gutekmtb Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 hej, w końcu po wielu staraniach udało mi się wyrenderować w miarę wyglądające jpgi, myślę że nie jest źle, choć do końca nie jestem zadowolony, nie wygląda to bardzo realistycznie a o to mi chodziło, będę wdzieczny za pomoc, komentarze, podpowiedzi, dzieki !
bartonfink Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 minr-3,maxr-1(lub 0), HSph -200 w zwyz, nrm tresh -0,2, clr tresh - 0,35 W QMC sampler - ustaw nois na 0,02 ,Adaptive amount - na 0,92 do 0,95 Min sample na 16 I zrenderuj jeszcze raz Do tego : poziom obnizaja kiepskie materialy i modele :/ Zapewniam ze np umywalka to nie zwykly standard z bialym na difuze - tak samo sciana :) pozdro Co do ustawien v-raya - to zucilem tak na oko - malo pokazales :)
Marcin Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 Hsph 200 lub wyzej ? barton - co ty gadasz ... daj Hsph na 80 ... interp. na 30 ... secondary mp. na conajmneij 0,85 ... jesli bedzie za jasno to zmneijsz instensywnosc swiatel ... direct light daj na jakies 3-4 ... a skylight lub vray lighty na 1,5 QMC nie ruszaj ... skylight niebieski ... a direct light daj jakis bezowy ... i wszystko ...
bartonfink Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 Z calym szacunkiem to sie niezgodze :D 1. Skylight tu niewiele da - bo za male to okienko :) 2. QMC ruszac i to jak najbardziej - tam kryja sie wszystkie gudsy :) 3. Hsph na 200 :) przy jednym swiatelku ? - jak najbardziej :) a i to moze byc zamalo :) Ale Marcin Reaspect jak co to mozemy zrobic jakis tescik zawsze :) pozdro
Marcin Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 1. tam nie ma tylko jednego okna ;] 2. ja tam nie jestem zwolennikiem mieszania w QMC chyba ze mam jakies cierpiące detale ... 3. taka wartosc hsph przy takich ustawienaich amplowania jakie podales (-1,-3) to samogwałt ;] mozna pozartowac i poexperymentowac ale tu nie ma az takich strasznych detali gdzie trzeba bylo by cos szczegolnie ustawiac ...
gutekmtb Napisano 23 Lipiec 2005 Autor Napisano 23 Lipiec 2005 fajna dyskusja się zaczyna...:) super - już zmieniam ustawienia... :)
bartonfink Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 hehe ty sie nieciesz tylko dawaj przeslij scene :) -> [email protected]
xeav Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 szykuje się coś w stylu lightcontest w wersji lite? :)
bartonfink Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 JA jestem jak najbardziej za :) - ale tylko z czystej ciekawosci - poniewaz w tym przypadku jestem narazie pewny tego co napisalem (oczywiscie jesli ustawienia -1, -3 rozumiemy jako finalny render z slicznym rozkladem cieniowania ) Oczywiście Full reaspect dla Marcina - i jesli tylko bedzie miał czas - to mysle ze moze byc ciekawie i pouczajaca :)
GRiPi Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 hej wrzuc gdzies scenke na jakiegos rapidshare, bo chetnie tez sie pobawie :D
bartonfink Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 Tak sobie przejzalem jeszcze raz Portfolio Marcina - i ..... i skoro Marcin tak pisze to ja mu wieże :) i dla mnie temat skonczony:) Dodam jeszcze ze te umywalki na srodku sa troszke bez sensu - czemu tak nisko ? pozdro
gutekmtb Napisano 27 Lipiec 2005 Autor Napisano 27 Lipiec 2005 oto to co mi wyszło przy proponowanych przez Was ustawieniach, *Marcin - vraylighty - są 2 - 1 w oknie dachowym , drugi w duzym oknie za kamerą - wartosc- 1,2 + no decay, skylight - 4,0 . Na początku było tak że miałem oprócz tych świateł także skylight, jego wartość musiałem ustawiać na 0,3 - 0,4 ponieważ bardzo mocno rozświetlał i kolory stawały się nienaturalne, Inny problem - przy renderingach - jedna klataka wychodziła ok, bez błędów kolejna natomiast z błędami - prześwietlony materiał - od czego to zależy, i dlaczego raz wychodziło ok , raz nie? w zalaczniku zrzut z błędów aha - no i render 5 h... dzieki za wskazówki !
gutekmtb Napisano 27 Lipiec 2005 Autor Napisano 27 Lipiec 2005 barton_fink - - umywalki ? to jest kibelek i bidet ;)
polka dot Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 [email protected] wyslij na maila cos sie pomysli :)
Bobby_digital Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 sorry ale no decay raczej nie pomoze realizmowi sceny.
xeav Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 vraylighty - są 2 - 1 w oknie dachowym , drugi w duzym oknie za kamerą unikaj stosowania światłą za kamerą, światło w ten sposób rozświetla wszystko w scenie przez co tracisz na realiźmie (spłaszcza scenę, nie widać cieni) spróbój ustawić światło z prawej lub lewej i porównaj obrazki z tym "za"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się