Skocz do zawartości

Game Art - Optymalizacja siatki i dziwny pomysł


Scrapek

Rekomendowane odpowiedzi

Mój brat robiąc model felgi do naszej gry wpadł na "genijalny" pomysł aby usuwać nie potrzebne krawędzie tworząc w ten sposób polygon z 4rema krawędziami i kilkudziesięcioma vertexami. Dzięki temu Polygon Counter liczył to jako jeden polygon. Wydaję mi się jednak że coś takiego nie przeszło by w grze. Chciałbym się upewnić czy mam rację :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

maletefal -> wiem że silnik dzieli na trójkąty czworokąty ale nie byłem pewien jak podzieli takie cuś

jagoda -> cudzysłów jest wstawiony nie przypadkowo :P pozatem patrz na nazwę topica

javor -> ucze się cały czas :P ale z tą wiedzą tak beznadziejnie nie jest :P no i dzięki

kakrotto13 -> no wlasnie zupelnie nie rozumiem tej manii na rpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności