Mergan Napisano 10 Sierpień 2005 Napisano 10 Sierpień 2005 Więc wstawiam już ukończony Klasztor. Wiem że jest jeszcze masa błędów, ale straciłem już siły do tej pracy... 1. render, zajął około 30 minut 2. render, ten jest z wykorzystaniem światła v-raya i zajął 75 minut Zapraszam do komentowania.
Remedy Napisano 10 Sierpień 2005 Napisano 10 Sierpień 2005 Hm... Nie za bardzo wiem z której strony na to patrzeć. Jedno co naprawdę kłuje mnie po oczach to oświetlenie. Popraw. Bardziej interesuję się 2D niż 3D więc może tylko laicko pieprzę farmazony :P
Simple_man Napisano 10 Sierpień 2005 Napisano 10 Sierpień 2005 Trzydzieści minut na co, chyba na tą trawę ze scatera. Popracuj nad światłem bo w tej kwestii jest bardzo słabo. Tam chyba nawet na pierwszym renderku nawet jest światło default albo raczej światło z wyłączonym cieniem.
maras Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 Na drugim renderku coś jest nie tak z perspektywą, linie nie zbiegają się na horyzoncie, chyba że za budynkiem jest górka, hmm tak to górka musi być, mimio to jakoś dziwnie to wygląda. Fajna skała, może nie super realistyczna ale fajna:)
Kulki Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 Zacznij od robiena czegos prostszego jakis obiekt albo co a nie zuczas sie na cala scene i kiepsko ci to wychodzi ale jak jestes poczatkujacy to nastepnym razem pocwicz cierpliwosc i odstaw scene na pare dni zeby ja potem dokonczyc.
hkropinski Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 pierwszy render jest do niczego... drugi nawet może być, ale nie podobają mi się kamienie i most. popracował bym nad oświetleniem i teksturami ( zwłaszcza na pierwszym renderze ).
slayer2004 Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 Zgadzam sie z przedmówcą co do renderu pierwszej sceny. Sam klasztor wykonany jest dosyć marnie. Oświetlenie całkowicie do poprawy. To samo tyczy się obiektów. Kamienie jakieś dziwne. Textury też do wymiany.
Mergan Napisano 11 Sierpień 2005 Autor Napisano 11 Sierpień 2005 uhhh no to ładnie ładnie mnie pojechaliście :P Trzydzieści minut na co, chyba na tą trawę ze scatera. Tak, te trzydzieści minut to przez tą trawe. Na drugim renderku coś jest nie tak z perspektywą, linie nie zbiegają się na horyzoncie, chyba że za budynkiem jest górka, To jest górka Zacznij od robiena czegos prostszego jakis obiekt albo co a nie zuczas sie na cala scene i kiepsko ci to wychodzi ale jak jestes poczatkujacy to nastepnym razem pocwicz cierpliwosc i odstaw scene na pare dni zeby ja potem dokonczyc. Spróbować zawsze można. Co do oświetlenia wiem że jest kiepskie bo jestem w tym zupełnie ciemny. Tekstury pewnie też słabe ponieważ są mojego wykonania, a nie zajmuje sie grafiką 2d :P
wizz Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 yyyy nie wiem co napisać sam nie jestem mistrz ale mogłeś sie bardziej przyłozyć do kompozycji bo jakoś to ani kupy a ni du*** sie nie trzyma
Baton Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 Hehe i wystrzegaj sie kompleksowego uzywania booleana :)
ZiBi_PL Napisano 11 Sierpień 2005 Napisano 11 Sierpień 2005 no pamietam jeszcze jak bylo to w WIP ;] zapowiadalo sie nawet nawet (widac bylo ze cos robisz ) ale efekt wyszedl raczej cienki
Jarosław Borzuchowski Napisano 17 Sierpień 2005 Napisano 17 Sierpień 2005 musisz jeszcze sporo poracować,po rysunku domyślam sie ze niedługo zajmujesz sie 3D
papaVader-książe zabawek Napisano 18 Sierpień 2005 Napisano 18 Sierpień 2005 wyglada jak początki 3d ;)
Mergan Napisano 18 Sierpień 2005 Autor Napisano 18 Sierpień 2005 Była to moja pierwsza praca (nielicząc stołów, fajek itp.), początki są zawsze najtrudniejsze
papaVader-książe zabawek Napisano 18 Sierpień 2005 Napisano 18 Sierpień 2005 hehe, małe nieporozumienie, miałem na myśli nie Twoje początki, ale to że praca przypomina te które powstawały gdy grafika 3d dopiero zaczęła się rozwijać.... ale fakt początki są trudne... Powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi