Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Helo helo:D, ciesze sie ze wam sie podoba, nie moglem w zaden sposob znalesc odpowiednich tekstur skory, po wielu prubach skanowania wlasnej glowy(avatar), nieoczekiwanie moglem skozystac z wysokiej klasy aparatu cyfrowego. No faktycznie naramienniki z dragonballa, ale niech juz takie zostana, o ile nie wpadne na cos lepszego. Kolor skory jest jak narazie tymczasowy. Czaszki musze jeszcze troszke domodelowac i szew wtedy zniknie...dodalem kilka spotlight'ow

 

update zawiera niedokonczone oteksturowywanie twarzy, oraz miecz przygotowany pod teksturowanie, jak by nie bylo jest bardzo milo, ciesze sie nawet troche z shadera skory...

 

pozdrawiam :)

 

attachment.php?attachmentid=23783&stc=1

attachment.php?attachmentid=23782&stc=1

  • Odpowiedzi 81
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

spoko dzieki :D, uchu musze teraz lekko przemodelowac (wybrzuszyc) bo jest plaskie jak nalesnik, najgorsze ze musze przerzucac prace z jednego kompa do drugiego i tak naokraglo :F

Napisano

Nie wiem czy przy takim timelinie jest czas dłubać w uchu którego pewnie tak czy tak nie będzie widać. Ja chętnie bym zobaczył całą grupę- bysiek już widać że jest ok i będzie się trzymał. Go go go !

Napisano

Ja tylko taki zalazek smoka daje, dzieki niemu bede mogl dodac punkt swietlny ogni piekielnych, mam jeszecze rycerza bez twarzy ale to potem :)

 

attachment.php?attachmentid=24133&stc=1

 

Ps nie znam sie na smokach ale to szczegol, 20 min

Napisano

fajnie Ci idzie ten smoczek - oczy zrobiłbym tylko troszkę groźniej zmarszczone i bardziej z boku głowy.załączam nędzny szkic . pozdrawiam

Napisano

ok ostatni update na dzisiaj, troche zezlilem ogaly, jeszcze nie sa skonczone

 

attachment.php?attachmentid=24169&stc=1

 

mysle ze powoli zaczyna wygladac, chetnie bym sie pobawil zbrushem, tylko ze nie umiem sie nim poslugiwac, jeszcze :]

Napisano

witam

 

 

Postanowilem lekko zmienic kompozycje. Rycerzom dam jeszcze tarcze i mieczyki, smok bedzie zial na cos na ziemi tworzac (wczesniej wspomniane) podswietlenie dla draba. Nie wiem czy sie wyrobie, ale walcze dalej bo nie mozna sie poddawac :)

 

 

 

prosty szkic

 

attachment.php?attachmentid=24302&stc=1

 

viewport

attachment.php?attachmentid=24303&stc=1

Napisano

dynamiczna ta scenka ! chcesz mu tak obciąć ten miecz ? bo może byloby fajnie wydłużyć kadr w pionie i dać jakieś demoniczne niebo po którym krążą jeszcze ze 3 takie smoki ? teraz jest za ciasno na dole w stosunku do tego co jest u góry - no chyba że tak chciałeś ? pozdrawiam

Napisano

Helo Jaras ! :)

 

Jak sie uporam z rycerzami, bede jeszcze kadrowal, te smoki to calkiem dobry pomysl, co do nieba to zastanwiam sie nad wirem z chmur uwienczonym portalem, laczacym ziemie z ciemna kraina :)

Napisano

heloł :) albo ten smok troszke nad ziemią , tak jakby lądował - tylne łapy do przodu i mógłby też zionąć ogniem - wiesz skrzydła wygięte i pęd powietrza - bo teraz tak sobie pełza i nie jest groźny :)

Napisano

helo daje update po calym dniu ciezkiego wysilku, i zmagan ze zlosliwym kompem to jest render do nominacji... gdyby nie egzamin zrobil bym duzo wiecej :D

 

Render do nominacji

attachment.php?attachmentid=24440&d=1128209801

Napisano

etam, przesadzasz, dalbym ciala jakbym nieskonczyl tej pracy, jednak pracuje dalej nad projektem i jedyne co mnie smuci to to ze moge niedostac zadnego komentarza. "wyszla lipa" to jest render ktory musialem dac ze wzgledu na termin nominacji, a nie wyrobilem sie ze wzgledu na obowiazki jakie mnie odrywaja od pracy :)

Napisano

Zeby nie byc goloslownym zarzucam render, tylko ze nie wiem czy mam isc z nim do wipa ,czy tu dalej kontynuwac :D. Co do renderu to tekstury nie sa jeszcze dokonczone, juz nie wspominajac o bumpie, specularze, i innych bajerach ;)

 

attachment.php?attachmentid=24514&d=1128374849

Napisano

Ale ja specjalnie dalem taka mala, poniewaz gosc jest z poltora raza wiekszy od czlowieka, mutant z piekla :), i i z zalozenia mial taka miec, rycerze beda mieli normalne glowy jak ludzie

 

pozdrawiam :D

Napisano

I tutaj trafiles w czuly punkt, wykonalem pare prob dlubania w nosie(z dosiegnieciem nie bylo wiekszych problemow, chcialem dolozyc jeszcze "jedzie mi tu czolg", a czolg naprawde jedzie), proporcje lapy w stosunku do glowy byly fatalne, dobrze ze zes mi tu wyjechal z tym dlubaniem, i wielkoscia glowy, fakt jest za mala wiec lekko ja powieszylem, dzieki :)

 

nekakewo updejt dawat ja

 

pozdro

Napisano

Witam,

 

To ostateczny efekt mojej pracy, ze wzgledu na krytycznie mala ilosc czasu smok nie pojawil sie, nie mowiac o tym ze sie troche nienadawal, zreszta jak i reszta ;)...hmmm nie wiem co napisac ,powiedzcie co myslicie :) o tym tym... powinienem skonczyc z niewymiarowymi postaciami

 

powiedmy.jpg

Napisano

wszystko jest ok, z DOFem fajnie wyszło tylko poprawiłbym tło (jakieś rozmyte) albo daj większy blur - no i zbroje tych rycerzy powinny się bardziej metalicznie pobłyskiwać - trochę są za matowe. pozdrawiam

Napisano

Dzieki za komentsy :D:D:D

 

ZiBi_PL- fajnie ze przynajmniej to :), ale fakt puki co nie ma efektu nawet w 20% tego co chcialem pokazac, thx :D, pozdrawiam

 

jaras- racja, material na zbrojach jest opracowywany, dzieki :D , pozdrawiam

 

No lysa ta scena, ale ukoncze ja wzglednie, bezwzglednie. I tak nie wiem co robie w sredniowieczu kiedy mi mechy chodza po glowie :) hej, kuj buty, hej

Napisano

[PL]

 

Dla jury

 

Wielki gosc bierze zamach na biednego rycerza, ktory nie ma zadnych szans. Momentem krytycznym tutaj jest chwila, w ktorej poza postaci rycerza mowi nam, czy umrze lub ujdzie z zyciem.

 

Wiele sie nauczylem podczas robienia tej sceny, ale rowniez zdalem sobie sprawe z tego, jak wiele jeszcze jest rzeczy, ktorych nie umiem wykorzystac w 3dsMax...

 

pozdrawiam

 

---------------------------------------------------------------------------------------------

[ENG]

 

For jury

 

Big man want to cut the poor footman, witch have no chances to survive. The way how I showed the pose of footman is an anserw for critical moment witch is life or death situation.

 

I learned much in this project, but I also realized how many things I do not now in 3dsMax...

 

Best regards

 

powiedmy.jpg

 

ps przepraszam za moj polski

sorry for my english

cdn...




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności