asfalton Napisano 19 Wrzesień 2005 Autor Napisano 19 Wrzesień 2005 Helo helo:D, ciesze sie ze wam sie podoba, nie moglem w zaden sposob znalesc odpowiednich tekstur skory, po wielu prubach skanowania wlasnej glowy(avatar), nieoczekiwanie moglem skozystac z wysokiej klasy aparatu cyfrowego. No faktycznie naramienniki z dragonballa, ale niech juz takie zostana, o ile nie wpadne na cos lepszego. Kolor skory jest jak narazie tymczasowy. Czaszki musze jeszcze troszke domodelowac i szew wtedy zniknie...dodalem kilka spotlight'ow update zawiera niedokonczone oteksturowywanie twarzy, oraz miecz przygotowany pod teksturowanie, jak by nie bylo jest bardzo milo, ciesze sie nawet troche z shadera skory... pozdrawiam :)
KLICEK Napisano 19 Wrzesień 2005 Napisano 19 Wrzesień 2005 No jak by nie bylo jest bardzo milo :) szejder rzeczywiscie niczego sobie moze wiekszy przeswit przez ucho ? mieczyk tez bardzo fajny:)
asfalton Napisano 20 Wrzesień 2005 Autor Napisano 20 Wrzesień 2005 spoko dzieki :D, uchu musze teraz lekko przemodelowac (wybrzuszyc) bo jest plaskie jak nalesnik, najgorsze ze musze przerzucac prace z jednego kompa do drugiego i tak naokraglo :F
RK Napisano 21 Wrzesień 2005 Napisano 21 Wrzesień 2005 Nie wiem czy przy takim timelinie jest czas dłubać w uchu którego pewnie tak czy tak nie będzie widać. Ja chętnie bym zobaczył całą grupę- bysiek już widać że jest ok i będzie się trzymał. Go go go !
asfalton Napisano 21 Wrzesień 2005 Autor Napisano 21 Wrzesień 2005 THX, tempo narzucone, niedlugo update :D
asfalton Napisano 26 Wrzesień 2005 Autor Napisano 26 Wrzesień 2005 Ja tylko taki zalazek smoka daje, dzieki niemu bede mogl dodac punkt swietlny ogni piekielnych, mam jeszecze rycerza bez twarzy ale to potem :) Ps nie znam sie na smokach ale to szczegol, 20 min
jaras Napisano 26 Wrzesień 2005 Napisano 26 Wrzesień 2005 fajnie Ci idzie ten smoczek - oczy zrobiłbym tylko troszkę groźniej zmarszczone i bardziej z boku głowy.załączam nędzny szkic . pozdrawiam
asfalton Napisano 26 Wrzesień 2005 Autor Napisano 26 Wrzesień 2005 racja zgadzam sie absolutnie z takimi galami :)
asfalton Napisano 26 Wrzesień 2005 Autor Napisano 26 Wrzesień 2005 ok ostatni update na dzisiaj, troche zezlilem ogaly, jeszcze nie sa skonczone mysle ze powoli zaczyna wygladac, chetnie bym sie pobawil zbrushem, tylko ze nie umiem sie nim poslugiwac, jeszcze :]
asfalton Napisano 28 Wrzesień 2005 Autor Napisano 28 Wrzesień 2005 witam Postanowilem lekko zmienic kompozycje. Rycerzom dam jeszcze tarcze i mieczyki, smok bedzie zial na cos na ziemi tworzac (wczesniej wspomniane) podswietlenie dla draba. Nie wiem czy sie wyrobie, ale walcze dalej bo nie mozna sie poddawac :) prosty szkic viewport
jaras Napisano 28 Wrzesień 2005 Napisano 28 Wrzesień 2005 dynamiczna ta scenka ! chcesz mu tak obciąć ten miecz ? bo może byloby fajnie wydłużyć kadr w pionie i dać jakieś demoniczne niebo po którym krążą jeszcze ze 3 takie smoki ? teraz jest za ciasno na dole w stosunku do tego co jest u góry - no chyba że tak chciałeś ? pozdrawiam
asfalton Napisano 28 Wrzesień 2005 Autor Napisano 28 Wrzesień 2005 Helo Jaras ! :) Jak sie uporam z rycerzami, bede jeszcze kadrowal, te smoki to calkiem dobry pomysl, co do nieba to zastanwiam sie nad wirem z chmur uwienczonym portalem, laczacym ziemie z ciemna kraina :)
jaras Napisano 28 Wrzesień 2005 Napisano 28 Wrzesień 2005 heloł :) albo ten smok troszke nad ziemią , tak jakby lądował - tylne łapy do przodu i mógłby też zionąć ogniem - wiesz skrzydła wygięte i pęd powietrza - bo teraz tak sobie pełza i nie jest groźny :)
asfalton Napisano 28 Wrzesień 2005 Autor Napisano 28 Wrzesień 2005 smok jest lekko skostnialy i czeka na swoja kolejke:),zobacze jak wyjdzie, niechce odwracac zabrdzo uwagi od draba :),ale dzieki :D zdrowko
asfalton Napisano 1 Październik 2005 Autor Napisano 1 Październik 2005 helo daje update po calym dniu ciezkiego wysilku, i zmagan ze zlosliwym kompem to jest render do nominacji... gdyby nie egzamin zrobil bym duzo wiecej :D Render do nominacji
ZiBi_PL Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 taki fajny pomysl i...wyszla taka lipa. az jestem w szoku ze tak na koncu dales ciala :eek:
asfalton Napisano 3 Październik 2005 Autor Napisano 3 Październik 2005 etam, przesadzasz, dalbym ciala jakbym nieskonczyl tej pracy, jednak pracuje dalej nad projektem i jedyne co mnie smuci to to ze moge niedostac zadnego komentarza. "wyszla lipa" to jest render ktory musialem dac ze wzgledu na termin nominacji, a nie wyrobilem sie ze wzgledu na obowiazki jakie mnie odrywaja od pracy :)
asfalton Napisano 3 Październik 2005 Autor Napisano 3 Październik 2005 Zeby nie byc goloslownym zarzucam render, tylko ze nie wiem czy mam isc z nim do wipa ,czy tu dalej kontynuwac :D. Co do renderu to tekstury nie sa jeszcze dokonczone, juz nie wspominajac o bumpie, specularze, i innych bajerach ;)
emer Napisano 3 Październik 2005 Napisano 3 Październik 2005 głowa mogłaby być 2x większa, takie cielsko spokojnie ją utrzyma ;)
asfalton Napisano 3 Październik 2005 Autor Napisano 3 Październik 2005 Ale ja specjalnie dalem taka mala, poniewaz gosc jest z poltora raza wiekszy od czlowieka, mutant z piekla :), i i z zalozenia mial taka miec, rycerze beda mieli normalne glowy jak ludzie pozdrawiam :D
emer Napisano 4 Październik 2005 Napisano 4 Październik 2005 no dobra :) ale ten facio sobie nie moze nawet palcem w nosie podłubać :)
asfalton Napisano 4 Październik 2005 Autor Napisano 4 Październik 2005 I tutaj trafiles w czuly punkt, wykonalem pare prob dlubania w nosie(z dosiegnieciem nie bylo wiekszych problemow, chcialem dolozyc jeszcze "jedzie mi tu czolg", a czolg naprawde jedzie), proporcje lapy w stosunku do glowy byly fatalne, dobrze ze zes mi tu wyjechal z tym dlubaniem, i wielkoscia glowy, fakt jest za mala wiec lekko ja powieszylem, dzieki :) nekakewo updejt dawat ja pozdro
asfalton Napisano 4 Październik 2005 Autor Napisano 4 Październik 2005 no to poduczylem sie troche anatomi, wiec pan drab pali sobie cygaro, bo czeka go permanentna operacja :D
asfalton Napisano 15 Październik 2005 Autor Napisano 15 Październik 2005 Witam, To ostateczny efekt mojej pracy, ze wzgledu na krytycznie mala ilosc czasu smok nie pojawil sie, nie mowiac o tym ze sie troche nienadawal, zreszta jak i reszta ;)...hmmm nie wiem co napisac ,powiedzcie co myslicie :) o tym tym... powinienem skonczyc z niewymiarowymi postaciami
ZiBi_PL Napisano 16 Październik 2005 Napisano 16 Październik 2005 powiem tak - podoba mi sie obsesja w oczach tego kolesia. ale reszta taka sobie ( w porownaniu do tego co sie zapowiadalo :P)
jaras Napisano 16 Październik 2005 Napisano 16 Październik 2005 wszystko jest ok, z DOFem fajnie wyszło tylko poprawiłbym tło (jakieś rozmyte) albo daj większy blur - no i zbroje tych rycerzy powinny się bardziej metalicznie pobłyskiwać - trochę są za matowe. pozdrawiam
asfalton Napisano 16 Październik 2005 Autor Napisano 16 Październik 2005 Dzieki za komentsy :D:D:D ZiBi_PL- fajnie ze przynajmniej to :), ale fakt puki co nie ma efektu nawet w 20% tego co chcialem pokazac, thx :D, pozdrawiam jaras- racja, material na zbrojach jest opracowywany, dzieki :D , pozdrawiam No lysa ta scena, ale ukoncze ja wzglednie, bezwzglednie. I tak nie wiem co robie w sredniowieczu kiedy mi mechy chodza po glowie :) hej, kuj buty, hej
asfalton Napisano 17 Październik 2005 Autor Napisano 17 Październik 2005 [PL] Dla jury Wielki gosc bierze zamach na biednego rycerza, ktory nie ma zadnych szans. Momentem krytycznym tutaj jest chwila, w ktorej poza postaci rycerza mowi nam, czy umrze lub ujdzie z zyciem. Wiele sie nauczylem podczas robienia tej sceny, ale rowniez zdalem sobie sprawe z tego, jak wiele jeszcze jest rzeczy, ktorych nie umiem wykorzystac w 3dsMax... pozdrawiam --------------------------------------------------------------------------------------------- [ENG] For jury Big man want to cut the poor footman, witch have no chances to survive. The way how I showed the pose of footman is an anserw for critical moment witch is life or death situation. I learned much in this project, but I also realized how many things I do not now in 3dsMax... Best regards ps przepraszam za moj polski sorry for my english cdn...
jaras Napisano 17 Październik 2005 Napisano 17 Październik 2005 [PL] ps przepraszam za moj polski sorry for my english cdn... :D :D :D dobre , dobre :) pozdrawiam
asfalton Napisano 17 Październik 2005 Autor Napisano 17 Październik 2005 taki paradoks muchaha ha ha :D, pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi