Skocz do zawartości

Game Art - Optymalizacja siatki i dziwny pomysł


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mój brat robiąc model felgi do naszej gry wpadł na "genijalny" pomysł aby usuwać nie potrzebne krawędzie tworząc w ten sposób polygon z 4rema krawędziami i kilkudziesięcioma vertexami. Dzięki temu Polygon Counter liczył to jako jeden polygon. Wydaję mi się jednak że coś takiego nie przeszło by w grze. Chciałbym się upewnić czy mam rację :p

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
Mój brat robiąc model felgi do naszej gry ...

 

no z brakiem podstawowej wiedzy to napewno świetna wam ta gra wyjdzie :P mimo to powodzenia

Napisano

maletefal -> wiem że silnik dzieli na trójkąty czworokąty ale nie byłem pewien jak podzieli takie cuś

jagoda -> cudzysłów jest wstawiony nie przypadkowo :P pozatem patrz na nazwę topica

javor -> ucze się cały czas :P ale z tą wiedzą tak beznadziejnie nie jest :P no i dzięki

kakrotto13 -> no wlasnie zupelnie nie rozumiem tej manii na rpg

Napisano

slusznie k13 - jak juz scigalka to modele moga byc bardziej skomplikowane - w koncu tu chodzi o samochody, nie?? :D

 

jakby robili jakiegos rts'a to moze i owszem :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności