urban Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 Chciałbym wam zaprezentować gabinet we wczesnej fazie modelowania i w tym zdjeciu którym wam pokaże muszę poprawić ustawienie mebli
hkropinski Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 niewiem co to za dziwne światło pod oknem ( bo chyba nie takie miały byc założenia projektu? ) i kaloryfer jakis taki dziwny, pozdrawiam
Gość kris248 Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 no całkiem całkiem... Jeszcze tylko jakieś ładne teksturki i może wyjść coś ciekawego. A tak z ciekawości jak tam prace nad ds66???
Marcin Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 ekm ... ja tam widze czarną plame zaumującą 50 % rendera
Vorek Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 po podkręceniu levelów w fotosklepie coś widac ;) Modelki mebli całkiem, całkiem ale ten kaloryfer pod oknem jakiś taki dziwny, nieproporcjonalny moim skromnym zdaniem. edit do postu wyżej ;): próbne światło a jego brak to zasadnicza różnica ;) Pozdrawiam
urban Napisano 26 Lipiec 2005 Autor Napisano 26 Lipiec 2005 nad ds 66 cały czas pracuję bo mam mnóstwo konceptów ale nie wiem który wykorzystać
urban Napisano 26 Lipiec 2005 Autor Napisano 26 Lipiec 2005 nowy update bez sky lighta nie widać uchwtów
Marcin Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 jaka jest wysokosc pomieszczenia ? bo do najwyzszych chyba nie nalezy ... chyba gubisz proporcje i wymiary ...
JunioR Napisano 26 Lipiec 2005 Napisano 26 Lipiec 2005 mebelki po lewej stronie ładne, ale w renderze włącz AA
Hindus Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 patrz na to - po prawej biurko czy co to będzie jest za duże w porównaniu do lewej cześci rendera z tymi szafami :P to raz.... dwa..framuga w oknach chyba z leksza za gruba... trzy..kaloryfer nietego... :P
urban Napisano 27 Lipiec 2005 Autor Napisano 27 Lipiec 2005 biórko zamierzam poprawić. Ale okna zrobie osobne to jest tylko flamuga do okien
mkk3a Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 - grzejnik do poprawy. jak sie domyslam, masz taki nowoczesny grzejnik nie-żeberkowy, jeśli tak, to te wcięcia w przedniej sciance są o wieeeele za duże... - ramy okien za duży. na renderze mają jakieś 18cm (załozyłem wys. pom. 2,7m), a tak normalnie to powinno być 9-10 - meble z lewej jakoś srednio mi sie podobają. robiłeś je z głowy czy masz jakieś referencje? jeśli to drugie, to zarzuć linkiem - dodaj wygładzanie krawedzi, wrzuc z 3 omni na scene z cieniami (chociazby shadow-map). moze i rendering wydłuzy się 5-kronie (do np. 25 sekund :) ), ale scena bedzie o wiele czytelniejsza. i jeszcze poprosze jakieś ujecie na biurko. - jesli juz o biurku mowa - miedzy blatem biurka i parapetem jest jakieś 20cm. tutaj za bardzo tego nie widać... no i parapet wydaje sie tez za gruby
urban Napisano 27 Lipiec 2005 Autor Napisano 27 Lipiec 2005 poprawiłem niektóre błedy dodałem kilka rzeczy tak nawiasem mówią po niefortunnym zdarzeniu musiałem zrobić prace jeszcze raz (gdyby co mówie że bazuję na moim gabinecie) zmieniłek klika rzeczy
hkropinski Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 kilka błędów: - jakaś wypustka blisko nóg krzesła - okno za wysoko i proszę daj jakiś render z przed biurka. i render taki nierówny. reszta ok, meble mogą być, pozdrawiam
Baton Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 Zrob cos z tym antyaliasingiem bo nic nie widac.
misiold Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 co do proporcji to dokladnie mam to samo zdanie co mkk3a (może dlatego, że lubie rage against the machine :D) ale od siebie dodam, ze siedzenie jest jakieś takie dziwne i coś z tą podstawką pod monitor, jest chyba za wysoka albo nóżki ma za cienkie no i ten wazon tak dla zasady zrub mu jakiegoś tak żeby nie wyglądał jak popękany. Aha i włącz AA może co, rendering może zajmie więcej czasu ale i ładniejsze będzie to to, jak nie chce ci się czekaś to idz se zrub cherbatke ja tak robie :D hoć przyznaje, ze w niektóre sceny wygladają ładniej bez AA ale twoja do takich nie należy.
xyrion Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 a ja cos tak czuje ze ten pokoik to jest jakis low poly :P albo przynajmniej ma wylaczony ms
Baton Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 Misiold gdzie ty masz sceny ktore dobrze wygladaja bez AA ?
urban Napisano 28 Lipiec 2005 Autor Napisano 28 Lipiec 2005 ok oto siateczka totak number of faces stored 74276 widać że dodałem żyrandol i taboret obok biórka
tweety Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 jak patrzę na render bez AA to przypomina mi się Wolfenstein 3D z 1991 r. :] czemu tak gęsto na tym oknie???
misiold Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 Marnujesz zbyt wiele poly...polo takie "gęste te siatki" ?? hmmm... Baton a no tak niektóre sceny wyglądają bez AA ładnie np. te które mają być stylizowane na mające wyglądające komputerowo a po nałożeniu pare filtrów np. w AfterEfekt albo Premiere i wyniki mogą być zadziwiające. Jak ci się bardzo nie chce wieżyć to ci moge podesłać pare przykładów.
urban Napisano 28 Lipiec 2005 Autor Napisano 28 Lipiec 2005 oto update dodałem lamkę głośniki, oświetlenie. Mam problem jak zrobić oświetlenie tak byś światło obok klosza było rozproszone tak żeby kloszył nie był jak z metalu.
Hindus Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 chcesdz to oświetlić światłem z zewnątrz cy od wewnątrz ?
hkropinski Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 to chyba ma być światło od wewnątrz bo źródła świateł to lampy, ale sądzę, że od drzwi coś idzie bo na krześle jest cień, a jak nigdzie na zdjęciu nie ma drzwi no to musi być widok z nich, pozdrawiam
urban Napisano 29 Lipiec 2005 Autor Napisano 29 Lipiec 2005 od wewnątrz nie mam zielonego pojecia jak zrobić te klosze przeźroczyste dla światła
hkropinski Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 a mógłbyś dać zblizenie samego kwiata? zgóry dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się