Napisano 23 Lipiec 200519 l hej, w końcu po wielu staraniach udało mi się wyrenderować w miarę wyglądające jpgi, myślę że nie jest źle, choć do końca nie jestem zadowolony, nie wygląda to bardzo realistycznie a o to mi chodziło, będę wdzieczny za pomoc, komentarze, podpowiedzi, dzieki !
Napisano 23 Lipiec 200519 l minr-3,maxr-1(lub 0), HSph -200 w zwyz, nrm tresh -0,2, clr tresh - 0,35 W QMC sampler - ustaw nois na 0,02 ,Adaptive amount - na 0,92 do 0,95 Min sample na 16 I zrenderuj jeszcze raz Do tego : poziom obnizaja kiepskie materialy i modele :/ Zapewniam ze np umywalka to nie zwykly standard z bialym na difuze - tak samo sciana :) pozdro Co do ustawien v-raya - to zucilem tak na oko - malo pokazales :)
Napisano 23 Lipiec 200519 l Hsph 200 lub wyzej ? barton - co ty gadasz ... daj Hsph na 80 ... interp. na 30 ... secondary mp. na conajmneij 0,85 ... jesli bedzie za jasno to zmneijsz instensywnosc swiatel ... direct light daj na jakies 3-4 ... a skylight lub vray lighty na 1,5 QMC nie ruszaj ... skylight niebieski ... a direct light daj jakis bezowy ... i wszystko ...
Napisano 23 Lipiec 200519 l Z calym szacunkiem to sie niezgodze :D 1. Skylight tu niewiele da - bo za male to okienko :) 2. QMC ruszac i to jak najbardziej - tam kryja sie wszystkie gudsy :) 3. Hsph na 200 :) przy jednym swiatelku ? - jak najbardziej :) a i to moze byc zamalo :) Ale Marcin Reaspect jak co to mozemy zrobic jakis tescik zawsze :) pozdro
Napisano 23 Lipiec 200519 l 1. tam nie ma tylko jednego okna ;] 2. ja tam nie jestem zwolennikiem mieszania w QMC chyba ze mam jakies cierpiące detale ... 3. taka wartosc hsph przy takich ustawienaich amplowania jakie podales (-1,-3) to samogwałt ;] mozna pozartowac i poexperymentowac ale tu nie ma az takich strasznych detali gdzie trzeba bylo by cos szczegolnie ustawiac ...
Napisano 23 Lipiec 200519 l Autor fajna dyskusja się zaczyna...:) super - już zmieniam ustawienia... :)
Napisano 23 Lipiec 200519 l JA jestem jak najbardziej za :) - ale tylko z czystej ciekawosci - poniewaz w tym przypadku jestem narazie pewny tego co napisalem (oczywiscie jesli ustawienia -1, -3 rozumiemy jako finalny render z slicznym rozkladem cieniowania ) Oczywiście Full reaspect dla Marcina - i jesli tylko bedzie miał czas - to mysle ze moze byc ciekawie i pouczajaca :)
Napisano 23 Lipiec 200519 l hej wrzuc gdzies scenke na jakiegos rapidshare, bo chetnie tez sie pobawie :D
Napisano 23 Lipiec 200519 l Tak sobie przejzalem jeszcze raz Portfolio Marcina - i ..... i skoro Marcin tak pisze to ja mu wieże :) i dla mnie temat skonczony:) Dodam jeszcze ze te umywalki na srodku sa troszke bez sensu - czemu tak nisko ? pozdro
Napisano 27 Lipiec 200519 l Autor oto to co mi wyszło przy proponowanych przez Was ustawieniach, *Marcin - vraylighty - są 2 - 1 w oknie dachowym , drugi w duzym oknie za kamerą - wartosc- 1,2 + no decay, skylight - 4,0 . Na początku było tak że miałem oprócz tych świateł także skylight, jego wartość musiałem ustawiać na 0,3 - 0,4 ponieważ bardzo mocno rozświetlał i kolory stawały się nienaturalne, Inny problem - przy renderingach - jedna klataka wychodziła ok, bez błędów kolejna natomiast z błędami - prześwietlony materiał - od czego to zależy, i dlaczego raz wychodziło ok , raz nie? w zalaczniku zrzut z błędów aha - no i render 5 h... dzieki za wskazówki !
Napisano 27 Lipiec 200519 l vraylighty - są 2 - 1 w oknie dachowym , drugi w duzym oknie za kamerą unikaj stosowania światłą za kamerą, światło w ten sposób rozświetla wszystko w scenie przez co tracisz na realiźmie (spłaszcza scenę, nie widać cieni) spróbój ustawić światło z prawej lub lewej i porównaj obrazki z tym "za"
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto