Skocz do zawartości

Moment Krytyczny: Zamarcie


Rekomendowane odpowiedzi

Helo helo:D, ciesze sie ze wam sie podoba, nie moglem w zaden sposob znalesc odpowiednich tekstur skory, po wielu prubach skanowania wlasnej glowy(avatar), nieoczekiwanie moglem skozystac z wysokiej klasy aparatu cyfrowego. No faktycznie naramienniki z dragonballa, ale niech juz takie zostana, o ile nie wpadne na cos lepszego. Kolor skory jest jak narazie tymczasowy. Czaszki musze jeszcze troszke domodelowac i szew wtedy zniknie...dodalem kilka spotlight'ow

 

update zawiera niedokonczone oteksturowywanie twarzy, oraz miecz przygotowany pod teksturowanie, jak by nie bylo jest bardzo milo, ciesze sie nawet troche z shadera skory...

 

pozdrawiam :)

 

attachment.php?attachmentid=23783&stc=1

attachment.php?attachmentid=23782&stc=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 81
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nie wiem czy przy takim timelinie jest czas dłubać w uchu którego pewnie tak czy tak nie będzie widać. Ja chętnie bym zobaczył całą grupę- bysiek już widać że jest ok i będzie się trzymał. Go go go !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

 

Postanowilem lekko zmienic kompozycje. Rycerzom dam jeszcze tarcze i mieczyki, smok bedzie zial na cos na ziemi tworzac (wczesniej wspomniane) podswietlenie dla draba. Nie wiem czy sie wyrobie, ale walcze dalej bo nie mozna sie poddawac :)

 

 

 

prosty szkic

 

attachment.php?attachmentid=24302&stc=1

 

viewport

attachment.php?attachmentid=24303&stc=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dynamiczna ta scenka ! chcesz mu tak obciąć ten miecz ? bo może byloby fajnie wydłużyć kadr w pionie i dać jakieś demoniczne niebo po którym krążą jeszcze ze 3 takie smoki ? teraz jest za ciasno na dole w stosunku do tego co jest u góry - no chyba że tak chciałeś ? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

etam, przesadzasz, dalbym ciala jakbym nieskonczyl tej pracy, jednak pracuje dalej nad projektem i jedyne co mnie smuci to to ze moge niedostac zadnego komentarza. "wyszla lipa" to jest render ktory musialem dac ze wzgledu na termin nominacji, a nie wyrobilem sie ze wzgledu na obowiazki jakie mnie odrywaja od pracy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tutaj trafiles w czuly punkt, wykonalem pare prob dlubania w nosie(z dosiegnieciem nie bylo wiekszych problemow, chcialem dolozyc jeszcze "jedzie mi tu czolg", a czolg naprawde jedzie), proporcje lapy w stosunku do glowy byly fatalne, dobrze ze zes mi tu wyjechal z tym dlubaniem, i wielkoscia glowy, fakt jest za mala wiec lekko ja powieszylem, dzieki :)

 

nekakewo updejt dawat ja

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

To ostateczny efekt mojej pracy, ze wzgledu na krytycznie mala ilosc czasu smok nie pojawil sie, nie mowiac o tym ze sie troche nienadawal, zreszta jak i reszta ;)...hmmm nie wiem co napisac ,powiedzcie co myslicie :) o tym tym... powinienem skonczyc z niewymiarowymi postaciami

 

powiedmy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za komentsy :D:D:D

 

ZiBi_PL- fajnie ze przynajmniej to :), ale fakt puki co nie ma efektu nawet w 20% tego co chcialem pokazac, thx :D, pozdrawiam

 

jaras- racja, material na zbrojach jest opracowywany, dzieki :D , pozdrawiam

 

No lysa ta scena, ale ukoncze ja wzglednie, bezwzglednie. I tak nie wiem co robie w sredniowieczu kiedy mi mechy chodza po glowie :) hej, kuj buty, hej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[PL]

 

Dla jury

 

Wielki gosc bierze zamach na biednego rycerza, ktory nie ma zadnych szans. Momentem krytycznym tutaj jest chwila, w ktorej poza postaci rycerza mowi nam, czy umrze lub ujdzie z zyciem.

 

Wiele sie nauczylem podczas robienia tej sceny, ale rowniez zdalem sobie sprawe z tego, jak wiele jeszcze jest rzeczy, ktorych nie umiem wykorzystac w 3dsMax...

 

pozdrawiam

 

---------------------------------------------------------------------------------------------

[ENG]

 

For jury

 

Big man want to cut the poor footman, witch have no chances to survive. The way how I showed the pose of footman is an anserw for critical moment witch is life or death situation.

 

I learned much in this project, but I also realized how many things I do not now in 3dsMax...

 

Best regards

 

powiedmy.jpg

 

ps przepraszam za moj polski

sorry for my english

cdn...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności