Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Yo, chcialem zrobic cos nowego w maxie. Oto efekty dotychczasowej pracy :

 

Quattro.jpg

 

PS: Mam prosbe, jesli ktos wie jak zrobic spawy prosze napisac :P

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie podoba mi sie bieznik i koniecznie musisz wymodelowac spawy miedzy laczeniami rur. Aha i czemu na tylnej rawce sa te wglebienia??

Napisano

Ładny trial (w rzeczywistości) w maxie troche mu brakuje. Fajnie ci wyszły rury ramy, ale spawy jak pisał JohnZi były by bardzo na miejscu (w mostku też bo domyślam się że z jedej strony jest spawany).

Jeżeli o mnie chodzi to bierznik ujdzie, a co do szprych to przydały by się nyple :-)

 

Ja też kiedyś robiłem rower, tylko ja nim zabiłem swojego kompa (za dużo szczegółów).

Napisano

myślę, że model ujdzie ( a nawet ujedzie ;-)) ale koła do wymiany, szczególnie bierznik jest do niczego, dobrze pomyślałeś o zespawaniu ramy ale z tym spawaniem to przesadziłeś przy rozwidleniu ramy, pozdrawiam

Napisano

no z tymi spawami to troszke ci nie wyszło :( Mi to wyglada na hmm.. nawet nie wiem na co ale napewno nie spawy w rowerze.

A co do samego roweru ( bez spawów) to mi sie podoba, ładny modelik.

Napisano
  • Autor

Nom przyznam ze przy glowce tez mi sie nie podoba :P ale do kol nic nie mam, jak sie nalozy material na oponke i odpowiednie oswietlenie bedzie gicior :) jeszcze zobaczycie

Napisano
  • Autor

I to by bylo na tyle :] ogolnie mowiac mam wyje***e :) zaczne robic cos innego

Napisano
  • Autor

aha i te "wglebienia na tylnej rawce" to sa tzw. nawierty dla zmniejszenia wagi obreczy stosowane glownie w Trialu

Napisano
I to by bylo na tyle :] ogolnie mowiac mam wyje***e :) zaczne robic cos innego

Niee, męcz to do końca, popraw błedy ktore byly wymienione i pracuj nad rowerkiem dalej ! Jezeli bedziesz zostawiał tak prace i zaczynał robic cos innego to niczego sie nie nauczysz! Męcz, męcz i jeszcze raz męcz ten rowerek.

Napisano

witam,

 

kilka uwag :

-wydaje mi się że mostek do trialu za długi

-suport , suporty są kwadratowe ale o wyygładzonych bokach (chamfer) , za daleko ośka wystaje

-główka ramy jest raczej za duża w stosunku do całej reszty*

-korba , korba razem z rockringiem jest za mała , a przynajmniej sam rockring

-widelec , proponowałbym zrobić amortyzator do streetu , malutki 80mm skoku , jeśli chcesz zostać przy widelcu zwykłym popraw mocowanie na tarczówkę - jest brzydkie

-miejsce na sztyce - w każydm (prawie) roweże jest mimo przeznaczenia miejsce na siodełko , nie jestem pewien czy jest i w tej ramie.*

-szprychy - za cienkie , dorób nyple

- felgi , co to z tyłu za wytłoczki w feldze?*

-rama , z tyłu ramu masz spawy przy miejscu na oponę , myślę że to poważna wada konstrukcyjna bo przy dużym ciężarze i trialowych skokach obciążenie tego miejsca będzie gigantyczne*

-brak miejsca na hak z tyłu ramy*

 

* MILE WIDZIANE REFERENCJE (zdjęcia)

 

Pozdrawiam i życzę powodzenia.

 

EDIT--------------------------------------------------------------------------------------------------

 

NIE PRÓBUJ SIĘ PODDAWAĆ.MODELUJ DALEJ!

Napisano

te dziurki są śmieszne , nie wiem czemu to ma służyć.

wybaczam brak miejsca na sztycie i wytłoczki ;)

dalej nie rozumiem tych spawów z tyłu.

 

Nie bolą Cię ręce po jeździe?

mnie na mojej dualówce po kilku godzinach z amorem (ustawionym na najtwardszy)

nadgarstki napierdzielają a ty jeździsz bez ;] nieźle.

 

PS.3 : Nie obchodzi mnie to , masz to skończyć ;]

 

pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności