Powodzenia w bitwie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki :)

 

Tutaj mapa...

attachment.php?attachmentid=19947&stc=1

 

Zrobilem ja za pomoca kilkakrotnego sklejania i poprawiania w photoshopie, w maxie robilem panorama export, pozniej w HDR shopie dodalem wlasciwosci HDRI, jeszcze wymaga dopracowania, ale poki co biore sie za modelowanie i shadery zbroi.

 

Ta scena to dla mnie wyzwanie, poniewaz uzyje tutaj SSS i MentalRay'a... a jesli chodzi o te sprawy to niestety jestem poczatkujacy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to musisz dać silne światełko z tyłu żeby było widać sss. Ale to może ciekawie wyjść ! schaboszczak w pozie uderzenia na tle np. zachodzącego słońca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakie to romantyczne:) ha ha ha(rycerze patrza na schboszczka na tle zchodzacego slonca, ktory ich zaraz unicestwi), pomyslalem sobie o swietle podswietlajacym tylko sss w formie spota lub omni(jakby Hdri nie dawalo rady)

 

pozdo

Share this post


Link to post
Share on other sites

widzisz ja mam tendencje do takich pompatycznych i kiczowatych klimatów :) ostatnio się nasłuchałem n/t temat na forum 3d :) pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok pora na maly update, ostro katuje knige do anatomi, model jest w bardzo wczesnej fazie, tak zeby pokazac ze sie nie obijam :), i tak wiekszosc ciala bedzie w zbroji, jednak to rowniez dobre cwiczenie...

 

attachment.php?attachmentid=20062&stc=1

attachment.php?attachmentid=20061&stc=1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli to stylizacja to wszystko ok- jeśli nie to głowa nie tak (mniejsza od pojedynczego pośladka). Dziwnie łączy się bark z ramieniem- coś tam topologia nie tak wygląda. Dawaj dalej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model jest stylizowany i musze uwazac zeby go nie przestylizowac, tak czy siak mam dziwna tendencje do robienia malych glow, jeszcze bede sie zastanawial co z nia zrobic, bark jeszcze modeluje :) dzieki za komentarz :D i bierz sie do ROBOTY !!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak stylizowany to luzik jest fajnie :) tak jak mowi RK przydalo by sie wyprostowac siatke na plecach z tych trojkacikow orpocz tego nie mam zastrzezen.

 

Powodzenia w dalszej pracy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zamiast 3kątów lepiej daj 5kąty a najlepiej 4kąty :) zarysuj mu piszczele i wszytkie kości (łokieć ,żebra ) wtedy model wygląda bardziej charakternie. pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo man bedzie niedlugo aupdate, wlaczam niedlugo funkcjie skora na kosciach, i jszcze dodam ze w tych miejscach chce umiscic mape specular rzeby sie bardziej swiecily :)

pozdra ! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

maly update, szczerze powiedziawszy to zaczyna mi sie troche platac siata

pierwszy raz facia modeluje

attachment.php?attachmentid=20141&stc=1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok troche rylo podkułem, im dalej w las tym wiecej... łuk brwiowy musze poprawic, żebra, jeszcze dużooo

 

 

update

attachment.php?attachmentid=20164&stc=1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow.. wielki koleś z niego w marvelowskim stylu superbohatera hehe... nom mordke ma fajną.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niezly bramkarz:) a ten ryjek jest naprawde fajny - jakby zrobiony z wosku swieczki;) Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy