soulja Posted July 30, 2005 Share Posted July 30, 2005 wprawiam sie w robieniu postaci low poly, jak to mi wychodzi to widac;) tris 1722, trzymam sie luzno /bo inaczej mi nie wychodzi konceptu z cgtalk, opartego na gladiatorze/ uwagi komentarze mile widziane Link to comment Share on other sites More sharing options...
polka dot Posted July 30, 2005 Share Posted July 30, 2005 organika to nie moja dzialka ale wyglada fajnie tylko stopy cos nie tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
ftorek Posted July 30, 2005 Share Posted July 30, 2005 jakis taki koslawy :D - szczegolnie lydki i kciuk jakis cieniutki i chyba raczki za dlugie i w ogole jakos tak kobieco... ale spox - jeszcze duuzo tweakowania ale powinno byc spox Link to comment Share on other sites More sharing options...
soulja Posted July 30, 2005 Author Share Posted July 30, 2005 kome - taa stopy, chyba zapedzilem sie z upraszczaniem i gdzies po drodze zgubilem ksztalt ftorek - no tak caly wyglada jak paralityk ;) lydek nie widac sa pokryte, przynajmniej mi sie tak wydaje, oslona wiazana z tyl, moze czesc oslaniajaca kolano jest za bardzo wygieta, a moze piszczel jest za cienki - dlonie generalnie sa pokitrane nie tylko kciuk - rece za dlugie racja - kobieco pewnie przez tunike, albo kirys jest za bardzo podkreslony na klacie, ale tylko zgaduje co miales na mysli tweakowania generalnie nie bedzie model idzie do szuflady, uwagi przyswajam i wdrazam w kolejnym modelu, taki moj sposob na nie zniechecanie sie dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
ftorek Posted July 30, 2005 Share Posted July 30, 2005 lekko szkoda ze do szuflady ale spox - wracanie poozniej do zarzuconych modeli kiedy juz wiecej sie wie tez ma swooj urok :D pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
soulja Posted August 13, 2005 Author Share Posted August 13, 2005 komiksowy ludek/starzec, koncept net, tris Link to comment Share on other sites More sharing options...
ftorek Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 spox - ale glowa do solidnego przerobienia inna sprawa - zamiast starca to mi troche przypomina kolesia z podworka (ktory co prawda dawno nie trenowal :D ) w dresie ktory wlasnie zabiera sie za bicie (szczegolnie ten w srodku) - bo wyglada jakby wlasnie rzucal krotkie a tresciwe - 'no co sie k... gapisz' pozdrawiam - i oczywiscie - mozna siateczke?? :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
soulja Posted August 13, 2005 Author Share Posted August 13, 2005 moze byc koles z podworka inaczej stary menel ;) glowa ma byc generalnie otoczona burza wlosow wiec moze sie nada Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted August 14, 2005 Share Posted August 14, 2005 Trochę jeszcze musisz nad anatomią posiedzieć. Poza tym ja bym sugerował jednak pójść w wyższy polycount (2000 - 8000 trisów), jeżeli chcesz w tym pracę znaleźc. Teraz nawet w RTS'ach coraz częściej jednostka ma ponad 1k :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
soulja Posted August 14, 2005 Author Share Posted August 14, 2005 empeck - postac jak zaznaczylem jest komiksowa proporcje ida w kat, - jak tylko bede chcial zaistniec w game art'cie zastosuje sie do Twoich wytycznych:) a tymczasem moge jeszcze sobie troche porobic low low low [low] poly? :> swoja droga rosnie moc komputerow, polepsza sie grafa i muza a grywalnosc spada ale moze sie myle i poprostu juz na to inaczej patrze pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted August 14, 2005 Share Posted August 14, 2005 A to przepraszam, nie doczytałem że to przerysowana postać :) Jasne że możesz, przecież ja Ci nie każę ;D Sam wolałbym robić Co do grywalności, to chyba się starzejemy (hyhy), bo podobnie to widzę. Kiedyś więcej grałem. Czekam na rączki i włoski. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurt_hectic Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 radisz sobie, calkiem fajne sa, ale (moim zdaniem) pamietaj : w game arcie najwazniejsza jes textura. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now