Jump to content

jak zrobic realistyczne gory ???


misiekp
 Share

Recommended Posts

pytanie: jak zrobic realistyczne gory, takie z poszarpana powierznia, szpiczaste itp. takie jak na zdjeciu z filmu dinozaur. ps. displacement raczej nie da rady tego zrobic. A i jeszcze jak ktos wie jak mozna sie zabrac za taki las co jest w tle :/ , bede wdzieczny za pomoc, prosze jakies tutki jesli ktos ma, pozdro...

Link to comment
Share on other sites

Moze lepiej zalatw sobie DREAMSCAPE'A ( ja uzywam wersji 2.1 ale jest tez nowsza 2.5 ). To taki plugin do maxa. Mozesz w tym zrobic bardzo fajny krajobraz i nie tylko.... Dreamscape generuje takze niebo z chmurkami, teczami i innymi bajerami ( sa nawet chmury 3d ktore w animacji sie ponoc poruszaja - nie probowalem to nie wiem :P ) Krajobraz rysujesz na prostej zasadzie - im jasniejszy kolor tym wyzej polozony teren i odwrotnie. Mozna na to jeszcze narzucic rozne modyfikatory - smooth, sharpen itd... aha no i jest jeszcze mozliwosc zrobienia erozji gleby. Jak chcesz zobaczyc jak to wyglada mozesz zerknac na mojego WIP'a "Scena3d: Podrace" o ile go znajdziesz :P Powinien byc gdzies na 2, max.3 stronie. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

mapa nierówności to jedno, ale materiały i oświetlenie to drugie

 

W maksie nie będzie proste zrobić ładne niebo, dobrze oświetlone chmurki i górki ;) - dlatego lepiej wyrenderować pierwszy plan (i drugi też) w maksie, a tło w terragenie czy innym Vue.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy