Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chciałbym wam zaprezentować gabinet we wczesnej fazie modelowania i w tym zdjeciu którym wam pokaże muszę poprawić ustawienie mebli

 

gabinet1.jpg

  • Odpowiedzi 28
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

niewiem co to za dziwne światło pod oknem ( bo chyba nie takie miały byc założenia projektu? ) i kaloryfer jakis taki dziwny, pozdrawiam

Napisano

no całkiem całkiem... Jeszcze tylko jakieś ładne teksturki i może wyjść coś ciekawego. A tak z ciekawości jak tam prace nad ds66???

Napisano

po podkręceniu levelów w fotosklepie coś widac ;) Modelki mebli całkiem, całkiem ale ten kaloryfer pod oknem jakiś taki dziwny, nieproporcjonalny moim skromnym zdaniem.

 

edit do postu wyżej ;): próbne światło a jego brak to zasadnicza różnica ;)

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

nad ds 66 cały czas pracuję bo mam mnóstwo konceptów ale nie wiem który wykorzystać

Napisano

jaka jest wysokosc pomieszczenia ? bo do najwyzszych chyba nie nalezy ... chyba gubisz proporcje i wymiary ...

Napisano

patrz na to - po prawej biurko czy co to będzie jest za duże w porównaniu do lewej cześci rendera z tymi szafami :P to raz....

 

dwa..framuga w oknach chyba z leksza za gruba...

trzy..kaloryfer nietego... :P

Napisano
  • Autor

biórko zamierzam poprawić. Ale okna zrobie osobne to jest tylko flamuga do okien

Napisano

- grzejnik do poprawy. jak sie domyslam, masz taki nowoczesny grzejnik nie-żeberkowy, jeśli tak, to te wcięcia w przedniej sciance są o wieeeele za duże...

- ramy okien za duży. na renderze mają jakieś 18cm (załozyłem wys. pom. 2,7m), a tak normalnie to powinno być 9-10

- meble z lewej jakoś srednio mi sie podobają. robiłeś je z głowy czy masz jakieś referencje? jeśli to drugie, to zarzuć linkiem

- dodaj wygładzanie krawedzi, wrzuc z 3 omni na scene z cieniami (chociazby shadow-map). moze i rendering wydłuzy się 5-kronie (do np. 25 sekund :) ), ale scena bedzie o wiele czytelniejsza. i jeszcze poprosze jakieś ujecie na biurko.

- jesli juz o biurku mowa - miedzy blatem biurka i parapetem jest jakieś 20cm. tutaj za bardzo tego nie widać... no i parapet wydaje sie tez za gruby

Napisano
  • Autor

poprawiłem niektóre błedy dodałem kilka rzeczy tak nawiasem mówią po niefortunnym zdarzeniu musiałem zrobić prace jeszcze raz (gdyby co mówie że bazuję na moim gabinecie) zmieniłek klika rzeczy

gabinet7.jpg

Napisano

kilka błędów:

- jakaś wypustka blisko nóg krzesła

- okno za wysoko

i proszę daj jakiś render z przed biurka. i render taki nierówny. reszta ok, meble mogą być, pozdrawiam

Napisano

co do proporcji to dokladnie mam to samo zdanie co mkk3a (może dlatego, że lubie rage against the machine :D) ale od siebie dodam, ze siedzenie jest jakieś takie dziwne i coś z tą podstawką pod monitor, jest chyba za wysoka albo nóżki ma za cienkie no i ten wazon tak dla zasady zrub mu jakiegoś tak żeby nie wyglądał jak popękany. Aha i włącz AA może co, rendering może zajmie więcej czasu ale i ładniejsze będzie to to, jak nie chce ci się czekaś to idz se zrub cherbatke ja tak robie :D hoć przyznaje, ze w niektóre sceny wygladają ładniej bez AA ale twoja do takich nie należy.

Napisano

a ja cos tak czuje ze ten pokoik to jest jakis low poly :P albo przynajmniej ma wylaczony ms

Napisano
  • Autor

ok oto siateczka totak number of faces stored 74276

widać że dodałem żyrandol i taboret obok biórka

 

gabinet8.jpg

Napisano

jak patrzę na render bez AA to przypomina mi się Wolfenstein 3D z 1991 r. :]

czemu tak gęsto na tym oknie???

Napisano

Marnujesz zbyt wiele poly...polo takie "gęste te siatki" ?? hmmm...

 

Baton a no tak niektóre sceny wyglądają bez AA ładnie np. te które mają być stylizowane na mające wyglądające komputerowo a po nałożeniu pare filtrów np. w AfterEfekt albo Premiere i wyniki mogą być zadziwiające.

 

Jak ci się bardzo nie chce wieżyć to ci moge podesłać pare przykładów.

Napisano
  • Autor
gabinet12.jpgoto update dodałem lamkę głośniki, oświetlenie. Mam problem jak zrobić oświetlenie tak byś światło obok klosza było rozproszone tak żeby kloszył nie był jak z metalu.
Napisano

to chyba ma być światło od wewnątrz bo źródła świateł to lampy, ale sądzę, że od drzwi coś idzie bo na krześle jest cień, a jak nigdzie na zdjęciu nie ma drzwi no to musi być widok z nich, pozdrawiam

Napisano
  • Autor

od wewnątrz nie mam zielonego pojecia jak zrobić te klosze przeźroczyste dla światła

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności