soulja Napisano 30 Lipiec 2005 Napisano 30 Lipiec 2005 wprawiam sie w robieniu postaci low poly, jak to mi wychodzi to widac;) tris 1722, trzymam sie luzno /bo inaczej mi nie wychodzi konceptu z cgtalk, opartego na gladiatorze/ uwagi komentarze mile widziane
polka dot Napisano 30 Lipiec 2005 Napisano 30 Lipiec 2005 organika to nie moja dzialka ale wyglada fajnie tylko stopy cos nie tak
ftorek Napisano 30 Lipiec 2005 Napisano 30 Lipiec 2005 jakis taki koslawy :D - szczegolnie lydki i kciuk jakis cieniutki i chyba raczki za dlugie i w ogole jakos tak kobieco... ale spox - jeszcze duuzo tweakowania ale powinno byc spox
soulja Napisano 30 Lipiec 2005 Autor Napisano 30 Lipiec 2005 kome - taa stopy, chyba zapedzilem sie z upraszczaniem i gdzies po drodze zgubilem ksztalt ftorek - no tak caly wyglada jak paralityk ;) lydek nie widac sa pokryte, przynajmniej mi sie tak wydaje, oslona wiazana z tyl, moze czesc oslaniajaca kolano jest za bardzo wygieta, a moze piszczel jest za cienki - dlonie generalnie sa pokitrane nie tylko kciuk - rece za dlugie racja - kobieco pewnie przez tunike, albo kirys jest za bardzo podkreslony na klacie, ale tylko zgaduje co miales na mysli tweakowania generalnie nie bedzie model idzie do szuflady, uwagi przyswajam i wdrazam w kolejnym modelu, taki moj sposob na nie zniechecanie sie dzieki
ftorek Napisano 30 Lipiec 2005 Napisano 30 Lipiec 2005 lekko szkoda ze do szuflady ale spox - wracanie poozniej do zarzuconych modeli kiedy juz wiecej sie wie tez ma swooj urok :D pozdrawiam
soulja Napisano 13 Sierpień 2005 Autor Napisano 13 Sierpień 2005 komiksowy ludek/starzec, koncept net, tris
ftorek Napisano 13 Sierpień 2005 Napisano 13 Sierpień 2005 spox - ale glowa do solidnego przerobienia inna sprawa - zamiast starca to mi troche przypomina kolesia z podworka (ktory co prawda dawno nie trenowal :D ) w dresie ktory wlasnie zabiera sie za bicie (szczegolnie ten w srodku) - bo wyglada jakby wlasnie rzucal krotkie a tresciwe - 'no co sie k... gapisz' pozdrawiam - i oczywiscie - mozna siateczke?? :D
soulja Napisano 13 Sierpień 2005 Autor Napisano 13 Sierpień 2005 moze byc koles z podworka inaczej stary menel ;) glowa ma byc generalnie otoczona burza wlosow wiec moze sie nada
_michal Napisano 14 Sierpień 2005 Napisano 14 Sierpień 2005 Trochę jeszcze musisz nad anatomią posiedzieć. Poza tym ja bym sugerował jednak pójść w wyższy polycount (2000 - 8000 trisów), jeżeli chcesz w tym pracę znaleźc. Teraz nawet w RTS'ach coraz częściej jednostka ma ponad 1k :)
soulja Napisano 14 Sierpień 2005 Autor Napisano 14 Sierpień 2005 empeck - postac jak zaznaczylem jest komiksowa proporcje ida w kat, - jak tylko bede chcial zaistniec w game art'cie zastosuje sie do Twoich wytycznych:) a tymczasem moge jeszcze sobie troche porobic low low low [low] poly? :> swoja droga rosnie moc komputerow, polepsza sie grafa i muza a grywalnosc spada ale moze sie myle i poprostu juz na to inaczej patrze pzdr
_michal Napisano 14 Sierpień 2005 Napisano 14 Sierpień 2005 A to przepraszam, nie doczytałem że to przerysowana postać :) Jasne że możesz, przecież ja Ci nie każę ;D Sam wolałbym robić Co do grywalności, to chyba się starzejemy (hyhy), bo podobnie to widzę. Kiedyś więcej grałem. Czekam na rączki i włoski.
kurt_hectic Napisano 16 Sierpień 2005 Napisano 16 Sierpień 2005 radisz sobie, calkiem fajne sa, ale (moim zdaniem) pamietaj : w game arcie najwazniejsza jes textura.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się