Napisano 17 Lipiec 200519 l Taki sobie projekcik wykonany aby troche popracować z oświetleniem 3ds Max 7+V-Ray
Napisano 17 Lipiec 200519 l moze mi się wydaje ale w pierwszym renderze w miejscu krzeseł i stołu jest lekko za ciemno.
Napisano 18 Lipiec 200519 l zbyt matowe panele (szczególnie render 1 i 2). przydałoby sie jakies deliktane rozmyte odbicie... w 3. renderze szkło mi sie nie za bardzo podoba - te cienkie scianki na brzegach chyba powinny być takie ciemnoturkusowe, o ile dobrze pamietam, jak wygląda taka tafla szkła
Napisano 19 Lipiec 200519 l Cwieq do cholery! Kiedy zaczniesz doprowadzacv swoje scenki do końca!? Bierzesz sie za projekt, ale go nie konczysz bo chcesz pobawic sie oswietleniem... Mimo, ze renderki wygladaja ladnie, to za malo w nich szczegolow - takie jednodniowe scenki robione z nodow (a moze z braku pomyslów?) to nie scena robiona na potrzeby gierki, nie jestes ograniczony obiektami, sprzetem, wiec pokaz na co Cie stać! No i popracuj jeszcze nad materialami i photoshopem, bo panele na 1 renderze są jakos tak rownolegle polozone :) To nie byla tyrka tylko, powiedzmy "upomnienie" Pozdrawiam
Napisano 19 Lipiec 200519 l 1 render w miarę ładny , pomieszczenie za niskie , za pusto. 2 render blee - pusto , te 'obrazy' wydaja sie jakies lo-res , textura na ścianie brzydka. Brzydki jest również shader podłogi. ( ustaw reflect na rgb: 45 , 45 , 45 ; gloisness :0,7) 3+/5
Napisano 21 Lipiec 200519 l mnie dziwi jedno, dlaczego te rendery riznia sie kolorystycznie, w koncu to jedno pmiesczenie. no ale jest nawet ok, biorac uwagi powyzej